De Tijdloze 2022

Als zo'n zaken gebeuren heb ik echt moeite om nog naar die muziek te luisteren, toen het misbruik van Scott Kelly van Neurosis naar boven gekomen was, heb ik de band met geen vinger meer aangeraakt, jammer voor de overige bandleden maar die dachten er op korte termijn ook zo over.
Ik heb deze week geluisterd naar 'The Eye Of Every Storm' maar ik voelde me een beetje vuil. :sop:


https://tijdloze.rocks/lijst/2022
@JackM
 
Ik twijfelde er aan om er iets over te schrijven in mijn jaar overzicht maar wou het toch wat luchtig houden. Heeft wel indruk gemaakt hier :(
Hier ook, ik weet niet of ik ooit nog iets van Neurosis zal kunnen opleggen zonder dat gevoel te hebben. Het is het me ook niet waard, hoe geniaal die albums ook zijn.

Edit: ik weet ook niet wat ik moet doen met al die platen van hen die ik hier heb staan. Misschien wat laten rijpen en dan cashen. :unsure:
 
En als we het dan toch hebben over artiesten met een slechte kant, hoe gaan jullie om met een Morrisey die politiek het noorden zwaar kwijt is? Of geen fans hier?

Ik heb er ook moeite mee. Zijn solowerk leg ik niet meer op, The Smiths als het passeert in een playlist.
Zelfde met Ariel Pink. Bende wacko's.


Edit: van waar komt die War On Drugs haat eigenlijk? Eindelijk een goede hedendaagse band die in die lijst komt en dan is het nog niet goed. :unsure:
 
Terug
Bovenaan