Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Die voze cover van disturbed en troy van ons Sinead (of welke naam ze tegenwoordig ook gebruikt) mogen ook eens gaan komen zene
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een bank vooruit!Doe mij toch ook maar het origineel. Sorry meneer Cash.
Ik denk dat er eigenlijk niemand is die één van de versies echt verschrikkelijk vindt. Beide nummers hebben, zoals Trent zegt, hun waarde. De basis van het nummer staat gewoon als een huis.Mbt Cash/NiN:
Laat u niet misleiden door de titel, maar beluister het fragment tot het eind. De laatste 2 pagina’s van dit topic hebben wat meer Trent Reznor nodig.
).
Ga ik volledig mee akkoord. Waarom dit verkiezen boven het origineel?Ja, het is van dat...
Dit is erger dan al de nummers waar iedereen de voorbije pagina's op gesakkerd heeft. Gecombineerd.
Omdat mnm luisteraars ook stemrecht hebbenGa ik volledig mee akkoord. Waarom dit verkiezen boven het origineel?
Is dat? Alle respect voor iedereen zijn muzieksmaak, maar ik vat het ook niet. Iemand die weet van waar dit komt en waarom dit zo bekend is? Het is niet dat Disturbed zo bekend is bij het grote publiek?Omdat mnm luisteraars ook stemrecht hebben
Stel u voor dat er stemplicht was!Omdat mnm luisteraars ook stemrecht hebben

Idd. Maar als je dan toch een cover verkiest, neem dan deze hé:Ga ik volledig mee akkoord. Waarom dit verkiezen boven het origineel?