Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idem, maar wel enkel als ik nog een redelijk bedrag krijg voor mijn huidige wagen.Ik ben dan toch (als particulier) serieus aan het twijfelen om een tweedehands tesla 3 long range te kopen als enige familieauto (gezin van 4) . Als je de prijzen tegenwoordig bekijkt van de jonge (mild) hybride familie auto's moet je niet zo veel bijleggen om een tesla aan te kunnen schaffen. Als ik dan de (hopelijk) minder dure onderhoudskosten en het wegvallen van wegentaxen bekijk tegenover conventionelere wagens lijkt een tesla niet oninteressant.
Nee hoor, zowel model 3 (1000$) / Y (2000 $) / SX (5000$)"Tesla heeft de prijzen van enkele modellen op de Amerikaanse markt opnieuw verlaagd, voor de derde keer dit jaar. De producent van elektrische wagens hoopt daarmee de vraag aan te wakkeren, na verschillende kwartalen met tegenvallende leveringen."
Het gaat deze keer vooral over de dure Model S lees ik?
Musk snapt niet dat hij daarmee iedere Tesla eigenaar raakt. Waardoor deze nooit een 2e Tesla zal kopen.
Mensen kopen een Tesla van 60K, die nog 30K waard is na afschrijving normaal gezien. Maar omdat een nieuwe Tesla tegen dan al zoveel keer gezakt is in prijs, is deze nog veel minder waard op de markt.
Aangezien Tesla de enige is die dit doet, kan je beter een ander merk kopen die wél zijn waarde behoudt. Maar ja, Musk denkt alleen aan zijn aandelen natuurlijk.
Die redenering houdt economisch geen steek. De tweedehandsmarkt is niet afhankelijk van de nieuwprijs uit het verleden, maar wel van de huidige prijzen van alternatieven. In de theoretische veronderstelling dat een BMW i4 en Tesla model 3 als intrinsiek gelijkwaardig worden gepercipieerd, heeft de verlaging van de nieuwprijs van Tesla een rechtstreeks drukkend effect op de tweedehandsprijs van Tesla, maar ook een onrechtstreeks drukkend effect op de tweedehandsprijs van BMW, net omdat die tweedehandswagens (volgens de theoretische veronderstelling) inwisselbaar zijn.Musk snapt niet dat hij daarmee iedere Tesla eigenaar raakt. Waardoor deze nooit een 2e Tesla zal kopen.
Mensen kopen een Tesla van 60K, die nog 30K waard is na afschrijving normaal gezien. Maar omdat een nieuwe Tesla tegen dan al zoveel keer gezakt is in prijs, is deze nog veel minder waard op de markt.
Aangezien Tesla de enige is die dit doet, kan je beter een ander merk kopen die wél zijn waarde behoudt. Maar ja, Musk denkt alleen aan zijn aandelen natuurlijk.
Eigenlijk wat je effectief ziet op de website als je een model configureert (onderaan het model).@foohQit : wat staat hun renting nu qua prijs?
Na al uw berichten hier te lezen had ik wat schrik om mijn M3P af te halen. Ik heb hem nu sinds 21 maart (model uit Shanghai), en ik beleef het echt compleet anders dan gij. Mijn vorige wagen was een Volkswagen Passat B8, en die reed harder op de kasseien dan de Model 3. Ik verschoot me er er zelfs van toen ik daar de eerste keer over ging. Ook nog geen klachten gekregen van mijn vriendin en mijn ouders.In deze video zie je hoe erg het wel is:
'het probleem van de ruitenwissers', gaat dat over de véél te late activatie bij lichte regen? Dat is mijn grootste ergernis tot nu toe. In volle regen werkt het perfect, maar ik moet echt regelmatig mijn ruitenwissers op een manuele stand zetten omdat het nét niet hard genoeg regent.Diegene die automatisch stopt bedoel je wanneer je van rijvak bent veranderd? Inderdaad.
Waarom kan het probleem van de ruitenwissers niet met een software update aangepast worden? Dat is puur hardware of hoe moet ik dat zien?
Alle automatische ruitenwissers werken via dedicated camera die alleen dient om regendruppels te detecteren, dat is een gepatenteerd systeem.Diegene die automatisch stopt bedoel je wanneer je van rijvak bent veranderd? Inderdaad.
Waarom kan het probleem van de ruitenwissers niet met een software update aangepast worden? Dat is puur hardware of hoe moet ik dat zien?
Laat mij eens met rust jomMusk snapt niet dat hij daarmee iedere Tesla eigenaar raakt. Waardoor deze nooit een 2e Tesla zal kopen.
Mensen kopen een Tesla van 60K, die nog 30K waard is na afschrijving normaal gezien. Maar omdat een nieuwe Tesla tegen dan al zoveel keer gezakt is in prijs, is deze nog veel minder waard op de markt.
Aangezien Tesla de enige is die dit doet, kan je beter een ander merk kopen die wél zijn waarde behoudt. Maar ja, Musk denkt alleen aan zijn aandelen natuurlijk.