De Verhulstjes Seizoen 1

*sonderen :p

Nu, ik ben ook wel fan. Gert is gewoon grappig, Ellen lijkt me een hele toffe vrouw te zijn. Viktor en Marie zijn ook wel ok. Hij hangt precies graag het kalf uit en zij is precies de schijnwerpers nog niet gewoon.
Ja, der zijn ongetwijfeld dingen in scene gezet, en dan?
Ik weet het, maar dat paste niet goed in het ritme. :p

Goed, dan maak ik er maar het volgende van:

Gert sonderen, Gert sonderen, want hij moet echt urineren.

Ik versta niet waarom ze zo een Mercedes busje hebben met Le Moulin op. Dat blijkt ook een bedrijfje van Verhulst te zijn, maar waarom hangen ze die reclame daarop

Wanneer Gert het ziekenhuis binnengaat, spelen ze de intro na van Medisch Centrum West. Voor degenen de oud genoeg zijn om dat nog te kennen ;)

Gisteren met die kerstboom heel dat plafond naar de filistijnen. Vraag me wel af of ze zonder camera's ook zo kalm gebleven waren :D

Voor De Ideale Wereld is zo'n aflevering toch gewoon een godsgeschenk. Elke minuut kom je wel één of andere domme of grappige situatie tegen.

Wat was dat trouwens met die camera's in de woonkamer :wtf: Daar stel ik mij wel serieuze vragen bij, ik zou mij daar nooit op mijn gemak voelen, familie of niet.

Voor De Ideale Wereld is zo'n aflevering toch gewoon een godsgeschenk. Elke minuut kom je wel één of andere domme of grappige situatie tegen.

Wat was dat trouwens met die camera's in de woonkamer :wtf: Daar stel ik mij wel serieuze vragen bij, ik zou mij daar nooit op mijn gemak voelen, familie of niet.
Snap ik ook niet. Camera's buitenhangen lijkt mij al voldoende?

Snap ik ook niet. Camera's buitenhangen lijkt mij al voldoende?

Ik ken er genoeg die camera's binnen hebben hangen, ofwel om hun hond in't oog te houden (hier zitten die beesten in de garage weliswaar) of als ze inbreken kunt ge volgen waar ze naartoe gaan.
unsure.gif

Maar als ze binnenzitten en alarm staat op is dat natuurlijk al lang afgegaan.

Wij hebben er ook 1 binnen idd om onze hond in het oog te houden dat hij niet begint te blaffen. Dan kunnen we via de camera iets zeggen ertegen.

Als gewezen buurjongen kan ik het bevestigen. Keiharde werker geweest ook.
Heb je het over Gert of Ellen?

Ellen is in ieder geval een droomvrouw. Schoon figuur, goudeerlijk, enorm lief, grappig, niet echt een afgeborstelde vrouw maar ook geen manvent. Loopt ook niet te koop met haar rijkdom en staat met de voetjes op de grond. Heerlijk.

Terug
Bovenaan