Auto De Tesla thread

Musk snapt niet dat hij daarmee iedere Tesla eigenaar raakt. Waardoor deze nooit een 2e Tesla zal kopen.

Mensen kopen een Tesla van 60K, die nog 30K waard is na afschrijving normaal gezien. Maar omdat een nieuwe Tesla tegen dan al zoveel keer gezakt is in prijs, is deze nog veel minder waard op de markt.

Aangezien Tesla de enige is die dit doet, kan je beter een ander merk kopen die wél zijn waarde behoudt. Maar ja, Musk denkt alleen aan zijn aandelen natuurlijk.
Musk doet dat al jaren en dat had je dus kunnen weten voor je er 1 kocht. Hetzelfde geldt elke keer er een nieuwe facelift/versie ofzo van een ander merk komt he...
 
Alle automatische ruitenwissers werken via dedicated camera die alleen dient om regendruppels te detecteren, dat is een gepatenteerd systeem.
Musk wil niet betalen voor dat patent en probeert met de camera die dient voor autopilot hetzelfde te bereiken , maar dat lukt dus niet.
Ondertussen blijft Tesla koppig updates maken, ze werken nu al beter dan vroeger maar 't is nog altijd ronduit slecht imho

Is volgens mij hetzelfde verhaal met Vision Only, dat gaat over enkele jaren nog steeds niet fatsoenlijk werken, denk ik
Werken automatische ruitenwissers niet door weerstand tussen 2 contacten te meten om zo te zien of hoe hard het regent? Ik zou anders niet weten waar die camera's zouden zitten?
 
Werken automatische ruitenwissers niet door weerstand tussen 2 contacten te meten om zo te zien of hoe hard het regent? Ik zou anders niet weten waar die camera's zouden zitten?
Die camera zit midden vanboven achter de voorruit. Daar waar de binnenspiegel hangt.

Edit: hier is een howstuffworks pagina, die ook duidelijk maakt dat het geen normale camera is:
 
Net een bericht gekregen van Tesla:
"Dear, this message is to inform that our delivery center Drogenbos will be undergoing Renovations from april 17th. We will provide you more information in regards the delivery of your TESLA shortly. Best TESLA Belgium"

Dus toch nog even extra wachten op mijn levering waarschijnlijk.
 
Net een bericht gekregen van Tesla:
"Dear, this message is to inform that our delivery center Drogenbos will be undergoing Renovations from april 17th. We will provide you more information in regards the delivery of your TESLA shortly. Best TESLA Belgium"

Dus toch nog even extra wachten op mijn levering waarschijnlijk.

Yep, deze ochtend ook ontvangen. Ik dacht "Jesus fuck, ik wacht al langer dan een week op een stockwagen". En dus zal de leveringsdatum nog later zijn.
 
Nog meer volk naar Brugge dan?

Volgens Arval ging mijn MYLR vandaag geleverd worden in Brugge. Helaas nog geen melding gekregen van Arval of Tesla. Besteld begin maart... Ik vraag mij af wanneer ik nieuws ga krijgen :eek:
 
Gelukkig ben ik nog zeer content met mijn huidige wagen, want de Tesla (besteld op 26.01) die een estimated delivery date had van 13 maart, heb ik nog steeds niets van gehoord.
Mailen & bellen naar Tesla brussel haalt niets uit want krijg nooit antwoord.
De google reviews van het delivery center lijken ook allemaal hetzelfde.

Vraag me af wanneer ik eindelijk iets ga horen
 
Gelukkig ben ik nog zeer content met mijn huidige wagen, want de Tesla (besteld op 26.01) die een estimated delivery date had van 13 maart, heb ik nog steeds niets van gehoord.
Mailen & bellen naar Tesla brussel haalt niets uit want krijg nooit antwoord.
De google reviews van het delivery center lijken ook allemaal hetzelfde.

Vraag me af wanneer ik eindelijk iets ga horen
Tesla en bellen gaan niet tezamen. Ofwel mailen ofwel er naartoe gaan.
 
Tesla en bellen gaan niet tezamen. Ofwel mailen ofwel er naartoe gaan.
Ook al een tijdje geen antwoorden meer op mijn mails.
Langsgaan lijkt me wat waste of time, aangezien het toch via een leasemaatschappij gaat en ik enkel gewoon iets van nieuws wil qua leverdatum.
 
Ook al een tijdje geen antwoorden meer op mijn mails.
Langsgaan lijkt me wat waste of time, aangezien het toch via een leasemaatschappij gaat en ik enkel gewoon iets van nieuws wil qua leverdatum.
Gewoon altijd horen bij de dealer, leasemaatschappij heeft zoveel klanten. Die gaan echt niet voor iedereen moeite doen. En dat is niet alleen voor Tesla zo. Als je wil weten wat de status is neem je gewoon rechtstreeks contact op. Toen ik mijn Tesla kocht heb ik ook rechtstreeks contact gehad met Tesla. Met wie heb je contact, de dealer hier of algemeen Tesla? Want bij de levering van mijn auto in 2019 had ik gewoon contact met de afdeling die in Nederland zit.
 
Gewoon altijd horen bij de dealer, leasemaatschappij heeft zoveel klanten. Die gaan echt niet voor iedereen moeite doen. En dat is niet alleen voor Tesla zo. Als je wil weten wat de status is neem je gewoon rechtstreeks contact op. Toen ik mijn Tesla kocht heb ik ook rechtstreeks contact gehad met Tesla. Met wie heb je contact, de dealer hier of algemeen Tesla? Want bij de levering van mijn auto in 2019 had ik gewoon contact met de afdeling die in Nederland zit.
De dealer rechtstreeks, maar zelfs na 20x bellen ben ik er nog niet binnen geraakt. Zal wel gewoon verder wachten. Maar voor een delivery date van 13 maart eerst en dan niets te horen is het wat vervelend. Liever dat ze me zeggen "ja nog 2maand" dan gewoon radio silence.
 
Terug
Bovenaan