Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar krijg je dan weer veel liefde voor in de plaats, daar moet je aan denken!Pfff, zoon is er in geslaagd om de kooi van zijn derailleur volledig krom te krijgen, beyond straigthening. Gelukkig kost een Tourney tx geen drol (11 euro bij een online shop), maar ik zie nu alweer op tegen het afstellen van de versnellingen.

Goh, op basis van mijn 12 jaar als ervaringsdeskundige durft ik daar aan twijfelen.
Dit is toepasselijker:
![]()
Daar krijg je dan weer veel liefde voor in de plaats, daar moet je aan denken!![]()
![]()
Helaas, deze ochtend was de zadelpijn reeds zo goed als verdwenen.ik hoop dat je zadelpijn hebt tot in de eeuwigheid!

En achterwerkpijn?Helaas, deze ochtend was de zadelpijn reeds zo goed als verdwenen.![]()
Vergelijkbaar. Ik neig naar de zadelwissel om wat comfortabeler te zitten, maar echt last heb ik niet.En achterwerkpijn?
achterderailleur is relatief simpel/snel (zeker als ze maar 10 of minder versnellingen hebben). Voorderailleurs vind ik vervelender.Pfff, zoon is er in geslaagd om de kooi van zijn derailleur volledig krom te krijgen, beyond straigthening. Gelukkig kost een Tourney tx geen drol (11 euro bij een online shop), maar ik zie nu alweer op tegen het afstellen van de versnellingen.
Deze voormiddag met de gewone fiets ff naar de stad geweest, in het terugkeren mijn handschoenen uitgedaan want het was toch te warm.Koud gehad?
Ik ga er gemakshalve van uitgaan dat dat klopt. Maar ergens zou het ook niet mogen natuurlijk. 6-9h? Hier, doe maar 16h! Nu goed, niets of niemand dat u verplicht natuurlijk.Heb zelf ook een half jaartje Join gebruikt en vanaf januari staat het ook weer op de agenda, eveneens zeer tevreden van. Echter had ik wel nooit dergelijke uitschieters, zeker dat dat wel klopt? Ik had 10 uur/week op de planning staan, en zelden gaf hij me toen 11 uur (laat staan veel meer) per week.
Wel op een ander schema, maar zou niet veel mogen uitmaken denk ik.
Gelukkig plannen ze niet 50 weken achter elkaar 16h in. Dan kunnen ze u maar beter betalen om op de fiets te zitten.Dat is wel crazy veel. Pakweg 450km per week x 50 weken is 22.500km. De meeste profs doen er tegenwoordig +/- 30k.
Woon-werk is de gemakkelijkste manier om uren te maken zonder dat je er veel tijd mee 'verliest'. Zonder woon-werk en een fulltime job moet je dus gewoon leven als een prof.
4 avonden per week 2u op u rollen of buiten. En dan in het weekend ritten van 3 en 4u. Maandagavond krijg je vrij
Ik zie volk op mijn strava met 10 a 12k per jaar die ontzettend hard rijden. Als je je weekends rijdt en 2 a 3 avonden per week denk ik toch dat je al een meer dan aardig niveau kan halen.
Dit is ook waar ik aan dacht (de app nog niet gebruikt) als je je beschikbaarheid lager legt dan 16h gaat die u toch geen 16h geven?Ik weet ook niet juist met welke data die app allemaal rekening houdt om tot dat 'plan' te komen. Want uiteindelijk zie je die uren/week vaak schommelen als je een beetje prutst met bijvoorbeeld uw beschikbaarheden.
Ik ga er gemakshalve van uitgaan dat dat klopt. Maar ergens zou het ook niet mogen natuurlijk. 6-9h? Hier, doe maar 16h! Nu goed, niets of niemand dat u verplicht natuurlijk.
Ik weet ook niet juist met welke data die app allemaal rekening houdt om tot dat 'plan' te komen. Want uiteindelijk zie je die uren/week vaak schommelen als je een beetje prutst met bijvoorbeeld uw beschikbaarheden.
Gewoon eventjes TSS van 90 op een uur tijd zegt em.Soms wil ik liever gewoon een uurtje rare intervallen doen met een TSS van 90.
HierzoGewoon eventjes TSS van 90 op een uur tijd zegt em.
Stuur maar uw Strava/trainingpeaks training door van deze rit.