Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en“We zijn nu drie jaar verder en ik ben tevreden met waar ik sta, maar ik had misschien gehoopt dat het allemaal vlotter was gegaan. Het is knokken. Ik heb bij VIER, kort na ‘Dancing With The Stars’, een exclusief contract getekend. De zender had grootse plannen met mij, maar die zijn er niet gekomen en daardoor heb ik andere kansen laten schieten. In de plaats hebben ze me in ‘De Redders’ (fictiereeks, red) gezet en dat snap ik tot op de dag van vandaag nog altijd niet. In tegenstelling tot hoe het me was voorgeschoteld, bleek het een snel-snel productie met beperkte middelen, waardoor het programma pas gaandeweg een publiek vond, jonger dan de bedoeling was. Maar tegen dan was het al afgekraakt door critici en zoiets krijg je niet meer rechtgetrokken. Dat hele verhaal, die ervaring, heeft mijn onzekerheid in de hand gewerkt. Je begint jezelf vragen te stellen. Ligt het aan mij? Waarom hebben ze geen woord gehouden? Maar goed, ik zit intussen niet meer onder contract, ik heb kansen gekregen bij VTM, ik heb nog veel te bieden.”
“Ik zie online zoveel misgunners. Ten tijde van ‘Dancing With The Stars’ vonden mensen me sympathiek maar hoe meer ik op tv kom, hoe harder ze me beu lijken te worden. Ik lees intussen de reacties niet meer, die geven me alleen maar een slecht gevoel. En dan ga ik me zitten afvragen ‘Waarom doe ik het eigenlijk nog? Waarom maak ik die video’s nog?’ Ik word toch alleen maar gehaat. Voor m’n dansen. Voor m’n lach. Ik krijg commentaar op alles, echt álles. Maar ik mag me daar niet door laten meeslepen, dat ben ik nog altijd aan het leren. Voor sommige mensen beteken ik echt iets, dat wéét ik. En dus zal ik online mijn happy, vrolijke zelf blijven, ongeacht hoe sommigen zich daar aan ergeren. Misschien toon ik me op een dag ook wel eens wat breekbaarder of triest, ik denk daarover na. Maar ik wil ook niet de klager worden. ‘Daar heb je haar weer met haar gebleit.’”
Als ik dit interview zo lees, ben ik toch blij dat ik niet in haar schoenen sta
Hmmja... Is inderdaad erg voor haar dat de carrière niet gelanceerd geraakt. Maar dan vraag ik me ook af waarom je het jezelf blijft aandoen. Als de mayonaise niet pakt, dan pakt hem niet.Hoe meer ik op tv kom, hoe harder de mensen me beu lijken te worden. Waarom doe ik het eigenlijk nog?
en
Als ik dit interview zo lees, ben ik toch blij dat ik niet in haar schoenen sta
Past toch perfect bij moderne presentatoren? Steeds kinderlijk enthousiasme tonen, bij alles even verbaasd zijn als een baby van 6-maand waar je kiekeboe bij doet en u gedragen gelijk een klein kind. Met Jens Dendoncker op kop. Mijn god wat haat ik Jens Dendoncker.Van de fragmenten die ik al heb gezien, geeft Julie me de indruk dat ze wat in tiener mentaliteit is blijven hangen.
Ze heeft dus eigenlijk dezelfde fout gemaakt dan haar vader bij VTM indertijd. Alleen had Jacques al genoeg bekendheid om nog succes te hebben na 5 jaar schijtprogramma's op VTM, terwijl zij zich nog moet lanceren en het na dancing with the stars de perfecte opportuniteit was.“We zijn nu drie jaar verder en ik ben tevreden met waar ik sta, maar ik had misschien gehoopt dat het allemaal vlotter was gegaan. Het is knokken. Ik heb bij VIER, kort na ‘Dancing With The Stars’, een exclusief contract getekend. De zender had grootse plannen met mij, maar die zijn er niet gekomen en daardoor heb ik andere kansen laten schieten. In de plaats hebben ze me in ‘De Redders’ (fictiereeks, red) gezet en dat snap ik tot op de dag van vandaag nog altijd niet. In tegenstelling tot hoe het me was voorgeschoteld, bleek het een snel-snel productie met beperkte middelen, waardoor het programma pas gaandeweg een publiek vond, jonger dan de bedoeling was. Maar tegen dan was het al afgekraakt door critici en zoiets krijg je niet meer rechtgetrokken. Dat hele verhaal, die ervaring, heeft mijn onzekerheid in de hand gewerkt. Je begint jezelf vragen te stellen. Ligt het aan mij? Waarom hebben ze geen woord gehouden? Maar goed, ik zit intussen niet meer onder contract, ik heb kansen gekregen bij VTM, ik heb nog veel te bieden.”
Mjah, die haat op wie ze is gaat er dan ook over. Het lijkt me een vriendelijk kind op zich, niets mis mee.Hoe meer ik op tv kom, hoe harder de mensen me beu lijken te worden. Waarom doe ik het eigenlijk nog?
en
Als ik dit interview zo lees, ben ik toch blij dat ik niet in haar schoenen sta
Mjah, die haat op wie ze is gaat er dan ook over. Het lijkt me een vriendelijk kind op zich, niets mis mee.
