Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K zal straks eens zien. Eerst nog wat inladen (morgen op vakantie, kamperen in de vogezen).GPX’je?
Smijt maar in de ritten topicK zal straks eens zien. Eerst nog wat inladen (morgen op vakantie, kamperen in de vogezen).
Ik heb een link in de rittencatalogus geplaatst, hopelijk werkt dat. De hoogtemeters op komoot kloppen niet, het waren er 57GPX’je?
.Ik ben bijna zeker dat ze mijn lak beschadigd hebben op de achterbrug aan de steekas539 flappen
Fiets in geheel aangeleverd.
Vork heeft groot onderhoud gekregen (200u rijtijd)
Demper weet ik eigenlijk niet.
Ook zijn de trapaslagers vervangen.
Mijn bel (een model dat ook dienst doet als spacer) is verkeerd gemonteerd.
En er zat een verkeerd wiel op
=]

Lichte versnelling en uw ritme zoeken, ge moet niet omhoog knallen gelijk ne wilde heEerste ritje vanochtend en al meteen duidelijk dat hellingen mijn ding niet zijnhartslag meteen de hoogte in en na paar 100m soms al volledig buiten adem
![]()

Was het zeker niet, 2e versnelling (eerste wil ie blijkbaar niet pakken, moet eens bijregelen) en dan aan een tempo dat ik bijna aan het surplacen was... Had toch iets meer van mezelf verwachtLichte versnelling en uw ritme zoeken, ge moet niet omhoog knallen gelijk ne wilde he![]()

Hoogtemeters maken moet uw lichaam wel even aan wennen ja.
Omgekeerd overigens ook. Als ge ne hele tijd allemaal hoogtemeters hebt gemaakt moet ge ook wennen aan een platte rit waar ge constant moet blijven trappen .
WaterMijn Tubular band loopt leeg tegen einde van een rit van 50km. Was ook leeg na vorige rit.
Wat kan het probleem zijn? Gatje? Hoe checken?
zit er voldoende sealant in?Mijn Tubular band loopt leeg tegen einde van een rit van 50km. Was ook leeg na vorige rit.
Wat kan het probleem zijn? Gatje? Hoe checken?
Sealant in tubulars? Dat werkt toch niet met latex banden? Of heb jij het op tubeless?zit er voldoende sealant in?
Je kan het proberen opsporen met zeepwater. Maar als het minimaa is en enkel maar onder belasting van de schokken wordt het lastig.
Whooops!Sealant in tubulars? Dat werkt toch niet met latex banden? Of heb jij het op tubeless?

Vroeger sealant gebruikt in tubulars, geen idee of die latex waren vanbinnen maar dat werkte perfect.Sealant in tubulars? Dat werkt toch niet met latex banden? Of heb jij het op tubeless?
Ik wist niet dat dat ging, al zullen er bij mij toch geen tubulars komen in de toekomstVroeger sealant gebruikt in tubulars, geen idee of die latex waren vanbinnen maar dat werkte perfect.