De Verhulstjes Seizoen 1

Wa kennen die mannen nu van werken.. en ik bedoel echt arbeid. Misschien moeten ze da is aan martine vragen. Ellen is god ganse dag thuis en te lam om zelf te kuisen. Geen vooroordelen hoor maar zo zie je maar dat rijke volkje alles kan permiteren
Ben er quasi zeker van dat ze meer uren klopte als jij en vele jaren lang. Haar horecazaak is/was één van de bekendste en beste zaken van Blankenberge.

Heb je het over Gert of Ellen?

Ellen is in ieder geval een droomvrouw. Schoon figuur, goudeerlijk, enorm lief, grappig, niet echt een afgeborstelde vrouw maar ook geen manvent. Loopt ook niet te koop met haar rijkdom en staat met de voetjes op de grond. Heerlijk.
Ik denk dan ook niet dat het "haar" rijkdom is;)

Dat is mij nu al meerdere keren opgevallen dat die sommige s-klanken als sh uitspreken 😛 Ik heb dat eigenlijk echt nog nergens anders gehoord. Zie bijvoorbeeld het filmpje hierboven rond 33 seconden: "het was vershrikkelijk". Gertje doet dat ook vaak heb ik al gemerkt.

Is dat de rich man's uitspraak? :unsure:

Dat is mij nu al meerdere keren opgevallen dat die sommige s-klanken als sh uitspreken 😛 Ik heb dat eigenlijk echt nog nergens anders gehoord. Zie bijvoorbeeld het filmpje hierboven rond 33 seconden: "het was vershrikkelijk". Gertje doet dat ook vaak heb ik al gemerkt.

Ik heb dat met sandwich. Ik zelf shandwis :p

Dieje Viktor is toch ook maar gewoon een leeg omhulsel, heeft niets van persoonlijkheid.
Obv 2u tv :unsure:
Geen idee welke verwachtingen ge hebt bij 27jarigen :p

Vind dat nog wel een toffe. Een gewone kerel die zich gewoon wat probeert te amuseren. Echt opvallend dat die gewoon geen streken hebben, niemand daar

Is typisch Antwerps denk ik, wij klappen ook zo thuis: schmerig, schtoem, ... :D

Antwerps? In Genk noemden we dat cités en kregen we lappen van de juf als we dat deden...

Geniaal, maar inderdaad ben ook benieuwd welke reactie daar gaat op komen.
Ik vind dat het moet kunnen, maar al die heisa over aalst carnaval en dan onlangs weer omdat er veel commentaar over hun overtredingen kwam direct een heel gedoe. Als dit als 'erkend mediakanaal' nu zonder problemen doorgaat is het toch wel hypocriet.

TIL! Is dat dan van de stad zelf? Want ik heb schoonfamilie uit de provincie en die spreken zo niet in elk geval

Haha, geen idee. Onze “roots” liggen wel in Antwerpen stad zelf en Berchem dus mss dermee. Maar het is ook enkel schmerig en schtoem da we gebruiken dus mss ni echt goei referentie :D

Terug
Bovenaan