515
Well-known member
Van waar ben je? Mag in PM.iemand hier die nog een R8000 Ultegra cassette wil overkopen 11-34 is het, nieuw in verpakking mag weg voor 55€
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van waar ben je? Mag in PM.iemand hier die nog een R8000 Ultegra cassette wil overkopen 11-34 is het, nieuw in verpakking mag weg voor 55€
Eerlijk gezegd denk ik niet dat een vrouw in huis nemen netto tijdswinst geeft. Al doet ze heel het huishouden...Bij huishouden dingen doen loopt het spaak. Daarvoor moet je een vrouw in huis nemen.

Hier ook, ook in 44. Flashy schoentjes wel.Shimano rx801 zijn geleverd. Toch maar een 44 genomen. Beetje los, maar komt goed. Bijgeleverd zooltje wel gewisseld.
Morgenochtend eens testen op de baan
't is nu niet of dat zo goedkoop is haha. Als je een deftige wielset wil, ben je toch al snel €1000 kwijt
Die eerste echte hitte is toch niet te onderschatten imo. Gisteren was ik toch ook platter dan anders.De toertocht in Arquennes gereden.
73 km, 800 hm.
Het is héél lang geleden dat ik me zó futloos voelde op de fiets. Normaal heb ik geen last van de warmte, dus ik weet niet goed wat het was.
Ik ging echt met moeite vooruit. Het parcours was ook niet bepaald schitterend, al zal dat wel gewoon aan de streek liggen en niet aan de organisatie.
Volgende week Raid Des Hautes Fagnes.
Ik ga voor de 90 km. 115 is wat te veel van het goeie. Nog deelnemers?
Maar wat is dan zo een setje dat je zou aanraden?Deftig alu wielsetje kost minder
Elk merk zal er wel hebbenMaar wat is dan zo een setje dat je zou aanraden?
Hoe opgelost?Platte band gereden daarstraks. Kreeg ik natuurlijk in geen 1000 jaar de band over de velg.Echt nog een reep van 30 à 35 cm dat er niet over ging.
Dju toch!

Ik zat met een dilemma. Blijven proberen of tijdig bellen want gsm bijna plat..Hoe opgelost?
Hebde erop gespukt? Kwestie van te weten hoe hard ge geprobeerd hebt![]()
Dus verkeerde maat mee?Ik zat met een dilemma. Blijven proberen of tijdig bellen want gsm bijna plat..
Dan maar gebeld.
Probleem was ook dat die altijd verder lostte aan de aan het andere einde.
Hier thuis verder geprobeerd met pvc glijmiddel zonder succes. andere band van oude fiets gepakt gepakt en ging gelijk niks.
Ik ga er nu wel vanuit dat de band er op lag, hij hem eraf gehaald heeft en hem daarna er niet meer opkreeg.Dus verkeerde maat mee?
Is niet meer geldingEr is een algemene code geldig momenteel 'FESTIVAL20' voor 20 euro korting bij min. 125 euro bestelling.