Maar dat betekent niet dat je op tv moet komen. Laat staan zo vaak. Ze heeft echt al wel belachelijk veel kansen gekregen. Ze heeft niet de uitstraling van een Danira/Evi/Ella en ze kan geen programma dragen. Geen erg, ik kan dat ook niet. En mensen haten nogal veel dingen en in het bijzonder :
- Nepotisme
- Overexposure
- Uzelf forceren als 'ster'
Helaas drie dingen die ze in haar rugzak heeft steken.
Niemand ligt te wachten op een uiterst gemiddeld kind dat uit de juiste balzak is gerold en dat toch in uw gezicht blijft rondhuppelen. Gewoon niet. We moeten Viktor en Marie al verdragen, die nemen alle plek in die er is op dat vlak. Logisch, want hun vader kiest wat er gebeurt op TV. Als je dat platform dan hebt gekregen en er komt nog steeds niets deftigs van in huis: Take the hint. Straks komt Zita Wauters er ook nog wat bij stinken en dan heb je al een heel regiment aan 'kinderen van'. Je moet al beginnen hopen dat Jan Leyers zich wat heeft ingehouden op tournee want straks komen er daar ook nog een stuk of 5-6 plots opduiken.
Laat mij lachen, praat iets deftig aan elkaar, wees aanwezig op een natuurlijke en niet-invasieve manier. Elke dag op Tiktok een dom dansje doen boeit tv-kijkend Vlaanderen echt geen reet. Wat jonge meisjes op Tiktok entertainen is misschien uw plek gewoon. En dat is prima, ge moet nog steeds niet in de Delhaize rekken gaan vullen dus wat maakt het u uit? Dat blijven forceren gaat alleen maar uitmonden in meer onzekerheid en kritiek. Talent komt bovendrijven. Zeker vandaag de dag. Je hebt letterlijk je productiehuis in je broekzak zitten voor al die domme meuk. En je hebt van thuis uit het kapitaal om er echt productiewaarde in te steken. Als het dan misloopt ben je gewoon niet gemaakt om op tv te komen. En als je er dan toch nog op blijft komen worden mensen je beu idd. En je erkent het zelf... Als je dan door blijft gaan ben je vermoedelijk gewoon verblind en/of oliedom. Ze doet het zichzelf wel aan voor een deel. Heel haar geschiedenis, afkomst en content werken als een rode lap op een stier vrees ik.
Op zich denk'k dat Marie best nog wel wat werk heeft met alle shows en tv-opnames. Blijkt toch ook nog redelijk populair als'k zo in de vriendenkring kijk die kleinere kinderen hebben.Maar Viktor en Marie ziet ge ook nergens anders dan in de Verhulstjes, terwijl je Julie toch al in een aantal programma's verschenen is en inderdaad geen programma kan dragen.
Die van mij kijkt naar de Verhulstjes, is haar guilty pleasure. Ze vind Viktor de grootste idioot die er is en Marie vind ze ook maar iets speciaals.
Maar ze kan ze verdragen omdat ze ze ook maar in dat programma ziet, terwijl toen ze voor het eerst de reclame voor de Vermeires zag, ze er al direct genoeg van had enkel en alleen omdat Julie er in mee doet.
Dat is eigenlijk het meest ergerlijke. Zij gaat er van uit dat wij haar interessant moeten vinden. Maar ze heeft letterlijk geen enkel talent. Ze kan redelijk dansen... Redelijk. Maar ze zou nog geen liveshow kunnen halen van eender welke danswedstrijd en meeste van die deelnemers eindigen toch als vergane glorie in hun thuisstad waar ze derderangs dansleraar worden.Dat ze het dan heeft over 'misgunners' vind ik ook wel wat onnozel. Er zijn programma's afgewezen om dit vehikel te kunnen maken, er zijn mensen wiens plaats/job die Julie heeft ingenomen enkel en alleen door haar naam. Dat zijn er natuurlijk niet enorm veel, maar toch. En 'misgunnen', kom zeg. Waarom zou kijkend Vlaanderen die haar succes moeten gunnen enkel en alleen gebaseerd op haar naam? Bekend/geliefd worden is echt geen basisrecht hoor, ook niet als je vader bekend is, dat moet je eerst verdienen.
Waarom zou er iets interessants gebeuren? Jacques staat bij het overgrote merendeel gewoon bekend als DDT, hij heeft 1 iets of wat bekende film als je de Kampioenen films niet mee telt en als komiek toch ook maar gewoon middelmaat. Niets verkeerds aan, hij doet zijn ding. Maar dat gaat geen interessante tv opleveren. Het spannendste in die mens zijn leven is het feit dat zijn ex zo zot als een achterdeur is.Ik vind dat ze weinig te vertellen hebben eerlijk gezegd. Er gebeurt zo weinig neen?