Play4 De Verhulstjes Seizoen 1

Kvind dat je mooi het verschil ziet tussen Gert en zijn kinderen qua wereld waarin je wordt opgevoed. Gert is van 'nul' begonnen en heeft zichzelf opgewerkt tot waar hij nu staat. Victor en Marie zijn opgegroeid in die wereld met betere standaarden en zijn zo wat verwend opgevoed.
Vind ik dan soms jammer als ik Vic of Marie bezig zie en denk van "allé, zoiets zou ik wel kunnen of niet meemaken", maarja, ze kunnen er ook niet veel aan doen zeker? :)
 
Het contrast tussen dit programma en de omhoog gevallen eikels met hun bimbos in the sky is the limit kan niet groter zijn. Heb Gert altijd ne toffe gevonden. Die Viktor zou ook achter de vuilkar aanlopen volgens mij als Gert nie zijn pa was.
 
En die nieuw vriendin van de Viktor is ook van goede komaf, papa Puttemans is projectontwikkelaar en gekend in Leuven blijkbaar, vermogen van 80 miljoen euro

 
Ben al de 40 gepasseerd, maar heb toch ook altijd stress als ik een winkel binnenstap hoor. Sommigen zijn niet echt gemaakt voor al die gelijktijdige prikkels denk ik ;)

Heel de tijd denken aan wat je moet bestellen, in je hoofd het lijstje afgaan en als het dan uw beurt is nog de helft vergeten. :(
 
Heel de tijd denken aan wat je moet bestellen, in je hoofd het lijstje afgaan en als het dan uw beurt is nog de helft vergeten. :(
Ik ben soms zodanig bezig met de code van mijn MC kaart op te zeggen in mijn hoofd, dat ik soms de neiging heb om mijn code te zeggen als ze mij vragen "wat heb je mee van de bakker?" - "uh, 1234 :) IK BEDOEL 2 DONUTS"
 
Heel de tijd denken aan wat je moet bestellen, in je hoofd het lijstje afgaan en als het dan uw beurt is nog de helft vergeten. :(
Idem, ik rijd elke zondag naar de bakker en de slachter en elke keer als ik thuis in de auto stap start ik in m'n hoofd al met dat gesprek voor te bereiden. Wat moet ik allemaal hebben, op welke volgorde ga ik het zeggen, ...
 
Ik ben soms zodanig bezig met de code van mijn MC kaart op te zeggen in mijn hoofd, dat ik soms de neiging heb om mijn code te zeggen als ze mij vragen "wat heb je mee van de bakker?" - "uh, 1234 :) IK BEDOEL 2 DONUTS"
Waar heb je die code voor nodig?
 
Ik vond het wel aangenaam kijken.
Jammer van de corona dat je niet meer van zijn echte activiteiten kan zien, maar ben wel fan van Gert.
 
Terug
Bovenaan