lookoutordie
Member
Maar je zet hem wel gewoon eenmaal per week op 100% of ook niet ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen feitelijk niet. Dat zal sporadisch eens gebeuren 1x per maand of zo.Maar je zet hem wel gewoon eenmaal per week op 100% of ook niet ?
Ik doe sporadisch zelf meer per maand. Morgen weer een 450km trip voor de boeg. Deze nacht opnieuw es naar 100%.Neen feitelijk niet. Dat zal sporadisch eens gebeuren 1x per maand of zo.
Ik heb een LR, die komt misschien 1x per maand op 100% als ik weet dat ik direct minstens 40km ga rijden.Maar je zet hem wel gewoon eenmaal per week op 100% of ook niet ?
Ik doe dat eigenlijk alleen wanneer ik echt ver moet. Vorige week maandag moest ik in Friesland zijn, dan heb ik de wagen 's nachts wel opgeladen tot 100%. Om dan na een rit van 335 km ter plekke aan te komen met 25% SOC (er was wel wat wind in de rug). Dus in het terugrijden nog bijna 70 km afgelegd voor ik aan de supercharger moest stoppen (had toen nog 9%).Ik heb een LR, die komt misschien 1x per maand op 100% als ik weet dat ik direct minstens 40km ga rijden.
Mocht ik een RWD hebben zou ik die wel idd minstens 1x per week op 100% zetten.
Ik heb dit bij een klant waar ik een laadpaal installeerde ook gehad. Mijn eigen Model Y werkte perfect, de man zijn Taycan ook, maar de vrouw haar Model Y gaf ook (elke keer) die melding...Nog iemand last van de melding 'de laadkabel zit niet goed vast'? Krijg elke keer die melding bij het publiek laden, bij het snelladen niet. Terwijl de auto dan normaal wel altijd oplaadt (maar aan een verminderde capaciteit?).

Op een Highland of oudere wagen?Matrix high beam werkt wel goed! Ritje in donker sinds update en toch redelijk onder de indruk. Grootlichten blijven iets te makkelijk aan als t niet nodig is maar werkt wel heel vlot bij voor- en tegenliggers. Veel beter dan de adaptieve leds die ik op mn BMW 5 (G30) had, of zelfs de matrix leds van de Audi E-Tron die ik voor een extra bedrag tijdelijk kon activeren![]()
Sorry op een Model Y LR dus oudere wagenOp een Highland of oudere wagen?
Geen ervaring met andere matrix lichten maar het is wel grappig om te zien vind ik.Matrix high beam werkt wel goed! Ritje in donker sinds update en toch redelijk onder de indruk. Grootlichten blijven iets te makkelijk aan als t niet nodig is maar werkt wel heel vlot bij voor- en tegenliggers. Veel beter dan de adaptieve leds die ik op mn BMW 5 (G30) had, of zelfs de matrix leds van de Audi E-Tron die ik voor een extra bedrag tijdelijk kon activeren![]()

De update is er nog maar een goeie week en 75% van de auto's heeft hem nog niet. Lastig om te zeggen of het nu beter of slechter is voor andere weggebruikers.Ik heb het meeste last van Tesla hun lichten op de baan dus voor de andere weggebruikers werkt dat toch niet zo goed![]()
Ah, dan zijn het waarschijnlijk de slecht afgestelde lichten. Spijtig dat het zoveel voorvalt.De update is er nog maar een goeie week en 75% van de auto's heeft hem nog niet. Lastig om te zeggen of het nu beter of slechter is voor andere weggebruikers.
In de eerste 2 weken dat ik mijn auto had, flashte er soms wel eens iemand naar mij. Ben dan binnen geweest om de lichten te laten afstellen (was gratis) en sindsdien geen flashers meer gehad. Vanaf de fabriek uit zullen ze iets te hoog gestaan hebben denk ik.
Ik vond het net beter.Zaterdag de Model Y mogen gaan ophalen in Drogenbos. Toch een iets andere ervaring dan bij de klassieke autobouwers![]()

Had je geen Audi q4 besteld?Zaterdag de Model Y mogen gaan ophalen in Drogenbos. Toch een iets andere ervaring dan bij de klassieke autobouwers![]()
Yup maar deze mogen annuleren omdat ze na bijna 2 jaar nog steeds geen leverdatum konden geven heb ik deze mogen annuleren. Dan de Model Y besteld en na 1 maand is die geleverdHad je geen Audi q4 besteld?

Ik heb de indruk dat dat soms ook gereset wordt ofzoDe update is er nog maar een goeie week en 75% van de auto's heeft hem nog niet. Lastig om te zeggen of het nu beter of slechter is voor andere weggebruikers.
In de eerste 2 weken dat ik mijn auto had, flashte er soms wel eens iemand naar mij. Ben dan binnen geweest om de lichten te laten afstellen (was gratis) en sindsdien geen flashers meer gehad. Vanaf de fabriek uit zullen ze iets te hoog gestaan hebben denk ik.
in sommige periodes heb ik dat ook regelmatig, ik stel ze dan lager in, het is een tijdje over en dan op een bepaald moment begint dat weer.