De Verhulstjes Seizoen 1

Ellen is in ieder geval een droomvrouw. Schoon figuur, goudeerlijk, enorm lief, grappig, niet echt een afgeborstelde vrouw maar ook geen manvent. Loopt ook niet te koop met haar rijkdom en staat met de voetjes op de grond. Heerlijk.
Maar wat doet die nu eigenlijk van job?

Dat valt me voorlopig ook tegen wat we te zien krijgen van Gert. Buiten gisteren dat hij een nieuw nummer aan het bedenken was (met het rijmwoordenboek), zien we die precies alleen maar de winterbeelden checken, shopping televisie checken en sudoku's invullen. Het leek ook al twee keer alsof hij een toerist was in zijn eigen Plopsahotel toen Marie daar bezig was met opnames. Er kwam precies niemand een stand van zaken geven en hij leek er zich ook niet mee te willen bemoeien.

Nu, de echte ster van het programma is Martine.

Dat valt me voorlopig ook tegen wat we te zien krijgen van Gert. Buiten gisteren dat hij een nieuw nummer aan het bedenken was (met het rijmwoordenboek), zien we die precies alleen maar de winterbeelden checken, shopping televisie checken en sudoku's invullen. Het leek ook al twee keer alsof hij een toerist was in zijn eigen Plopsahotel toen Marie daar bezig was met opnames. Er kwam precies niemand een stand van zaken geven, en hij leek er zich ook niet mee te willen bemoeien.

Die mens is op pensioen e.. Hij doet enkel nog dingen en programma's dat hij zelf nog echt wil doen. En dat hij groot gelijk heeft ook. Waarom zou hij nog moeten werken. Hij heeft voor alles een betrouwbaar iemand die de zaken doet draaien.

Dat valt me voorlopig ook tegen wat we te zien krijgen van Gert. Buiten gisteren dat hij een nieuw nummer aan het bedenken was (met het rijmwoordenboek), zien we die precies alleen maar de winterbeelden checken, shopping televisie checken en sudoku's invullen. Het leek ook al twee keer alsof hij een toerist was in zijn eigen Plopsahotel toen Marie daar bezig was met opnames. Er kwam precies niemand een stand van zaken geven, en hij leek er zich ook niet mee te willen bemoeien.

Inderdaad, het programma doet mij precies ook overkomen als in... die mens is eigenlijk aan het rentenieren, doet links en rechts een TV-programma voor de lol en om zich nog wat relevant te maken. Hmm, ze willen een reality programma over mij. Komt goed uit want ik heb toch niks te doen. Ah, de camera's draaien al... wat zullen we vandaag doen? Opruimen, containerpark, nog een beetje opruimen, opname van Marie bekijken, hotelleke testen. Tsja, weinig echte reality tenzij de reality van Gertje voor het moment heel saai is zoals bij 80% van de Vlamingen.

Inderdaad, het programma doet mij precies ook overkomen als in... die mens is eigenlijk aan het rentenieren, doet links en rechts een TV-programma voor de lol en om zich nog wat relevant te maken. Hmm, ze willen een reality programma over mij. Komt goed uit want ik heb toch niks te doen. Ah, de camera's draaien al... wat zullen we vandaag doen? Opruimen, containerpark, nog een beetje opruimen, opname van Marie bekijken, hotelleke testen. Tsja, weinig echte reality tenzij de reality van Gertje voor het moment heel saai is zoals bij 80% van de Vlamingen.

Gert heeft zelf al aangegeven dat hij liever niet teveel camera's mee heeft als hij zijn studio 100 werk doet. Dus ik vermoed dat ze bewust meer de familiemomenten en vrije tijd in beeld brengen. Ik denk nu ook niet dat Gert renteniert en best wel nog stevig de touwjtes in handen heeft bij studio 100. Alleen laten ze dat hier niet echt zien. Hij zal uiteraard wel heel goede mensen onder hem hebben, maar is en blijft co-CEO van een miljoenenbedrijf.

OK, maar hou ook rekening met de huidige omstandigheden hè. Wat voor (voor de kijker spannende) activiteiten doe jij zoal momenteel? ;)

OK, maar hou ook rekening met de huidige omstandigheden hè. Wat voor (voor de kijker spannende) activiteiten doe jij zoal momenteel? ;)

Het gaat ook wel zijn door deze omstandigheden dat er zoveel volk kijkt.

