De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

iemand hier die nog een R8000 Ultegra cassette wil overkopen 11-34 is het, nieuw in verpakking mag weg voor 55€
 
20u trainen, dat mag je toch eens in de praktijk omzetten dan :p
Heb jij hier een paar weken geleden ergens niet gezegd dat je 15-20u/week trainde? Of op zen minst iets in het genre van de ambitie hebben om 15-20u te trainen... daar is bij deze al rekening mee gehouden :tongue:

10u trainen = 62 vrije uren. Dan is er zeker tijd voor Tour de France Unchained :clap:
 
Shimano rx801 zijn geleverd. Toch maar een 44 genomen. Beetje los, maar komt goed. Bijgeleverd zooltje wel gewisseld.
Morgenochtend eens testen op de baan
 
De toertocht in Arquennes gereden.

73 km, 800 hm.
Het is héél lang geleden dat ik me zó futloos voelde op de fiets. Normaal heb ik geen last van de warmte, dus ik weet niet goed wat het was.
Ik ging echt met moeite vooruit. Het parcours was ook niet bepaald schitterend, al zal dat wel gewoon aan de streek liggen en niet aan de organisatie.


Volgende week Raid Des Hautes Fagnes.
Ik ga voor de 90 km. 115 is wat te veel van het goeie. Nog deelnemers?
 
De toertocht in Arquennes gereden.

73 km, 800 hm.
Het is héél lang geleden dat ik me zó futloos voelde op de fiets. Normaal heb ik geen last van de warmte, dus ik weet niet goed wat het was.
Ik ging echt met moeite vooruit. Het parcours was ook niet bepaald schitterend, al zal dat wel gewoon aan de streek liggen en niet aan de organisatie.


Volgende week Raid Des Hautes Fagnes.
Ik ga voor de 90 km. 115 is wat te veel van het goeie. Nog deelnemers?
Die eerste echte hitte is toch niet te onderschatten imo. Gisteren was ik toch ook platter dan anders.

Volgende week hopelijk La Kluiz in Amougies.
 
Is idd die eerste hitte. Gisteren trok op niets van mij, vandaag al iets beter maar het gaat toch nog een paar dagen nodig hebben denk ik.
 
Platte band gereden daarstraks. Kreeg ik natuurlijk in geen 1000 jaar de band over de velg.Echt nog een reep van 30 à 35 cm dat er niet over ging.
Dju toch!
 
Hoe opgelost?

Hebde erop gespukt? Kwestie van te weten hoe hard ge geprobeerd hebt :unsure:
Ik zat met een dilemma. Blijven proberen of tijdig bellen want gsm bijna plat..
Dan maar gebeld.
Probleem was ook dat die altijd verder lostte aan de aan het andere einde.

Hier thuis verder geprobeerd met pvc glijmiddel zonder succes. andere band van oude fiets gepakt gepakt en ging gelijk niks.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan