belvedere86
Well-known member
Ah goed om te weten! Misschien dat ik mij dan toch nog eens waag aan andere stroken/hellingen als ik de ergste al zou gehad hebben. Ik krijg ook altijd extra stress omdat ik het gevoel krijg dat ik gans mijn fiets naar de vaantjes aan het rijden ben. Misschien nog eens terug gaan met de fully!Van alle kasseistroken en hellingen in de Flandrien Challenge vond ik de Oude Kwaremont het verschrikkelijkst..