7DE VERHULSTJESVIER21/01/202120:33:3200:46:50518.848

Dat is toch echt wel een pak volk voor een serie waar geen hol in gebeurt dan.

Heb je het over Gert of Ellen?

Ellen is in ieder geval een droomvrouw. Schoon figuur, goudeerlijk, enorm lief, grappig, niet echt een afgeborstelde vrouw maar ook geen manvent. Loopt ook niet te koop met haar rijkdom en staat met de voetjes op de grond. Heerlijk.
Ellen.

Naast shitcoins traden en uit mijn neus vreten achter mijn thuiswerkdesk niet veel nee, maar ik moet ook geen miljoen man entertainen ;)

Niet dat dit programma zo heel slecht is maar bij de Planckaerts hadden ze tenminste een gemeenschappelijk doel om aan te werken.

Had persoonlijk ook liever echt iets van hun normale dagelijkse werkroutine gezien dan dit scripted wat gaan we doen soapje. Snap je?

Naast shitcoins traden en uit mijn neus vreten achter mijn thuiswerkdesk niet veel nee, maar ik moet ook geen miljoen man entertainen ;)

Niet dat dit programma zo heel slecht is maar bij de Planckaerts hadden ze tenminste een gemeenschappelijk doel om aan te werken.

Had persoonlijk ook liever echt iets van hun normale dagelijkse werkroutine gezien dan dit scripted wat gaan we doen soapje. Snap je?
Jean-Marie ging toch ook niet gaan keeperen tijdens De Pfaffs? ;)
Het gaat ook wel zijn door deze omstandigheden dat er zoveel volk kijkt.

7DE VERHULSTJESVIER21/01/202120:33:3200:46:50518.848

Dat is toch echt wel een pak volk voor een serie waar geen hol in gebeurt dan.
Da's meer dan GLN dan of wa? Goede cijfers

We weten het van den hond ondertussen :/ Doet die Victor eigenlijk iets als job?
Wa kennen die mannen nu van werken.. en ik bedoel echt arbeid. Misschien moeten ze da is aan martine vragen. Ellen is god ganse dag thuis en te lam om zelf te kuisen. Geen vooroordelen hoor maar zo zie je maar dat rijke volkje alles kan permiteren

Juist ja, Ellen had nochtans haar eigen horecazaak. En zoals we wel al konden zien is zij zelf niet van rijke komaf. Dus ik gok dat ze wel degelijk weet wat hard werken is.

Ik zou begot ook niet meer gaan werken als ik zwom in het geld.

Heb je het over Gert of Ellen?

Klopt, zo eentje wil ik ook direct voor tekenen 😁

Op een gegeven moment heb je zoveel geld en cashflow dat één rotte appel in die tientallen jaren slechts een peulschil is. Zal wel even pijn doen (vooral qua vertrouwen) maar veel slaap gaat hij er niet om gelaten hebben.

Het prachtige aan Gert zijn imperium is inderdaad hoe ze geolied is en dat in een onsterfelijke sector.
Zo onsterfelijk is dat het voorbije jaar toch niet gebleken. Maar goed, vanaf deze zomer zal dat stilaan wel terug op gang komen.

Hoe doen die dat eigenlijk met corona? Dat zijn toch al zeker 3 verschillende bubbels want wonen apart? Geen afstand, geen mondmaskers..

Wa kennen die mannen nu van werken.. en ik bedoel echt arbeid. Misschien moeten ze da is aan martine vragen. Ellen is god ganse dag thuis en te lam om zelf te kuisen. Geen vooroordelen hoor maar zo zie je maar dat rijke volkje alles kan permiteren

Amai, de jaloezie druipt er van af. Het is juist doordat dat rijke volkje jarenlang keihard gewerkt heeft, dat ze een rijk volkje zijn geworden. En door dat harde werk, hebben ze er voor gezorgd dat honderden tot duizenden mensen een job hebben.
Het wordt ook wel eens tijd dat mensen afstappen van dat cliché dat ge alleen hard zou werken als ge fysieke arbeid doet.

Hoe doen die dat eigenlijk met corona? Dat zijn toch al zeker 3 verschillende bubbels want wonen apart? Geen afstand, geen mondmaskers..
Zou het niet zo zijn dat ze officieel nog gewoon daar wonen maar wel elk hun eigen appartement hebben als tweede verblijf?

De dag dat jij een bedrijf van 0 uit de grond kunt stampen en zo zorgt voor 1.000 voltijdse banen mag je spreken over wat arbeid is.

Terug
Bovenaan