Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker niet verkeerd. Als je die individueel gaat scoren ga je daar echter ook nooit meer dan €500 voor betalen dus een topdeal is het ook niet.Bekijk bijlage 40754Bekijk bijlage 40753
Deze set (Kona MTB + Orbea full Carbon voor 1200... goeie deal?
Die MTB met deore groep en alu frame, 200 euro, max.Bekijk bijlage 40754Bekijk bijlage 40753
Deze set (Kona MTB + Orbea full Carbon voor 1200... goeie deal?
Ligt mss aan je riempjes die je wat strakker moet zetten ofzo maar die indruk heb ik totaal niet. Vaak 40 minuten terwijl er toch zeker 10kg en meer in zit. Enige waar ik last van heb is het zadel dan door het extra gewicht maar ja dat ligt niet aan de rugzak.Ik heb die dan ook gekocht.
Wel tevreden van.
Maar echt langer dan een uur hoeft de verplaatsing toch ook niet te zijn als je laptop/kledij/schoenen/eten meezeult.
Zo’n rugzak van 7kg op de rug vind ik toch vrij belastend en onaangenaam om mee te fietsen…

Makkelijk na te rijden op gps of veel privé stukken?Ik ben in Péruwelz geweest, met de MTB. Heerlijke toer: bossen, singles, technische stukken, en alles poederdroog.
Vandaag weekendje chauffagist land afgesloten met de rit naar huis.
Ik weet niet wat ze daar in het water doen, of welke duivelse auras daar hangen, maar uwe fiets rijdt daar vanzelf!
Constant de bremse dichtknijpen of uw carbonnen ros gaat in vol galop. Nooit onder de 40km/h, nochtans blies de wind vol in het gezicht.
Heel de tijd aan het KOM'en geweest, volgens mij heeft onze vriend geen enkele meer over.
Ik ga wel de schapenkeutels overal mogen uischrapen, had misschien toch beter niet mijn duurste fiets genomen.

Geen privé, kan wel eens kijken voor de gpx. Bon-Secours, Stambruges, Mer de sable, terril van Bernisart,… erg leuke regio om te fietsen.Makkelijk na te rijden op gps of veel privé stukken?
Ja trekt teveel aan schouders/rug/nek heb ik de indruk. Riempjes wel overal strak… Is ook niet echt dat ik een zwak bovenlichaam heb of zo maar voelt gewoon zwaar aan.Ligt mss aan je riempjes die je wat strakker moet zetten ofzo maar die indruk heb ik totaal niet. Vaak 40 minuten terwijl er toch zeker 10kg en meer in zit. Enige waar ik last van heb is het zadel dan door het extra gewicht maar ja dat ligt niet aan de rugzak.
De rugzak moet echt hoog zitten, ik voel die eigenlijk amper.Ja trekt teveel aan schouders/rug/nek heb ik de indruk. Riempjes wel overal strak… Is ook niet echt dat ik een zwak bovenlichaam heb of zo maar voelt gewoon zwaar aan.
De schaapjes tussen Nieuwpoort en Wulpen![]()
ja klopt idd, bij mij voel ik de bovenkant zelfs tegen het achterste van mijn helm.De rugzak moet echt hoog zitten, ik voel die eigenlijk amper.
Die Deuter kan tot 15" lees ik. Die van de lidl is iets kleiner dus dat zal op het randje zijn vrees ik.Koop dat ding van de Lidl.
Inclusief regenhoes, €15.
Borstriempje, heupgordel, volledig mesh op de rug zoals bij Osprey. En ook nog wat extra liters die je kan unzippen. Zit supercompact en aero
15” moet net lukken, als je wil meet ik eens op.
Heb je nog voldoende plaats voor een broek, tshirt en ondergoed. En een éél klein broodtrommeltje (maar wie doet dat nog, hé?)
heb je dan niet liever panniers? Als het toch op een trekkingfiets moet, neem zijtassen met gespen die je ook als rugzak kan gebruikenDie Deuter kan tot 15" lees ik. Die van de lidl is iets kleiner dus dat zal op het randje zijn vrees ik.
Ne koersfiets is misschien ook niet ideaal om mee te pendelen, tenzij je niks meehebt qua gerief. Met mijn trekkingfiets ben ik wel 10 minuten langer onderweg maar ik heb dan wel meer comfort daarop.
fietstassen heb ik al. Op de trekking ga ik geen rugzak op mijn rug dragen, 't is voor als ik met de koersfiets zal gaanheb je dan niet liever panniers? Als het toch op een trekkingfiets moet, neem zijtassen met gespen die je ook als rugzak kan gebruiken
Gelukkig zijn het droge keutels. Stel je dat voor bij nat weer. Je had altijd kunnen pm-en voor knechtenwerk. Naast lesgeven en loodgieter spelen, knecht ik ook graag.Vandaag weekendje chauffagist land afgesloten met de rit naar huis.
Ik weet niet wat ze daar in het water doen, of welke duivelse auras daar hangen, maar uwe fiets rijdt daar vanzelf!
Constant de bremse dichtknijpen of uw carbonnen ros gaat in vol galop. Nooit onder de 40km/h, nochtans blies de wind vol in het gezicht.
Heel de tijd aan het KOM'en geweest, volgens mij heeft onze vriend geen enkele meer over.
Ik ga wel de schapenkeutels overal mogen uischrapen, had misschien toch beter niet mijn duurste fiets genomen
Bekijk bijlage 40761