Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie zijn die mensen? Gaan die om 20u al gaan slapen dat ze zo'n slaapverwekkende muziek willen?
Iemand vroeg me ooit verbouwereerd hoe je plezier kan maken als je geen alcohol drinkt, de échte levensvraag is: hoe maken mensen die Black op 1 zetten plezier?
Snap die Black-haat niet. Iedereen die ooit liefdesverdriet heeft gehad in some way of form kan zich daar toch mee identificeren. Prachtig nummer en ik heb het weer met plezier meegekweeld.
Mo allez jongens. Op de valreep nog het achterlijkste dat ik in 2025 heb gehoord. En dat is straf in een jaar waarin die Charlie Kirk is neergeknald dus elke nieuwszender daar een best of heeft over uitgezonden.
Ik vind "Cold Little Heart" ook wel een goed nummer. Mss iets te lang, maar zeker goed. Toch één van de ontdekkingen van deze lijst (vorig jaar dan). Mijn vrienden vinden het vreselijk, maar die kunnen nieuwe of onbekende dingen sowieso niet goed verteren .
Voor de rest altijd jammer dat meestal mindere nummers van bands de meest bekende zijn en daardoor de voorrang krijgen op betere nummers, zoals bijvoorbeeld Smells Like Teen Spirit (Nirvana), No One Knows (QOTSA) en Killing in the Name (RATM).
Verder voor mij persoonlijk mogen nummers als Piano Man en Sultans of Swing een pak lager gaan. Zo afgezaagd en saai. In de plaats mag een Nina Simone met Feeling Good wel wat hoger komen.