Play4 De Verhulstjes Seizoen 1

Ik vind nu wel dat ze tegen die Viktor spreken gelijk tegen een kind. Ik dacht eerst nog dat het humoristisch bedoeld was, maar ik begin er ferm aan te twijfelen. 'Goed gedaan hoor Vikje', 'Mooi hoor Viktor', 'Wauw, viktor, bravo', on repeat. Like wtf.
 
Geniaal, maar inderdaad ben ook benieuwd welke reactie daar gaat op komen.
Ik vind dat het moet kunnen, maar al die heisa over aalst carnaval en dan onlangs weer omdat er veel commentaar over hun overtredingen kwam direct een heel gedoe. Als dit als 'erkend mediakanaal' nu zonder problemen doorgaat is het toch wel hypocriet.
Ik ben geen expert, maar ik denk dat het grootste probleem met carnaval was dat ze een aantal eigenschappen van het jodendom hebben benadrukt die ook in nazi-propaganda werd gebruikt.

Bij deze parodie lijkt dat niet het geval te zijn, wrs daarom dat de VRT meent dat dit moet kunnen.
 
Ik ben geen expert, maar ik denk dat het grootste probleem met carnaval was dat ze een aantal eigenschappen van het jodendom hebben benadrukt die ook in nazi-propaganda werd gebruikt.

Bij deze parodie lijkt dat niet het geval te zijn, wrs daarom dat de VRT meent dat dit moet kunnen.
Probleem is dat ze de redactie van DIW een vrijheid geven. Wees maar gerust dat dit niet via de grote piefen van de zender gepasseerd is.
Je kan er al zeker van zijn dat hierop zwarte kritiek gaat komen vanuit de Joodse gemeenschap. Zij hebben al meermaal bewezen 0,0 zelfrelativering of gevoel voor humor te hebben. Elke komiek of persoon die al openlijk een mop over de Joodse gemeenschap heeft gemaakt is al aangepakt hiervoor. Dat zal nu echt niet anders zijn. Net omdat dit echt wel heel grof is. Het is 100% de waarheid en super grappig, maar tegelijk ook zo een grote stamp onder de gordel dat dit niet zo zal passeren.
Vraag is hoe de VRT hiermee zal omgaan. Kans lijkt me klein dat ze gaan zeggen “artistieke vrijheid en satire, leg u erbij neer”.
 
Ik ben geen expert, maar ik denk dat het grootste probleem met carnaval was dat ze een aantal eigenschappen van het jodendom hebben benadrukt die ook in nazi-propaganda werd gebruikt.

Bij deze parodie lijkt dat niet het geval te zijn, wrs daarom dat de VRT meent dat dit moet kunnen.
Uuhm, nee totaal niet waar.
Details ontgaan mij ook maar het was een groep die een sabbatjaar ging inlassen, dus een jaar niets speciaals heeft gedaan of ging overslaan. De praalwagens waren poppen met hakenneuzen en pijpenkrullen.
Meer was er niet aan de gang, maar ze hebben hun nadien en nu weer met covid van hun beste kant laten tonen.
Dat negeren zou veel minder betekenen dan er altijd een spel van te maken en terug in de belangstelling te (willen) staan.
 
Denk dat hij ervoor gekozen heeft om niet te veel (media)aandacht te krijgen, zo juist het nodige nu met dit programma. Daarvoor bleef hij uit de spotlights.
 
Die Jef weet gewoon niet goed hoe hij met al die camera's moet omgaan en heeft gewoon geen behoefte om in de spotlights te staan. De rest van de familie heeft al zo veel ervaring met de media en weet perfect hoe ze al die camera's moeten bespelen.
 
Ik vind nu wel dat ze tegen die Viktor spreken gelijk tegen een kind. Ik dacht eerst nog dat het humoristisch bedoeld was, maar ik begin er ferm aan te twijfelen. 'Goed gedaan hoor Vikje', 'Mooi hoor Viktor', 'Wauw, viktor, bravo', on repeat. Like wtf.
Ik vond die Viktor altijd nog wel knappe kerel, maar stelt toch maar serieus teleur. Hoe stond die nu ook in die elektrowinkel te sukkelen. Precies of hij had de moeilijkste opdracht ter wereld gekregen. Echt grow up kerel, je bent 26.
 
Ik vond die Viktor altijd nog wel knappe kerel, maar stelt toch maar serieus teleur. Hoe stond die nu ook in die elektrowinkel te sukkelen. Precies of hij had de moeilijkste opdracht ter wereld gekregen. Echt grow up kerel, je bent 26.
Ben al de 40 gepasseerd, maar heb toch ook altijd stress als ik een winkel binnenstap hoor. Sommigen zijn niet echt gemaakt voor al die gelijktijdige prikkels denk ik ;)
 
Dat inpakken, zelfs mijn dochter van 6 kan het beter haha :p
Kijk wel graag naar het programma. Stinkend rijk maar ze blijven wel normaal. En Gert zijn humor... :ROFLMAO:
 
Ik vind het geweldig om te kijken, meermaals luidop moeten lachen. Die combinatie van Viktor en Marie is 👌
 
Der is toch echt iets niet helemaal juist met die jongen. Als je hem daar zo spastisch ziet staan met die 2 tasjes koffie.. "ik kan da Nie, garconneren". Het zijn 2 tasjes koffie dragen, tis niet dat je met 6 borden op je arm rond loopt.
 
Terug
Bovenaan