Vond het niet meer of minder dan andere families op de buis.
Maar ik kijk er ook enkel naar achteraf online, en dan is het makkelijk hier en daar wat te skippen.

Zou er ook niet voor tv blijven voor zitten, maar bij geen enkel van die programma's.
 
Ook eens gekeken.

De Verhulstjes was ook niet hoogstaande tv, maar geen omhooggevallen mensen, grappige tv met momenten.
De Goriskes nie heel gezien, maar leken ook gewone aangename mensen, Sam beetje een typeke denk ik met onnozel doen, maar geen type blaaskaak

Wat ook opviel, de band met de kinderen.

Hier, Jacques aangename mens die weet wat werken is en wat hij heeft moeten doen voor het geld.
Jullie (en hare vriend) omhoog gevallen dikke nekken, type blaaskaak
"Papa je hebt een nieuwe keuken nodig, denk aan je comfort"
Wete wat dat kost?
"Maar als IK een spaghetti wil maken duurt dat 10 minuten" ge komt er ocharm 1x per week wicht

En dan die Velar, kledij in beeld (gek genoeg Gert of Victor of Sam of Kenji nooit in gezien).
Dieje labradoodle is erger dan Marcel en Leon, dat waren huisdieren die graag gezien waren. Hier precies een accessoire voor haar, totaal ook geen idee hoe ze met een hond moet omgaan

Nope nie mijn type mens dus aflevering 2 zal nx worden. Kan zo'n volk echt nie af.
Alle geluk en geld van de wereld gegund, maar doe wat bescheiden/normaal (zeker als het nie uw verdienste is)
 
Zou het op voorhand nooit gedacht hebben, maar de Gooriskes (op Sam na dan) komen toch echt het normaalst over. Kelly is toch echt een madam die van aanpakken weet en die kinderen komen ook gewoon down-to-earth over.

Net nog eens op de Vermeires gezapt. Mannekes, die Julie.... Drama bij't bakken van een pannenkoek, als een onnozel kind staan springen bij stoelen die geleverd worden, onnozel staan springen terwijl het vriendje zich wel wil focussen op de dansvideo.
Echt dat is gewoon een irritant wicht...
 
Hoe meer ik op tv kom, hoe harder de mensen me beu lijken te worden. Waarom doe ik het eigenlijk nog?

“We zijn nu drie jaar verder en ik ben tevreden met waar ik sta, maar ik had misschien gehoopt dat het allemaal vlotter was gegaan. Het is knokken. Ik heb bij VIER, kort na ‘Dancing With The Stars’, een exclusief contract getekend. De zender had grootse plannen met mij, maar die zijn er niet gekomen en daardoor heb ik andere kansen laten schieten. In de plaats hebben ze me in ‘De Redders’ (fictiereeks, red) gezet en dat snap ik tot op de dag van vandaag nog altijd niet. In tegenstelling tot hoe het me was voorgeschoteld, bleek het een snel-snel productie met beperkte middelen, waardoor het programma pas gaandeweg een publiek vond, jonger dan de bedoeling was. Maar tegen dan was het al afgekraakt door critici en zoiets krijg je niet meer rechtgetrokken. Dat hele verhaal, die ervaring, heeft mijn onzekerheid in de hand gewerkt. Je begint jezelf vragen te stellen. Ligt het aan mij? Waarom hebben ze geen woord gehouden? Maar goed, ik zit intussen niet meer onder contract, ik heb kansen gekregen bij VTM, ik heb nog veel te bieden.”
en
“Ik zie online zoveel misgunners. Ten tijde van ‘Dancing With The Stars’ vonden mensen me sympathiek maar hoe meer ik op tv kom, hoe harder ze me beu lijken te worden. Ik lees intussen de reacties niet meer, die geven me alleen maar een slecht gevoel. En dan ga ik me zitten afvragen ‘Waarom doe ik het eigenlijk nog? Waarom maak ik die video’s nog?’ Ik word toch alleen maar gehaat. Voor m’n dansen. Voor m’n lach. Ik krijg commentaar op alles, echt álles. Maar ik mag me daar niet door laten meeslepen, dat ben ik nog altijd aan het leren. Voor sommige mensen beteken ik echt iets, dat wéét ik. En dus zal ik online mijn happy, vrolijke zelf blijven, ongeacht hoe sommigen zich daar aan ergeren. Misschien toon ik me op een dag ook wel eens wat breekbaarder of triest, ik denk daarover na. Maar ik wil ook niet de klager worden. ‘Daar heb je haar weer met haar gebleit.’”

Als ik dit interview zo lees, ben ik toch blij dat ik niet in haar schoenen sta
 
Die broer van Julie kan mij wel krijgen anders :D

Jacques is waarschijnlijk steenrijk, maar zijn villa kan wel echt een opfrissing gebruiken lol.

