Auto De Tesla thread

De model 3 SR - LFP gaat vanaf deze avond 9 dagen stilstaan. Welke batterijpercentage laat ik hem best staan?
Ga hem sowieso insteken dat ik hem kan laten opladen tegen ik terug ben.
 
Toen ik de Model 3 ging afhalen stond er ook 6 man voor mij in de showroom te wachten om de wagen op te pikken. Toen we de eerste maal gingen kijken naar de highland versie en voor een testrit gingen was er ook steeds veel volk aanwezig. Bij Volvo voor de EX30 was er niemand (telkens door een gewone doordeweekse dag).
Er zijn 7 Tesla stores in België, en 56 Volvo dealers...
 
Reden dat ik het vraag is omdat mijn schoonouders in Nederland wonen. Een enkeltje is 199km. Dus retour erbij kom je op 400km.

Zijn voor 95 procent snelweg kilometers. Het zou fijn zijn als ik daarvoor niet moet stoppen bij een supercharger, maar ik kan dus niet goed inschatten of het haalbaar is met de SR
Steek het hier eens in de configuratie en type van wagen die je in gedachten hebt. Deze zou redelijk accuraat zijn, al hangt natuurlijk ook alles af van hoe je rijdt, positie van de wind en de temperatuur. Maar het geeft op zijn minst wel een goed idee.

 
Amai, ik betaal 1600 euro en heb franchise van 1000 euro :p
Hier 1300 voor een RWD en franchise is raar. 500 euro franchise maar een joker zodat je soms niet moet betalen etc? Hoe behaal je de joker?? i have no clue. En nee we zijn niet verzekerd bij de nationale loterij. :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal 1300euro voor mijn RWD met Engelse franchise van 800euro en verzekerd tegen nieuwwaarde.
Onder de 800euro betaal ik franchise, boven 800euro niet.
 
Hoe slecht zijn de ruitenwissers nu eigenlijk echt van de Highland Model 3?
Kun je ze ook manueel bedienen in geval van nood?
de besturing van de ruitenwissers is bij elke Tesla hetzelfde, je kan er voor kiezen om ze manueel te bedienen of automatisch met sensor, behalve in autopilot dan gaan ze automatisch terug naar euh.. automatisch, maar dan kan je dat weer uitzetten.
 
Hoe slecht zijn de ruitenwissers nu eigenlijk echt van de Highland Model 3?
Kun je ze ook manueel bedienen in geval van nood?
Het is dezelfde sturing als van de oudere modellen. De ene keer werkt het prima, de andere keer wat minder.
Dit weekend een paar ritjes gehad dat het perfect was en dan een ritje waarbij ze te lang wachten om te wissen.

Je hebt 4 standen om ze manueel te bedienen + off en auto. Dus je kan wel manuele controle nemen in het geval dat ze echt een keer niet goed werken.
 
Terug
Bovenaan