Och het is een naïef kind en heeft geen mediale toegevoegde waarde maar haar afbreken hoeft ook niet. Wel dom om al die commentaar te gaan lezen natuurlijk
 
Extreme verwensingen hoeven natuurlijk niet. Maar uitspraken als "We zijn up kop beu gezien" of dergelijke, tgoh dat hoort er in mijn ogen gewoon bij. Je kan geen job in de spotlight ambiëren en ervan uitgaan dat je enkel geliefd zal zijn. Dat is enkel weggelegd voor Bart Peeters.
 
Och het is een naïef kind en heeft geen mediale toegevoegde waarde maar haar afbreken hoeft ook niet. Wel dom om al die commentaar te gaan lezen natuurlijk
Waarom tegen wil en dank dan blijven proberen om 'door te breken'?

 
Laatst bewerkt:
Nu zijn ze (DPG) precies ook bezig met Eva Pauwels door onze strot te rammen 🫤
Vaak hebben die personen een manager die daar verantwoordelijk voor is.

Afgelopen week werd Sam Bettens door onze strot geduwd, maar dat was omdat die een autobiografie uitgebracht had.
 
Laat mij lachen, praat iets deftig aan elkaar, wees aanwezig op een natuurlijke en niet-invasieve manier. Elke dag op Tiktok een dom dansje doen boeit tv-kijkend Vlaanderen echt geen reet. Wat jonge meisjes op Tiktok entertainen is misschien uw plek gewoon. En dat is prima, ge moet nog steeds niet in de Delhaize rekken gaan vullen dus wat maakt het u uit? Dat blijven forceren gaat alleen maar uitmonden in meer onzekerheid en kritiek. Talent komt bovendrijven. Zeker vandaag de dag. Je hebt letterlijk je productiehuis in je broekzak zitten voor al die domme meuk. En je hebt van thuis uit het kapitaal om er echt productiewaarde in te steken. Als het dan misloopt ben je gewoon niet gemaakt om op tv te komen. En als je er dan toch nog op blijft komen worden mensen je beu idd. En je erkent het zelf... Als je dan door blijft gaan ben je vermoedelijk gewoon verblind en/of oliedom. Ze doet het zichzelf wel aan voor een deel. Heel haar geschiedenis, afkomst en content werken als een rode lap op een stier vrees ik.

Zelfs op TikTok snap ik eigenlijk waarom ze zoveel volgers heeft, en denk ik dat ze haar "succes" voor een deel ook te danken heeft aan het feit dat ze "de dochter van is", en dat in het begin ook uitspeelde door dansjes te doen samen met haar vader (en hem zien dansen is natuurlijk wel eens leuk en grappig). Van de huidige generatie populaire TIktokkers in Vlaanderen, zijn er een deel waarin ik sowieso wel een pak meer talent zie dan bij haar om op termijn uit te groeien tot een tv-figuur.

Maar los van het feit dat ik (zoals velen) weinig of geen talent in haar zie om het in de media waar te maken, is al die haat op social media natuurlijk nergens voor nodig.
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft mag Julie het best proberen te maken in de media maar ik vrees er voor dat ze (stilaan) bij de meeste mensen meer tegen dan voor heeft. Aflevering van gisteren was voor 90% de Julie Vermeire show. Ze wil een carriere in de media uitbouwen! Als wat? De zoveelste die een talkshow wil? Ik hoop dat ze op tijd stopt voor het zielig begint te worden en eerlijk gezegd meen ik dat we daar nu al zijn.
Ik betwijfel ten zeerste of hier een tweede reeks van komt....(hoeft niet voor mij).
Wat ik me afvraag : werken Maxime of Julie eigenlijk? Of is dat tik-tok / influencer gedoe zo lukratief? Of is het op Jaques zijn kosten?
Makkelijk als je met de gouden tutter en lepel in de mond geboren bent en op 23 jarige leeftijd(Max) gewoon kunt thuis zitten en u niks hoeft aan te trekken van het leven.
 
Bwa, ik kan mij niet voorstellen dat Jacques ze beide €3000 geeft iedere 1e van de maand 😉 ik denk dat ze beide ook veel meer doen dan de standaard werkloze hier in België
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft mag Julie het best proberen te maken in de media maar ik vrees er voor dat ze (stilaan) bij de meeste mensen meer tegen dan voor heeft. Aflevering van gisteren was voor 90% de Julie Vermeire show. Ze wil een carriere in de media uitbouwen! Als wat? De zoveelste die een talkshow wil? Ik hoop dat ze op tijd stopt voor het zielig begint te worden en eerlijk gezegd meen ik dat we daar nu al zijn.
Ik betwijfel ten zeerste of hier een tweede reeks van komt....(hoeft niet voor mij).
Wat ik me afvraag : werken Maxime of Julie eigenlijk? Of is dat tik-tok / influencer gedoe zo lukratief? Of is het op Jaques zijn kosten?
Makkelijk als je met de gouden tutter en lepel in de mond geboren bent en op 23 jarige leeftijd(Max) gewoon kunt thuis zitten en u niks hoeft aan te trekken van het leven.
Voor zover ik kan vinden online, is Julie nu dus 24 jaar en heeft sinds haar 20ste een diploma 'Media & Entertainment Business'. Wat dat ook mag betekenen. Voor de rest zal het idd inkomen zijn van oa. Tiktok, maar ook media opdrachten bij vtm en play4/sbs.
Maxime is blijkbaar een jaar jonger en heeft een opleiding tot beenhouwer gevolgd. Heeft een aantal jaar met zijn vriendin in Antwerpen gewoond en heeft daar als beenhouwer gewerkt. Maar sinds het af is met zijn lief is 'm terug naar huis komen wonen en werkt ie voorlopig niet meer zodat ie ten volle kon 'meedoen' aan de opnames van de Vermeires
 