Julie, tja energiek meiske maar ook wel sympatheieke lijkt me - hare buk lijkt me dan weer een serieus nekske te hebben.

Ik vind het wel vermakelijke tv.
 
Hoe meer ik op tv kom, hoe harder de mensen me beu lijken te worden. Waarom doe ik het eigenlijk nog?


en


Als ik dit interview zo lees, ben ik toch blij dat ik niet in haar schoenen sta
Hmmja... Is inderdaad erg voor haar dat de carrière niet gelanceerd geraakt. Maar dan vraag ik me ook af waarom je het jezelf blijft aandoen. Als de mayonaise niet pakt, dan pakt hem niet.

Je ziet dat even goed in de privé sector. Ik zie bij ons op't werk ook mensen in een relatief lage functie die telkens intern solliciteren naar hoge functies waarvoor ze gewoon nooit in aanmerking zullen komen. Dat zijn mensen die hun eigen capaciteiten gewoon compleet overschatten en nu dus telkens het deksel op de neus krijgen.
 
Van de fragmenten die ik al heb gezien, geeft Julie me de indruk dat ze wat in tiener mentaliteit is blijven hangen.
Past toch perfect bij moderne presentatoren? Steeds kinderlijk enthousiasme tonen, bij alles even verbaasd zijn als een baby van 6-maand waar je kiekeboe bij doet en u gedragen gelijk een klein kind. Met Jens Dendoncker op kop. Mijn god wat haat ik Jens Dendoncker.

Pluspunten als er om de 2 zinnen een “oh my gooooood”, “neeeeeeee” of “deees kan niiieeee” komt.
 
Laatst bewerkt:
“We zijn nu drie jaar verder en ik ben tevreden met waar ik sta, maar ik had misschien gehoopt dat het allemaal vlotter was gegaan. Het is knokken. Ik heb bij VIER, kort na ‘Dancing With The Stars’, een exclusief contract getekend. De zender had grootse plannen met mij, maar die zijn er niet gekomen en daardoor heb ik andere kansen laten schieten. In de plaats hebben ze me in ‘De Redders’ (fictiereeks, red) gezet en dat snap ik tot op de dag van vandaag nog altijd niet. In tegenstelling tot hoe het me was voorgeschoteld, bleek het een snel-snel productie met beperkte middelen, waardoor het programma pas gaandeweg een publiek vond, jonger dan de bedoeling was. Maar tegen dan was het al afgekraakt door critici en zoiets krijg je niet meer rechtgetrokken. Dat hele verhaal, die ervaring, heeft mijn onzekerheid in de hand gewerkt. Je begint jezelf vragen te stellen. Ligt het aan mij? Waarom hebben ze geen woord gehouden? Maar goed, ik zit intussen niet meer onder contract, ik heb kansen gekregen bij VTM, ik heb nog veel te bieden.”
Ze heeft dus eigenlijk dezelfde fout gemaakt dan haar vader bij VTM indertijd. Alleen had Jacques al genoeg bekendheid om nog succes te hebben na 5 jaar schijtprogramma's op VTM, terwijl zij zich nog moet lanceren en het na dancing with the stars de perfecte opportuniteit was.
En dit programma wordt de doodsteek voor haar carrière in de showbiz.
 
Hoe meer ik op tv kom, hoe harder de mensen me beu lijken te worden. Waarom doe ik het eigenlijk nog?


en


Als ik dit interview zo lees, ben ik toch blij dat ik niet in haar schoenen sta
Mjah, die haat op wie ze is gaat er dan ook over. Het lijkt me een vriendelijk kind op zich, niets mis mee.

Maar dat betekent niet dat je op tv moet komen. Laat staan zo vaak. Ze heeft echt al wel belachelijk veel kansen gekregen. Ze heeft niet de uitstraling van een Danira/Evi/Ella en ze kan geen programma dragen. Geen erg, ik kan dat ook niet. En mensen haten nogal veel dingen en in het bijzonder :

- Nepotisme
- Overexposure
- Uzelf forceren als 'ster'

Helaas drie dingen die ze in haar rugzak heeft steken.

Niemand ligt te wachten op een uiterst gemiddeld kind dat uit de juiste balzak is gerold en dat toch in uw gezicht blijft rondhuppelen. Gewoon niet. We moeten Viktor en Marie al verdragen, die nemen alle plek in die er is op dat vlak. Logisch, want hun vader kiest wat er gebeurt op TV. Als je dat platform dan hebt gekregen en er komt nog steeds niets deftigs van in huis: Take the hint. Straks komt Zita Wauters er ook nog wat bij stinken en dan heb je al een heel regiment aan 'kinderen van'. Je moet al beginnen hopen dat Jan Leyers zich wat heeft ingehouden op tournee want straks komen er daar ook nog een stuk of 5-6 plots opduiken.

