Mocht je denken dat het bij proximus beter is.. guess again ;pLees met wanhopige stem: Is er eigenlijk nog iemand die gewoon zijn job kan uitvoeren aub? Meer vraag ik niet. Gewoon zijn job uitvoeren, niet meer en niet minder. Hou mij tegen.
Telenet:
- >3 maand wachten op eerste afspraak
- 1ste keer hier geweest en zomaar terug vertrokken (ik weet nog steeds niet waarom)
- 2de keer kabel gelegd maar niet aangesloten aan de paal wegens te weinig tijd (werkplanner is nochtans op voorhand ter plaatste geweest, dus heeft gezien dat ze een gevulde gracht moesten doorkruisen)
- 3de keer kabel dan toch aangesloten, maar er was een defect aan de connector vanboven aan de paal (2 techniekers op 1 dag gezien, want de 1ste had geen materiaal bij om de aansluiting aan de paal te doen.. *zucht* binneninstallatie was die dag wel in orde gelukkig)
- 4de keer geluk gehad dat de onderaannemer me persoonlijk belde, want het was blijkbaar niet duidelijk aan welke paal/connector er een herstelling moest gebeuren, op basis van de info in hun systeem. Toch ene die zen job graag deed ;-)
Proximus:
- mijn bestelling was eerst ergens geblokkeerd geraakt in hun systeem, mijn afspraak ging telkens "binnenkort" ingepland worden. Heeft uiteindelijk ook een 2tal maand geduurd
- 1ste keer 3-4u staan graven aan men oprit maar hoofdkabel niet gevonden. Van begin tot et einde hebben die hier staan zagen en zuchten, zonder veel te zeggen tegen mij.
- 2de keer kwamen ze normaal met een soort detector om die kabel te vinden, weer dag verlof, niemand opgedaagd..
- telenet was toen al in orde, dus heb bedankt voor een 3de poging.. mss ooit als we onze oprit aanleggen
10talle keren naar klantendiensten gebeld, vaak met excuses en beloftes dat ze me zeker terug ging bellen.. nooit gebeurd uiteraard.