Polle32
Well-known member
Had je een prachtig Beyond Gaming koersklakske op uw hoofd gehad, t was gene waar geweest!Wat een prachtige dag op de fiets, een wesp in de helm gevlogen met een prachtige voorhoofdsteek tot gevolg.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je een prachtig Beyond Gaming koersklakske op uw hoofd gehad, t was gene waar geweest!Wat een prachtige dag op de fiets, een wesp in de helm gevlogen met een prachtige voorhoofdsteek tot gevolg.![]()
Opvallend dat Futurum zijn eigen broeken hoger scoort op zijn eigen website dan de broeken vd concurrenten ?Ik ben op zoek naar een goede, comfortabele fietsbroek rond 100 euro en twijfel tussen volgende opties:
- Assos Mille GT C2
- Fururum Joris Pro
Opvallend is dat de Assos 4 sterren heeft bij comfort/ kwaliteit zeem en de Joris Pro 5 sterren op de website van Fururum.
Wat is jullie advies?

Had je een prachtig Beyond Gaming koersklakske op uw hoofd gehad, t was gene waar geweest!
+20% sexy gains.Is dat Aero?
+20% sexy gains.
Altijd assos kiezen weet ik uit ervaring.Ik ben op zoek naar een goede, comfortabele fietsbroek rond 100 euro en twijfel tussen volgende opties:
- Assos Mille GT C2
- Fururum Joris Pro
Opvallend is dat de Assos 4 sterren heeft bij comfort/ kwaliteit zeem en de Joris Pro 5 sterren op de website van Fururum.
Wat is jullie advies?

Gobik. Beste broek die ik heb en kost nog geen 100€.Ik ben op zoek naar een goede, comfortabele fietsbroek rond 100 euro en twijfel tussen volgende opties:
- Assos Mille GT C2
- Fururum Joris Pro
Wat is jullie advies?
Welk model is dat van Gobik?Gobik. Beste broek die ik heb en kost nog geen 100€.
Ik weet niet of assos hun grippers al gefixed hebben? Topzeem, maar ben je niets mee als de pijpen van je broek omhoog kruipen.
Welk model is dat van Gobik?
En hoe is de lengte van de pijpen? Want die van Assos zijn allemaal minstens 5cm te kort![]()
Gobik Matt K10 Fietsbroeken Zwart S Man | bol
Gobik Matt K10 Fietsbroeken Zwart S Man. Minimalistisch visueel ontwerp, uniforme en matte afwerking. Ontwikkeld met bi-elastische lycra die een...www.bol.com
Maar maakt eigenlijk niet uit welk model. Die van gobik zijn allemaal top voor de prijs. Bioracer met oranje zeem ook trouwens.
Normaal qua lengte volgens de nieuwe standaarden.En hoe is de lengte van de pijpen? Want die van Assos zijn allemaal minstens 5cm te kort
Ik heb hele lange benen en is de enige broek die tot net boven de knie komt en blijft tijdens het fietsen.En hoe is de lengte van de pijpen? Want die van Assos zijn allemaal minstens 5cm te kort
Ik vind ze toch wel langer en zeker langer dan castelli die bij mij wel vrij kort komt.Normaal qua lengte volgens de nieuwe standaarden.
Dus zo lang als sommige broeken van castelli, la passione en consorten. Ze hebben ook types die 2cm langere pijpen hebben, zijn dus iets langer. Wil je echt langere pijpen dan moet je naar een specifiek long leg model gaan zoals bij rapha.
Misschien....ik ben nu 3 x gaan fietsen en krijg na een tijd toch telkens links wat slapende tenen.
Schoenen zijn volgens mij niet te krap want heb nog redelijk wat bewegingsvrijheid.
ik zit te denken of een bikefit met zadel en schoenplaatjes me hier bij zal helpen.
heb je toch een 5cm hogere bruine lijn ipv wit op je beenEn hoe is de lengte van de pijpen? Want die van Assos zijn allemaal minstens 5cm te kort

Ook wat spetterende passages natuurlijk, maar geen gebagger. Zalig in t zonneke.Ligt dat ook niet aan welke broek juist?Assos pijpen kruipen altijd omhoog. Na 5km is het alsof ik zo een kort vrouwenbroekje aan heb.