Laat mij lachen, praat iets deftig aan elkaar, wees aanwezig op een natuurlijke en niet-invasieve manier. Elke dag op Tiktok een dom dansje doen boeit tv-kijkend Vlaanderen echt geen reet. Wat jonge meisjes op Tiktok entertainen is misschien uw plek gewoon. En dat is prima, ge moet nog steeds niet in de Delhaize rekken gaan vullen dus wat maakt het u uit? Dat blijven forceren gaat alleen maar uitmonden in meer onzekerheid en kritiek. Talent komt bovendrijven. Zeker vandaag de dag. Je hebt letterlijk je productiehuis in je broekzak zitten voor al die domme meuk. En je hebt van thuis uit het kapitaal om er echt productiewaarde in te steken. Als het dan misloopt ben je gewoon niet gemaakt om op tv te komen. En als je er dan toch nog op blijft komen worden mensen je beu idd. En je erkent het zelf... Als je dan door blijft gaan ben je vermoedelijk gewoon verblind en/of oliedom. Ze doet het zichzelf wel aan voor een deel. Heel haar geschiedenis, afkomst en content werken als een rode lap op een stier vrees ik.
 
Die Julie heeft gewoon (op dit moment) absoluut geen talent voor TV, zo simpel is het. De enige reden dat ze kans na kans krijgt is omdat haar vader enorm bekend is/was. Dan moet je echt niet schrikken dat mensen je smoel wat beu gezien zijn na een tijdje hoor. Temeer als je dan nog in een zoveelste 'we volgen gezin X' programma opdraaft waarin je toch blijkbaar een vrij verwaande/verkeerde indruk maakt.

Dat ze het dan heeft over 'misgunners' vind ik ook wel wat onnozel. Er zijn programma's afgewezen om dit vehikel te kunnen maken, er zijn mensen wiens plaats/job die Julie heeft ingenomen enkel en alleen door haar naam. Dat zijn er natuurlijk niet enorm veel, maar toch. En 'misgunnen', kom zeg. Waarom zou kijkend Vlaanderen die haar succes moeten gunnen enkel en alleen gebaseerd op haar naam? Bekend/geliefd worden is echt geen basisrecht hoor, ook niet als je vader bekend is, dat moet je eerst verdienen.

Echt, bij alles wat ik zie en lees over dat mens erger ik me er meer en meer aan.

Ik keur trouwens vuiligheid als bedreigingen of andere zaken niet goed. Dat is nooit tolereerbaar. Striemende kritiek op het zoveelste kutprogramma waarin zij opdraaft, dat moet dan wel weer kunnen. Het hoort er ook gewoon bij als (wannabe) BV.
 
Dit is gewoon een standaard VTM programma op maat van VTM publiek die programma's als The Masked Singer ook slikken?

Zelfde niveau uiteindelijk, zal dus ook wel publiek trekken.
 
Mjah, die haat op wie ze is gaat er dan ook over. Het lijkt me een vriendelijk kind op zich, niets mis mee.

Maar dat betekent niet dat je op tv moet komen. Laat staan zo vaak. Ze heeft echt al wel belachelijk veel kansen gekregen. Ze heeft niet de uitstraling van een Danira/Evi/Ella en ze kan geen programma dragen. Geen erg, ik kan dat ook niet. En mensen haten nogal veel dingen en in het bijzonder :

- Nepotisme
- Overexposure
- Uzelf forceren als 'ster'

Helaas drie dingen die ze in haar rugzak heeft steken.

Niemand ligt te wachten op een uiterst gemiddeld kind dat uit de juiste balzak is gerold en dat toch in uw gezicht blijft rondhuppelen. Gewoon niet. We moeten Viktor en Marie al verdragen, die nemen alle plek in die er is op dat vlak. Logisch, want hun vader kiest wat er gebeurt op TV. Als je dat platform dan hebt gekregen en er komt nog steeds niets deftigs van in huis: Take the hint. Straks komt Zita Wauters er ook nog wat bij stinken en dan heb je al een heel regiment aan 'kinderen van'. Je moet al beginnen hopen dat Jan Leyers zich wat heeft ingehouden op tournee want straks komen er daar ook nog een stuk of 5-6 plots opduiken.

