Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke brain game voor onderwegIk ga straks normaal nog een klein toertje doen, ik zal er eens op letten![]()

Leuke brain game voor onderweg
3: Ridley
2: Cannondale, Merckx, Bmc, Trek
1: Merida, Pinarello, Look, Speci, Wilier, Bianchi Cube, Stevens
En langs de andere kant van de Demer op het grindpad... Iemand op een Canyon![]()

Het was goed voor een maandag in januari, niet voor herhaling vatbaar op een zondag in meiPrecies wat losgemaakt met mijn marktaandeel opmerking![]()

Die zou idd goed moeten zijn. Ik heb er nog les "Fietstechniek" in avondopleiding van gehad, heel plezante en leerrijke lessenEr zit hier in Landegem natuurlijk ook nen Trek dealer waar ik enorm veel goeie dingen over hoor. Ook gelinkt aan de lokale fietsclub etc... enfin, zat. De winkel is er nog wel maar verdeelt ondertussen enkel nog Merida kwa racefietsen naar het schijnt. Hij mocht enkel nog Trek blijven verdelen als hij volledig exclusief Trek dealer werd en dat wou hij niet.
Jullie vergeten allemaal het grote marktaandeel van B'twin/Triban!
EN GIJ WUIFT NIET OFWAT?En langs de andere kant van de Demer op het grindpad... Iemand op een Canyon
Die zijn echt nog wel goed-goed, maar als ik me niet vergis alleen velgrem, niet?Decathlon maakt met Van Rysel ook echt wel prijs/kwaliteit topfietsen
Hoeveel canyons hebt ge misschien? Want het was gene blauweEN GIJ WUIFT NIET OFWAT?

EN GIJ WUIFT NIET OFWAT?
Die zijn echt nog wel goed-goed, maar als ik me niet vergis alleen velgrem, niet?
Die zijn echt nog wel goed-goed, maar als ik me niet vergis alleen velgrem, niet?
Er zijn ook een paar modellen met schijfremmen. 't Zou mij echter niet verbazen als die momenteel zeer beperkt of niet verkrijgbaar zijn.Klopt, en volgens mij dit jaar geen nieuwe reeksen.
Ik kan er af en toe testritjes op doen, 't is in alle eerlijkheid echt deftig materiaal. Tuurlijk, er zit bij de meer budgetvriendelijke fietsen veel materiaal dat uiteindelijk maar gewoon 'instap' is, maar Van Rysel staat daar duidelijk boven, samen met het duurdere segment van de mountainbikes, gravelbikes en trekkingfietsen.Decathlon maakt met Van Rysel ook echt wel prijs/kwaliteit topfietsen, maar ik vind het persoonlijk toch heel moeilijk om met een "Decathlon" fietske rond te rijden.
Vorig jaar was er bv een Van Rysel in stock met Dura-Ace, Fulcrum Racing Zero carbon wielen met een totaalgewicht van 6.6kg voor 3750€, dat is echt een waanzinnige prijs, maar ik kreeg het niet over mijn hart.
Heb er eens op kunnen rijden, ge zet u daar verrassend snel over. Denk dat het een handvol seconden was voor mij.Zo'n lefty kan mijn hoofd niet aan, denk dat ik vaak zou vallen!![]()

Of opa's op een Pinnarello waarbij hun buik ver op hun stuur hangt.Ik zie persoonlijk ook meer niet canyon dan wel.
Maar veel mensen kopen dan ook gewoon met hun hart en durven niet uit onwetendheid. Ik heb al meer dan eens gehoord “Allez jong een fiets online kopen, dat doede toch niet!”
Het is duidelijk dat zeker niet iedereen koopt met echt kennis van zaken, want ik zie soms echt wel op zijn zachts gezegd klotefietsen rijden
De beste zijn toch nog altijd de mannen met hun dure fietsen met gewone pedalen, want rijden met klikkers is gevaarlijk![]()

Meeste fietsenmakers hebben daar ook geen kaas van gegeten.Weet wel dat ze in de Decathlon je wrss niet zo goed zullen kunnen helpen met opmeten en je fiets afstellen.

Nu er hier toevallig over Van Rysel gesproken wordt, ik ben zelf op zoek naar mijn eerste koersfiets van 1000-1500 euro en onder meer deze aluminium Van Rysel fiets met Shimano 105 van 1.100 euro sprong me in het oog.
Racefiets EDR AF 105 zwart
Racefiets EDR AF 105 zwart aan €900. Omdat voor Van Rysel prestaties tellen, is deze lichte fiets (8,8 kg) gemaakt voor snelheid. Een toegankelijk model met aluminium frame, vork in carbon/alu, Shimano 105-groep en Fulcrum R6-wielen.www.decathlon.be
Ik dacht dat de Decathlon niet echt een goede plek zou zijn om een fiets van te kopen, maar ik lees over deze fiets wel veel goede beoordelingen online, en ik vind in online webshops niet meteen een andere fiets met betere prijs/kwaliteit. Zou ik bij een lokale fietsenwinkel in de buurt van Gent anders nog een betere deal kunnen vinden?
Waarom overweeg je dan geen Canyon?Nu er hier toevallig over Van Rysel gesproken wordt, ik ben zelf op zoek naar mijn eerste koersfiets van 1000-1500 euro en onder meer deze aluminium Van Rysel fiets met Shimano 105 van 1.100 euro sprong me in het oog.