Ik vind het zelfs een beetje zielig hoe Jacques wil blijven teren op het succes van die sketches van vroeger waar volgens mij enkel 50-plussers nog mee kunnen lachen uit nostalgie, en er dan zelfs zijn kinderen mee wil betrekken die duidelijk niet het talent hebben om in comedy op te draven.
Het is vrij algemeen geweten dat Jacques het enkel voor de kinderen doet. Het is dus omgekeerd: het zijn de kinderen (of enfin, 'het kind', want het lijkt toch echt alsof het enkel Julie is die per se een mediafiguur wil worden) die hem er bij betrekken.

Edit: Dit gaat blijkbaar over wat er gebeurt in een bepaalde aflevering. Mijn fout.
 
Laatst bewerkt:
Het is vrij algemeen geweten dat Jacques het enkel voor de kinderen doet. Het is dus omgekeerd: het zijn de kinderen (of enfin, 'het kind', want het lijkt toch echt alsof het enkel Julie is die per se een mediafiguur wil worden) die hem er bij betrekken.
Ik had het hier over het feit dat hij in de afleveringen het idee lanceerde om try-outs te gaan doen en de kinderen daarin te gebruiken in sketches. Zo zat hij dan samen met zijn zoon en Luc Verschueren wat dingen uit te proberen die totaal niet grappig waren maar waar zij mee moesten gieren.
 
Maar Viktor en Marie ziet ge ook nergens anders dan in de Verhulstjes, terwijl je Julie toch al in een aantal programma's verschenen is en inderdaad geen programma kan dragen.

Die van mij kijkt naar de Verhulstjes, is haar guilty pleasure. Ze vind Viktor de grootste idioot die er is en Marie vind ze ook maar iets speciaals.
Maar ze kan ze verdragen omdat ze ze ook maar in dat programma ziet, terwijl toen ze voor het eerst de reclame voor de Vermeires zag, ze er al direct genoeg van had enkel en alleen omdat Julie er in mee doet.
Niet dat het mij interesseert, maar Viktor presenteert toch Temptation Island?
 
Julie Vermeire heeft te veel mee van haar moeder om het tot een echte BV te schoppen , haar dikkenek-vriendje zal dat ook wel nog inzien .

Maxim lijkt al helemaal niet geschikt voor het TV-landschap, ze forceren hem nu richting komiek maar het zit er gewoon niet in . Geen idee welke toekomst hij tegemoet gaat , maar tzal niet op TV worden .

Als je al die BV-families ziet kan je enkel maar concluderen dat de kinderen niet het niveau van de ouders halen .
 
En Marie zit bij Studio 100 vanalles te doen :laugh:
Bedoelde gewoon dat zij niet telkens in uw gezicht gegooid worden, waar ik bij Julie de indruk heb dat dit wel gebeurd.

Dat zowel Viktor als Marie nog andere dingen doen buiten de Verhulstjes wist ik ook wel, maar zij zijn al gelanceerd en doen dit goed (denk ik?). Julie willen ze blijven proberen om te lanceren en zetten ze haar soms zo hard in de schijnwerpers dat de mensen haar beu geraken.
 
Bedoelde gewoon dat zij niet telkens in uw gezicht gegooid worden, waar ik bij Julie de indruk heb dat dit wel gebeurd.

Dat zowel Viktor als Marie nog andere dingen doen buiten de Verhulstjes wist ik ook wel, maar zij zijn al gelanceerd en doen dit goed (denk ik?). Julie willen ze blijven proberen om te lanceren en zetten ze haar soms zo hard in de schijnwerpers dat de mensen haar beu geraken.
Maar ja , het enige wat ze lijkt te kunnen is dansen op TikTok , en dat wordt wel door ons strot gedraait . Ze blijft ook teren op die Dancing with the Stars winst , terwijl een Nina Dewael die gewoon outclaste in het seizoen daarop . Julie Vermeire is geen topdanseres ook niet.
 
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een programma gezien met die Jullie. Ik zou ze zelfs niet herkennen. :unsure:
 
Dat is dan gebaseerd op de jaarrekening alleen. In de praktijk zal dat wel eerder 5-10 miljoen oid zijn afhankelijk van de uitkeringen die hij over de jaren gedaan heeft.
 
De Maxime vind'k nu toch ook ni veel soeps. Zoude precies ook wel eens ne sjot geven om te moven. Komt zo wat traag en sloom over.
 
Maar ja , het enige wat ze lijkt te kunnen is dansen op TikTok , en dat wordt wel door ons strot gedraait . Ze blijft ook teren op die Dancing with the Stars winst , terwijl een Nina Dewael die gewoon outclaste in het seizoen daarop . Julie Vermeire is geen topdanseres ook niet.
Dansen op TikTok, wat een talent 👋
 
Terug
Bovenaan