De Verhulstjes

De Verhulstjes Seizoen 3

Ik denk dat je onderschat wat die allemaal uitvoert achter de schermen bij o.a. de pretparken.

Zal natuurlijk niet de studiecurves hebben moeten doorlopen, maar zit zeker en vast niet niets te doen momenteel.
Dat bedoel ik met ' het word in zijn schoot geduwd '.

Zou nu ook meedoen aan expeditie Groenland . Wat je allemaal kan doen op basis van 'zoon zijn van' , maar goed we blijven kijken .

Die zou nooit op tv komen he moest die geen zoon zijn van.

Zou nu ook meedoen aan expeditie Groenland . Wat je allemaal kan doen op basis van 'zoon zijn van' , maar goed we blijven kijken .

De zaak overnemen is nu iets dat nog vrij vaak gebeurd.

De Verhulstjes is er nu eenmaal wel gekomen door viktor, Viktor vlogt was een vrij succesvolle online-reeks.
Ook al zal hij het editen niet zelf hebben gedaan. Maar hij lijkt de mensen te kunnen entertainen.

Moest hij niet op tv komen zou hij wel ergens bovenkomen op een of andere sociale media.

Op tv is het natuurlijk wel een beetje vriendjespolitiek.
Zo zou james cooke waarschijnlijk ook nooit op tv zijn gekomen zonder Gert.
Zelf de kastaars zijn een groot bewijs dat het allemaal een beetje vriendjespolitiek is.

De zaak overnemen is nu iets dat nog vrij vaak gebeurd.

De Verhulstjes is er nu eenmaal wel gekomen door viktor, Viktor vlogt was een vrij succesvolle online-reeks.
Ook al zal hij het editen niet zelf hebben gedaan. Maar hij lijkt de mensen te kunnen entertainen.

Moest hij niet op tv komen zou hij wel ergens bovenkomen op een of andere sociale media.

Op tv is het natuurlijk wel een beetje vriendjespolitiek.
Zo zou james cooke waarschijnlijk ook nooit op tv zijn gekomen zonder Gert.
Zelf de kastaars zijn een groot bewijs dat het allemaal een beetje vriendjespolitiek is.
Ja klopt wel , tis enorm vriendjespolitiek eigenlijk , echt een ons kent ons wereldje . Ik heb respect voor een Gert Verhulst of een Sam Gooris of Jacques Vermeire , maar hoe die kinderen dan meedingen op dat succes , jah ze halen toch niet dat niveau van de ouders . Op een Gloria Monserez misschien na .

Blijkbaar is het Vlaamse medialandschap toch niet zo groot , hoe vaak zien we niet dezelfde gezichten keer op keer .

Ja klopt wel , tis enorm vriendjespolitiek eigenlijk , echt een ons kent ons wereldje . Ik heb respect voor een Gert Verhulst of een Sam Gooris of Jacques Vermeire , maar hoe die kinderen dan meedingen op dat succes , jah ze halen toch niet dat niveau van de ouders . Op een Gloria Monserez misschien na .

Blijkbaar is het Vlaamse medialandschap toch niet zo groot , hoe vaak zien we niet dezelfde gezichten keer op keer .

Sam Gooris is nu toch maar een dikke nul, dat is entertainment voor laaggeschoolde mensen. Beetje super plat spreken met een marginaal accent, bier drinken en marginaal sigaretten roken. Jacques Vermeire heeft een gemengde carrière, zijn rol als DDT was een groot succes, die andere typetjes zijn eerder van een lager niveau.

Als Sam Gooris optreedt is dat toch wel altijd dikke ambiance.

Ik ben zelf van Brasschaat en op onze evenementen komt die halfuur optreden, feest verzekerd en dat is voor alle lagen van de bevolking nochtans.

Vroeger nog met en tegen gezaalvoetbald samen met de Jean-Marie, achteraf pinten pakken en dat waren er gemakkelijk 15 en meer dat die wegtikte.

Maar in dit programma is hem wel serieus aan’t zagen.

Dat is overal zo, in Hollywood, in de politiek, in de bedrijfswereld, ...
Uw familie en maten ga je sneller voortrekken dan een buitenstaander hé.