Laat mij lachen, praat iets deftig aan elkaar, wees aanwezig op een natuurlijke en niet-invasieve manier. Elke dag op Tiktok een dom dansje doen boeit tv-kijkend Vlaanderen echt geen reet. Wat jonge meisjes op Tiktok entertainen is misschien uw plek gewoon. En dat is prima, ge moet nog steeds niet in de Delhaize rekken gaan vullen dus wat maakt het u uit? Dat blijven forceren gaat alleen maar uitmonden in meer onzekerheid en kritiek. Talent komt bovendrijven. Zeker vandaag de dag. Je hebt letterlijk je productiehuis in je broekzak zitten voor al die domme meuk. En je hebt van thuis uit het kapitaal om er echt productiewaarde in te steken. Als het dan misloopt ben je gewoon niet gemaakt om op tv te komen. En als je er dan toch nog op blijft komen worden mensen je beu idd. En je erkent het zelf... Als je dan door blijft gaan ben je vermoedelijk gewoon verblind en/of oliedom. Ze doet het zichzelf wel aan voor een deel. Heel haar geschiedenis, afkomst en content werken als een rode lap op een stier vrees ik.

Maar Viktor en Marie ziet ge ook nergens anders dan in de Verhulstjes, terwijl je Julie toch al in een aantal programma's verschenen is en inderdaad geen programma kan dragen.

Die van mij kijkt naar de Verhulstjes, is haar guilty pleasure. Ze vind Viktor de grootste idioot die er is en Marie vind ze ook maar iets speciaals.
Maar ze kan ze verdragen omdat ze ze ook maar in dat programma ziet, terwijl toen ze voor het eerst de reclame voor de Vermeires zag, ze er al direct genoeg van had enkel en alleen omdat Julie er in mee doet.
 
Maar Viktor en Marie ziet ge ook nergens anders dan in de Verhulstjes, terwijl je Julie toch al in een aantal programma's verschenen is en inderdaad geen programma kan dragen.

Die van mij kijkt naar de Verhulstjes, is haar guilty pleasure. Ze vind Viktor de grootste idioot die er is en Marie vind ze ook maar iets speciaals.
Maar ze kan ze verdragen omdat ze ze ook maar in dat programma ziet, terwijl toen ze voor het eerst de reclame voor de Vermeires zag, ze er al direct genoeg van had enkel en alleen omdat Julie er in mee doet.
Op zich denk'k dat Marie best nog wel wat werk heeft met alle shows en tv-opnames. Blijkt toch ook nog redelijk populair als'k zo in de vriendenkring kijk die kleinere kinderen hebben.

Victor lijkt me ook nog wel voldoende bezigheid te hebben met zijn dj gedoe met Kobe Ilsen. (Of dat goed is laat'k in het midden maar die mannen zullen er niet naast verdienen).

Voor de rest staan tienersmeises vooral precies zot van die Camille. En zo'n "star" gehalte heeft Julie nu eenmaal echt niet. Heb nog geen enkele tiener horen zeggen "waw Julie Vermeire op tv".

Ik denk dat ze zich er best bij kan neerleggen dat het niets zal worden...
 
Dat ze het dan heeft over 'misgunners' vind ik ook wel wat onnozel. Er zijn programma's afgewezen om dit vehikel te kunnen maken, er zijn mensen wiens plaats/job die Julie heeft ingenomen enkel en alleen door haar naam. Dat zijn er natuurlijk niet enorm veel, maar toch. En 'misgunnen', kom zeg. Waarom zou kijkend Vlaanderen die haar succes moeten gunnen enkel en alleen gebaseerd op haar naam? Bekend/geliefd worden is echt geen basisrecht hoor, ook niet als je vader bekend is, dat moet je eerst verdienen.
Dat is eigenlijk het meest ergerlijke. Zij gaat er van uit dat wij haar interessant moeten vinden. Maar ze heeft letterlijk geen enkel talent. Ze kan redelijk dansen... Redelijk. Maar ze zou nog geen liveshow kunnen halen van eender welke danswedstrijd en meeste van die deelnemers eindigen toch als vergane glorie in hun thuisstad waar ze derderangs dansleraar worden.
 
Ik vind dat ze weinig te vertellen hebben eerlijk gezegd. Er gebeurt zo weinig neen?
Waarom zou er iets interessants gebeuren? Jacques staat bij het overgrote merendeel gewoon bekend als DDT, hij heeft 1 iets of wat bekende film als je de Kampioenen films niet mee telt en als komiek toch ook maar gewoon middelmaat. Niets verkeerds aan, hij doet zijn ding. Maar dat gaat geen interessante tv opleveren. Het spannendste in die mens zijn leven is het feit dat zijn ex zo zot als een achterdeur is.

En als het niet was om zijn dochter op tv te brengen zou die daar volgens mij nooit aan begonnen zijn.
 
Ik vind het zelfs een beetje zielig hoe Jacques wil blijven teren op het succes van die sketches van vroeger waar volgens mij enkel 50-plussers nog mee kunnen lachen uit nostalgie, en er dan zelfs zijn kinderen mee wil betrekken die duidelijk niet het talent hebben om in comedy op te draven.
 
Terug
Bovenaan