Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben gewoon hoop nodig man na 2 jaar corona gedoe. Alst achter de rug is kiepen we dat er uit voor 'we are the champions'Hoe is dit plots een ding geworden?![]()
Tijd voor nog een seizoen Game Of Thrones.Mijn voornaamste bijdrage is capslock song lyrics![]()
Ik ben zeker niet de grootste fan van AM, maar die hebben toch wel echt goede nummers? Evengoed "rete-saaie" daar niet van. Bijvoorbeeld 505 vind ik geweldig en mag erin blijven voor mij.Wie stemt er op al die saaie Arctic monkeys nummers?
De revival van de Dire straits begrijp ik ook niet echt trouwens.
En daar zit het hem juistMijn voornaamste bijdrage is capslock song lyrics![]()
Hangt er wat vanaf. Fleetwood mac is een beetje de deep purple van de poprock: veel incarnaties maar niet allemaal evengoed. Maar als je het hebt over de bekendste line up? Ja dan een gat in je cultuurIk heb echt geen hol met FleetwoodMac. Gat in mijn cultuur of wat overroepen?
Alleen de laatste 2 gezien. Was bij momenten wel interessant vond ik.Iemand de 3 afleveringen van "De Tijdloze" gezien op Canvas?
Vond het echt wel OK...
En de Daft Punk Willy Sommers mix van Lennert was epic!
Dat die maar eens een mix uitbrengt à la "2Many DJ's - As Heard On radio Soulwax"...
Trent ReznorYes, daar ist em.