Wat ik me afvraag : werken Maxime of Julie eigenlijk? Of is dat tik-tok / influencer gedoe zo lukratief? Of is het op Jaques zijn kosten?
Makkelijk als je met de gouden tutter en lepel in de mond geboren bent en op 23 jarige leeftijd(Max) gewoon kunt thuis zitten en u niks hoeft aan te trekken van het leven.
Anno 2023 zou je toch al moeten weten dat social media/influencer marketing effectief een beroep is…
 
https://www.influencernetwork.be/nl/hoeveel-kan-je-instagram-influencer-verdienen-in-belgie

  • Iemand die tussen de 3.000 & 10.000 volgers heeft op Instagram kan zo'n 50 tot 100 euro per post verdienen.
  • Als je tussen de 25.000 & 50.000 volgers hebt, kun je met één post 200 tot 300 euro verdienen.
  • Een (Instagram)influencer uit België met 50.000 volgers verdient gemiddeld 400 tot 500 euro per post.
  • De echte uitschieters zijn de influencers die meer dan 100.000 volgers hebben. Zij kunnen 2.000 tot 2.500 euro per post vragen.


Ondanks het feit dat het aantal volgers een belangrijk aspect is, zijn steeds meer bedrijven op zoek naar nano & micro-influencers. Betrokkenheid bij uw doelgroep is een zeer belangrijk gegeven. Nano & micro-influencers opereren in een nichemarkt, waardoor de engagement met micro-influencers hoger ligt. Het zijn dus zeker niet alleen de macro-influencers die met hun posts geld kunnen verdienen.

Nano & micro-influencers moeten hoogwaardige en originele content creëren om de betrokkenheid bij hun doelgroep hoog te houden. Omdat ze op zoek zijn naar nieuwe content, zijn deze influencers vaak tevreden met producten als beloning. Dit stelt hen in staat om aantrekkelijke nieuwe content te creëren.



Natuurlijk: stel dat je 50k volgers hebt dan heb je daar toch al veel tijd in gestoken, krijg je dan €300 per post dan zal dit in combinatie zijn met een videoteam dat langskomt dus terug enkele uren werk | stel dat je dit 20 maal per maand kan doen dan zit je nog maar aan €6000 per maand

iedere zelfstandige zal eens goed lachen met 6k inclusief btw dus dan sta je nog nergens
 
Tenenkrullende reality tv, al dikwijls gevloekt dat mijn wederhelft dit persé wil zien, Jaques is in dit programma een rots in de branding en een moment dat je even met aandacht kijkt en adem kan happen....
 
Kleuter televisie, weinig hoogstaand maar zolang mensen hier naar blijven kijken zal er niets veranderen. Dit heeft eenzelfde gehalte als naar de chimpansee in de zoo te gaan kijken. Jammerlijk tijdverlies...
 
Ik vind het eigenlijk wel gezellig wegkijken en zie Jaques graag bezig. Wat me wel stoort is hoe Julie Maxime heel de tijd 'vernedert' op camera.
 
Voor mij komt Jacques heel goed uit deze reeks. Komt enorm sympathiek over, ook als vader.
Met Maxime ook geen problemen, Julie is wel een beetje te.
 
Nog nooit zo blij geweest met de laatste aflevering van een programma :biglaugh:
Jacques is goeie kerel met het hart op de juiste plaats maar dat wist ik al van voor de reeks op tv kwam, zie hem regelmatig in de Delhaize in Keerbergen, vriendelijke man zonder kapsones.
Julie is samen te vatten in 1 woord : ergerlijk , als je zo staat te smachten naar een tv carrière zal het niet lukken, beter zoals Kim Van Oncen, die heeft een job als zelfstandige en alles wat erbij komt in de media is welkom maar ze heeft het niet nodig. Het opdringerige gedrag van Julie die 80% van de tijd in beeld wil zijn bah bah bah.
Maxime : spijtig voor Jacques maar hij weet het zelf eigenlijk al, het is een loser die het geluk heeft gehad om op de juiste plaats met de gouden fopspeen geboren te worden. Wat moet daar van worden? Hopelijk bespaart VTM ons een tweede reeks?
 
Terug
Bovenaan