De Slimste Mens ter Wereld 2024

Wat die Timon uitsteekt op TikTok, daar kan ik denk ik geen 5 seconden naar kijken. Ze hebben het eens vlug laten zien bij zijn eerste aflevering en ik wist al genoeg. Hiervoor moet je jonger dan 11 jaar zijn.

Desalniettemin vind ik dat persoonlijk een topgast. Ziet er mij enorm chill uit en ik zou daar gerust bevriend mee kunnen zijn. Ik zie die 2 los van elkaar.

Tja, qua quizvragen mag het meer niveau Blokken zijn en die duffe doe-vragen zijn al helemaal niks, maar het blijft luchtig entertainment he. De Canvascrack, dat is het niet bepaald he.

Ik ben over het niveau echt niet eens. Pakweg 5 seizoenen terug was het wel spannend, was het wel kwalitatief qua vragen en was de humor to the point. Het was toen een combinatie vanalles en toen ook een van de best bekeken programmas. Ik zie niet in waarom het nu geaccepteerd moet worden dat het luchtig entertainment moet zijn. De Slinger is gewoon extreem doorgeslagen in dit programma naar zich vooral willen tonen en vooral opvallen. Hoe platter hoe beter is de norm van de laatste 2-3 jaar...dan moet je er toch niet van verschieten dat er kritiek op kan komen?

Miljaar, ik ben vooral verrast dat er nog steeds mensen zijn die XdR effectief grappig vinden. Kerel is blijven overleven op basis van zeer matige zure run of the mill twitter commentjes.

Miljaar, ik ben vooral verrast dat er nog steeds mensen zijn die XdR effectief grappig vinden. Kerel is blijven overleven op basis van zeer matige zure run of the mill twitter commentjes.

Dan ken je Xander niet zo goed , hij is meer dan HHVB en X.
Net zoals sommige artiesten liedjes heeft die populair zijn voor op de radio en echt goeie liedjes voor de betere liefhebber.

En verkoopt daarom vlotjes 5 lotto arena's uit + een reeks try outs.
Lijkt nog nooit zo populair geweest te zijn als nu.

Zohra had precies nog nooit een aflevering van het programma gezien, speelde heel raar. Mignolet blijft voor mij wel de sterkste speler al had hij ook wel wat geluk met de filmpjesronde. En Timon ja, zeer sterk in de finale maar een aflevering winnen zit er ook niet echt in he.

Nog eens gekeken. Zucht, weer al die gokvragen in de finale.

Simon wel aangename gast precies. Timon die er zolang in zit en echt zo’n gaten heeft in zijn kennis.. zegt veel over de vragen daar.

Roosje iets te aanwezig 😁

Hoe Timon zijn fotoronde speelde was echt wel dramatisch, had puur daarvoor al mogen vertrekken van mij ( ook al is hij sympatiek). En verder geen grote verwachtingen maandag. Victor Schelstraete in De Ideale Wereld bezig gezien echt veel slim kwam daar ook niet uit.

Ik vind diene Timon ook nog wel ne sympathieke kerel. Dom kunde hem niet noemen. Die zijn hersenen werken precies sneller dan de snelheid van het licht of is dat gewoon ADHD -.-

Alleen ja de kennis of zijne leefwereld is wel zeer beperkt.

Ok , Timon heeft gaten ,maar ik denk dat veel leeftijdsgenoten van hem wrsclk grotere gaten hebben. Het zijn ook geen echte quizers , het zijn bekende mensen die gevraagd worden om te quizen.

Hij had een gelukje nu in de finale, maar het is anders niet dat hij er onterecht inbleef.

Twee leuke kandidaten eruit, