Wist dat publiek wat ze gingen voorgeschoteld krijgen bij die show? Vermeire zijn acts van de jaren 90 zonder aangepaste kledij, zware dj set van de zoon, ingestudeerde dansjes van Julie.. voor Lau zijn danceskills zijn wel de moeite.

Jacques is inderdaad toffe gast maar vind zichzelf toch wel net iets te grappig.
 
Die zaalshow zag er maar redelijk triestig uit, leek allemaal paar random acts samengegooid om iedereen toch maar iets te laten doen. Mij zouden ze moeten betalen ipv laten betalen om daar naar te kijken. Pas op, ik snap dat Jacques dat wel eens wilt doen met zijn kinderen maar dat wil niet zeggen dat het perse een goed idee is 🙈
 
Die show duurt mss een uur, anderhalf uur en wij zien nog geen 10 minuten beeldmateriaal dus moeilijk om te oordelen dat die show op niks trekt.
 
Die zaalshow had het niveau van de gemiddelde sketch op het einde van een scoutskamp.

Maxime is mss een goeie dj (ik heb nog geen enkele overgang gehoord) maar die zaalshow was zeker niet de juiste plek om zijn kunsten te tonen. Dat publiek zat totaal apatisch voor zich uit te staren.

Lau lijkt me echt wat opgevoerd te worden als een aapje 'allee kom, doe u kunstje'.

Julie heeft buiten dansen niet echt veel andere talenten en lijkt me nu toch aan den lijve te ondervinden dat 'influencer zijn' en 'in de media werken' toch nog enkele verschillen kent.
Schoenmaker, blijf bij u leest. Je kan ongetwijfeld een mooi inkomen uitbouwen in de influencers wereld en daarop nog wat acte de presence doen.

Jacques lijkt me voor elk kind de gedroomde vader te zijn. Nooit financieel iets tekort komen en alle tijd, ruimte en ondersteuning van de wereld krijgen om je talenten te zoeken en ontplooien.
 
Jacques lijkt me voor elk kind de gedroomde vader te zijn. Nooit financieel iets tekort komen en alle tijd, ruimte en ondersteuning van de wereld krijgen om je talenten te zoeken en ontplooien.

Dat maakt het uiteraard des te pijnlijk wanneer blijkt dat je er geen hebt.
 
Vandaag dan in HLN, drie ‘BV’s’ over hoe Jacques de ‘haat’ niet verdient. Terwijl heel Vlaanderen hoegenaamd geen probleem heeft met Jacques en we gewoon die dochter en haar aanhangwagen niet smaken.
 
Inderdaad, denk niet dat iemand een probleem heeft met Jacques. Down-to-earth man die goed weet wat hij wel en niet kan en daar nog goed zijn boterham mee kan verdienen.

Julie: eerlijk gezegd snap'k niet dat ze't steeds over haar danstalent hebben. Ok ze danst absoluut beter dan ikzelf, maar heb nu toch niet het gevoel dat ze zo'n geweldig niveau heeft. Als'k dat vergelijk met optredens van een lokale dansschool, dan is't nu toch niet dat Julie dat niveau extreem overstijgt.

Maxime: Hij zal misschien wel graag een plaatje draaien, maar een grote dj zal't nu ook nooit worden he.
 
Dat maakt het uiteraard des te pijnlijk wanneer blijkt dat je er geen hebt.
Tgoh , de optimist in mij denkt wel dat iedereen een talent heeft. Maar niet alle talenten kan je ten gelde maken.

Ik wil de amateur dj's die een pak beter zijn dan de pro's a la Dimitri Vegas en Like Mike maar er hun kost niet mee kunnen verdienen geen eten geven. Als het gaat over dat soort talenten is het vaak 'right time, place & people'. En vooral bij dat laatste kan de papa wel handje helpen.
 
Julie: eerlijk gezegd snap'k niet dat ze't steeds over haar danstalent hebben. Ok ze danst absoluut beter dan ikzelf, maar heb nu toch niet het gevoel dat ze zo'n geweldig niveau heeft. Als'k dat vergelijk met optredens van een lokale dansschool, dan is't nu toch niet dat Julie dat niveau extreem overstijgt.

Idd, zoals ik hier al had gezet zie je bij Julie: dat zij die dansjes ingestudeerd brengt terwijl Lau gewoon dans ademt en er alles naturel laat uitzien.
 
Ik denk niet dat er hier veel rouwig om zullen zijn :unsure:

Ik vind dat er een teveel aan BV-programma's is - het lijkt wel een niet aflatende circlejerk van steeds dezelfde mensen, maar helaas zijn er kijkers die er niet genoeg van krijgen.
 
Ik denk niet dat er hier veel rouwig om zullen zijn :unsure:

Och, ik vind zoiets wel vermakelijke feelgood tv voor dode momenten.

Ik snap al de online haat niet. Ik vind bv die vriend van Julie een serieus nekske hebben maar waarom sommige mensen de nood voelen om direct te gaan schelden en uitmaken... En dan krijg je dat mensen de stekker eruit trekken. Best erg eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan