Heb 2 offertes voor de sectionaalpoort in de carport binnen, standaard kleur is wit, maar dat wil ik niet. Dus de poort moet gelakt worden.
Aangezien er geen dagkanten zijn, wordt er gewerkt met een ALU profiel van 100x40mm rondom, gelakt met structuurlak in RAL kleur naar wens.
Daar komt dan een poort in met veren aan de achterkant van de rail en een vrij sterke motor. 2 afstandbedieningen en draadloze knop zijn voorzien. De veren kunnen 15000 cycli aan (optioneel kan ook 25000 cycli). De geleiders zijn wel de stevigere die ze aanbieden.
Afmetingen van de poort zijn 2700x2350mm, excl de profielen (totale breedte dus 2900 en hoogte 2450mm).
Offerte 1) Poort met glad poortoppervlak, paneel is iets duurder en er moet structuurlak in RAL kleur naar wens --> 3500 euro
Offerte 2) Poort met stucco paneel (standard, beetje korrelig), in RAL kleur naar wens --> 3285 euro
Iemand een oordeel of zo een vlak gelakt paneel nadelig is (bvb inslag van hagel oid). Ik zou het vlak paneel kiezen omdat mijn voordeur een strakke ALU deur is en ik dan vermoed dat dat er het best bij staat. Poort staat op het noorden, dus weinig last van de zon.
Een deftige prijs (BTW en plaatsing is incl)?