De afleveringen ook bekeken. Ik zie toch
geen pens bij Victor of Marie. Zelf de 10 jaar oudere Ellen in het zwembad kan mij nog bekoren ;)
Niemand op dit forum heeft een fysiek die zelf maar in de buurt komt van viktor.

Die is op en top fit.

Ondanks zijn vele fouten weet ik nu al zeker dat 95% van denmensheid fysiek voor hem moet onderdoen.

Echt impressioniant.

Tamtam is zonder hem te zien ofwel veel dikker of veel magerder en zwakker.
Statistiek wijst dat gwn uit.
En lelijker

En wat heeft Gloria dan al gedaan wat aantoont dat ze zoveel meer talent heeft?

Op tv komen is niets meer of minder dat de mensen uwe kop moeten kunnen zien en verdragen.

Hetzelfde met die Gloria heb jij du nu al 1 iets zien doen waarvan je denkt hmmm wow dat is nu iets dat niemand anders kan?

Je kan die af en ze steekt u niet tegen en dat is het zowat. En dat geldt voor zo wat de meeste bv’s.

Er zal mss wel meer talent in uw lokale theatergezelschap zitten maarja

Als Sam Gooris optreedt is dat toch wel altijd dikke ambiance.

Ik ben zelf van Brasschaat en op onze evenementen komt die halfuur optreden, feest verzekerd en dat is voor alle lagen van de bevolking nochtans.

Vroeger nog met en tegen gezaalvoetbald samen met de Jean-Marie, achteraf pinten pakken en dat waren er gemakkelijk 15 en meer dat die wegtikte.

Maar in dit programma is hem wel serieus aan’t zagen.
15 pinten en toch zo mager blijven, straf.

En wat heeft Gloria dan al gedaan wat aantoont dat ze zoveel meer talent heeft?

Op tv komen is niets meer of minder dat de mensen uwe kop moeten kunnen zien en verdragen.

Hetzelfde met die Gloria heb jij du nu al 1 iets zien doen waarvan je denkt hmmm wow dat is nu iets dat niemand anders kan?

Je kan die af en ze steekt u niet tegen en dat is het zowat. En dat geldt voor zo wat de meeste bv’s.

Er zal mss wel meer talent in uw lokale theatergezelschap zitten maarja
Als je Ketnetwrapper kan worden heb je sowieso iets in je mars toch, dan word je als primus geselecteerd uit enkele duizenden kandidaten. Voor ze bij Ketnet zat deed ze al theater en musical, en ondertussen werkt ze voor de radio en is presentatrice op tv van zowel liveshows als programma's als Hotel Romantiek. Een manusje van alles. Ze heeft het van geen vreemden natuurlijk

Toch altijd grappig als ze zelf ook alluderen op Marie haar schrille stem. Zoals Gert vorig seizoen zelfs zei dat ze precies haar stem uit De Ideale Wereld was :biglaugh:

Dat zie je toch volledig verkeerd.
Mijn zus heeft nog zeer vaak op een set van studio 100 gestaan en daar was Viktor gewoon een medewerker die de acteurs van alles en nog wat moest voorzien. Heeft nooit uit de hoogte gedaan en was gewoon een medewerker zoals een ander hoor. Een deel van de scripts kwamen van zijn hand, maar deed ook gewoon ondersteunend werk.

Het helpt als je zoon bent van. Maar het laatste wat je kan zeggen is dat hij daar misbruik van maakt hoor.
Laat staan dat alles wat hij heeft van zijn vader komt. Hij verdient gewoon op een faire manier zijn eigen geld.
Sam Gooris is nu toch maar een dikke nul, dat is entertainment voor laaggeschoolde mensen. Beetje super plat spreken met een marginaal accent, bier drinken en marginaal sigaretten roken. Jacques Vermeire heeft een gemengde carrière, zijn rol als DDT was een groot succes, die andere typetjes zijn eerder van een lager niveau.

Sam Gooris is echt wel de meest down to earth man die er is hoor.
Die is enkele vijzen kwijt maar is echt wel artiest op en top. Die kan een zaal entertainen gelijk geen ander.
Ik ken iemand die nog met hem in de zaal heeft gevoetbald en als ik die verhalen hoor dan is dat toch echt wel een topkerel hoor. En allesbehalve een marginaal, dat hij een pintje lust is een feit. Maar dat maakt u bijlange nog geen marginaal.

Terug
Bovenaan