R@ndom

Active member
Het realityprogramma teveel wat mij betreft, een meisje van 24 in Louis Vuitton van kop tot teen, de meesten onder ons moeten een paar weken/maand werken voor wat Julieke als doordeweeks klofje draagt om over de handtas van een paar duizend euro te zwijgen.
De Landrover Velar (begint vanaf 70.000 €) die geshowd werd.
Dat beetje tv werk dat Julie doet/gedaan heeft heeft blijkbaar goed opgebracht?

Ik kom Jaques regelmatig tegen in de Delhaize van Keerbergen, een bescheiden man die een goedendag zeggen niet teveel vind.

Is dit programma iets voor prime time op zaterdagavond? Wat mij betreft zijn de Goriskes dat dan zeker ook.
Kijk ik nog naar de volgende aflevering? Wat mij betreft neen, ik heb genoeg gezien….
 
Laatst bewerkt:
Vond het ook gene vette, had ik VTM geweest had ik dit op VTM2 gezet en de Goriskes op het eerste net in primetime...
 
De Verhulstjes stellen inhoudelijk mss ook niet veel voor, maar dat programma is nog de moeite omwille van de grappige momenten en droge dialogen. De Vermeiren kon me echter totaal niet boeien, ben benieuwd alleszins naar de kijkcijfers komende weken want ik vermoed dat dit niet echt een succes gaat worden.
 
Vreemde kids heeft die Jacques Vermeire toch , wie neemt nu haar hond mee naar een fitness wth . Echt een chichi meisje . En dan die wat geeky zoon , bweikes die volauvent . Ne droge gast lijk.
 
Ik vind de zaterdagavond altijd een raar moment voor dergelijk programma. Vele mensen zijn toch gewoon erop uit, en de andere willen gewoon op zaterdagavond een film zien. Zet dat dan op zondagavond, de verhulstjes zijn nu toch juist gedaan
 
Jacques geeft ook gewoon toe dat dit een boost is voor zijn kinderen (lees ‘voor Julie’) maar hoeveel boosts kan je zo nog geven? Het is overduidelijk dat Vlaanderen nogal onverschillig is tegenover JV en dat is nu net het punt waar je geen carrière op kan bouwen. Als chouchou, ja of als ‘slechterik’ ook. Maar met een ‘meh’ ben je niks. Dat meiske heeft al van alles gedaan, maar eens papa weg valt wordt dat een Marina Wally (of een Eva…), in de boekjes blijven met miserie en herinneringen. Ik denk dat alleen een ‘muziek carrière’ nog overblijft.
 
Grote verjaardagfeest voor nen hond 😁🫣
Jaques komt heel normaal over en weet goed wat alles kost.
Nieuwe keuken . Nee moet ni

2+1 gratis op de champagne.
Is meer julie dat alles fancy wilt
 
Jacques lijkt me een heel aimabele, vriendelijke en innemende man. Maxime heeft zijn bescheidenheid mee. Julie en Laurins zijn te bland/vanilla om een tv persoonlijkheid te zijn. Ik vind het vooral pijnlijk voor Jacques. Het moet niet leuk zijn om te zien dat je dochter niet sterk genoeg is om opgepikt te worden, hoewel hij haar heel erg probeert te steunen. Moet zeggen dat ik echt veel sympathie voor hem heb gekregen. Lijkt me een warme mens en vader.
 
Julie, die er intussen is komen bijzitten, rolt met haar ogen. “Je moet niet zo bescheiden zijn Maxime, ga er toch gewoon voor? (Tegen ons) Wist je dat hij ooit gevraagd is om mee te spelen in ‘Familie’? Daar is hij niet eens naar de auditie geweest. Ik begrijp dat niet goed, je kan toch gewoon proberen? Papa wilde zelfs met hem oefenen.”

Maxime: “Dat was mijn ding niet. Mensen studeren daarvoor en dan zou ik er zo bijkomen? Ik zou het gevoel hebben dat ik een job zou afpakken van mensen die het waarschijnlijk beter kunnen dan ik.”

Maxime precies het verstand gekregen in de familie.
 
De recensies zijn ook negatief (weliswaar achter paywall maar het gevoel is duidelijk), zelfs uit de eigen DPG-stal:
 
Klein stukje gezien maar die Julie 🤦. Eens vergeten haar buik in te trekken, en daaruit had ze geleerd dat je niet altijd perfect moet zijn. Maar ze is wel als een bezetene de gym in getrokken zodat die buik weg is.

Euhm...?
 
Eigenlijk beetje triest... Die Julie probeert op elke mogelijke manier een media carrière uit te bouwen, maar het lukt niet...

Komen ook wel wat over als verwende nesten. Het gedoe met de keuken en tv alleen al. Als die tv nog speelt, wat is dan inderdaad het probleem.
 
Ik snap niet goed de teneur 'probeer op elke mogelijke manier een carriere uit te bouwen'.
Tis toch omdat ze steeds voor die dingen gevraagd wordt of auditie doet?
Als ik morgen naar de VTM stap en zeg dat ik het wil maken zal ik rap terug buiten staan denk ik (of het toch maken als ze zot genoeg zijn :) ).

Mij lijkt het toch eerder dat die programmamakers ervan overtuigt zijn dat er iets in zit. En ik snap wel wat, ze heeft een redelijk neutraal gezicht, geen uitgesproken karaktertrekken. Verder is ze goedlachs en is haar neutrale blik redelijk vrolijk.

Dit gezegd zijnde vond ik aan het programma zelf ook niet veel aan. De product placement was nogal obvious met momenten. En sorry, maar als je twee keer per dag warm eet zou ik als ouder toch is zeggen om de cholesterol (en andere bloedwaarden) regelmatig na te kijken...
Aan zijn schriele voorkomen te zien zou het mij niet verbazen dat ie één en ander mist.
 
Ik heb uit goede bron vernomen (iemand die werkt voor dpg media) dat het een soort ruildeal was. Julie kreeg twee programma’s (een echte job en julies dance academy) in ruil voor Jacques (die nog altijd wel gegarandeerd goed scoort bij de (oudere) vtm kijkers) die zich laat filmen voor de Vermeires. Het beste is nog dat hij dat eerlijk durft te benoemen en er niet een of ander verhaaltje aan vastknoopt.
 
Ik vind de zaterdagavond altijd een raar moment voor dergelijk programma. Vele mensen zijn toch gewoon erop uit, en de andere willen gewoon op zaterdagavond een film zien. Zet dat dan op zondagavond, de verhulstjes zijn nu toch juist gedaan

Het lijkt me dan ook eerder een programma dat zich richt op gezinnen he. De ouders die wel eens willen zien waar Jacques zich mee bezig houdt tegenwoordig, en de jonge tienerdochters die hun Tiktok/Insta-"heldin" Julie willen zien.
 
Uiteindelijk wilt dat kind ook gewoon werken hé, en dan is het logisch dat ge naar uw ouders kijkt als voorbeeld.

Liever dat dan een rijke vriend in de showbizz aan de haak te slaan en voetjes omhoog voor de rest van haar leven. Wat wellicht nu al zou kunnen maar het lijkt me wel duidelijk dat Jacques ze op dat vlak toch een goede opvoeding heeft gegeven. Ik zie geen verschil met Marie en Viktor. Die barsten ook niet bepaald van het talent maar zijn niet opgevoed als bloedzuigers.
 
Terug
Bovenaan