Auto De Tesla thread

Zoek eigenlijk een goed hotel met laders :p

Madam gaat eerst naar Moviepark in Duitsland en van daar naar Phantasialand en van daar dan terug naar huis, dus ideaal zou zijn in de buurt van Phantasialand een hotel met laders :p

Moet zelf nog eens deftig uitzoeken, maar dacht mss heeft er hier iemand wel een tipje
SuC = SuperCharger dus ik verstond uw vraag niet goed daardoor.
 
Wij gaan eind juni 2 dagen naar Phantasialand en ik ga op voorhand even bijladen in Erftstadt.
Overnachten doen we in een hotel in Hürt waar ze 2 22kw laders hebben staan in het geval van..
 
Hoe lang zoeken jullie te rijden met jullie Tesla?
Ik ben geneigd om - als hij 4 jaar is - uit te kijken naar iets anders of hem te vervangen door het nieuwste model.
 
Hoe lang zoeken jullie te rijden met jullie Tesla?
Ik ben geneigd om - als hij 4 jaar is - uit te kijken naar iets anders of hem te vervangen door het nieuwste model.
6 jaar is mijn plan. Nog 5 te gaan.
Evt. beslis ik dan om hem nog op te rijden afhankelijk van de kosten die ik krijg of van de tech op dat moment.
 
Dju, vandaag heeft er iemand zijn deur tegen mijn 3-weken oude Model 3 open gedaan :-(
De eerste kras/schade doet toch altijd pijn. (en ik had Sentry uit staan..)
Gelukkige heb ik Omnium zonder franchise, maar het blijft altijd zo een gedoe
(Heeft dit trouwens invloed op de Bonus Malus?)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren mijn model 3 gaan halen, dat de verkoopcijfers niet goed zijn, lijkt mij toch hééél relatief als ik daar rondliep :p

Die hadden daar aan de balie een stapeltje liggen met mensen die vandaag hun Tesla kwam ophalen, daar lagen toch makkelijk 50/60 documenten en dat is dan voor 1 dag. Wij zaten daar ook tegelijkertijd met 7 man in het midden van een werkdag te wachten voor onze auto te krijgen.

Heb toch het idee dat Tesla, in België tenminste, geen slechte zaken doet.
 
Gisteren mijn model 3 gaan halen, dat de verkoopcijfers niet goed zijn, lijkt mij toch hééél relatief als ik daar rondliep :p

Die hadden daar aan de balie een stapeltje liggen met mensen die vandaag hun Tesla kwam ophalen, daar lagen toch makkelijk 50/60 documenten en dat is dan voor 1 dag. Wij zaten daar ook tegelijkertijd met 7 man in het midden van een werkdag te wachten voor onze auto te krijgen.

Heb toch het idee dat Tesla, in België tenminste, geen slechte zaken doet.
Mijn kameraard had een babbeltje gedaan met een medewerker bij Tesla Brugge toen hij de zijne ging halen vorige maand. Hij had z'n afspraak de vrijdag. Die dag gingen er 70 voertuigen opgehaald worden en voor de zaterdag lag het aantal gepland afleveringen op 141. Crazy
 
Het lijkt extreem veel omdat het op 1 plaats gebeurt, maar eigenlijk valt dat nog wel mee. De leveringen gebeuren in golven wanneer een schip aanmeert en 250 dagen aan gemiddeld 50 stuks per dag is ook 'maar' 12500 per jaar.

Als je weet dat er 476 675 nieuwe wagens verkocht zijn in België, dan hoop ik dat de meest verkochte merken toch een garage gespreide in ontvangst name blijven doen.
 
Het lijkt extreem veel omdat het op 1 plaats gebeurt, maar eigenlijk valt dat nog wel mee. De leveringen gebeuren in golven wanneer een schip aanmeert en 250 dagen aan gemiddeld 50 stuks per dag is ook 'maar' 12500 per jaar.

Als je weet dat er 476 675 nieuwe wagens verkocht zijn in België, dan hoop ik dat de meest verkochte merken toch een garage gespreide in ontvangst name blijven doen.
Dit ging enkel voor de vestiging in Brugge. Maar het blijven inderdaad wel relatief weinig garages voor heel België.
 
Terug
Bovenaan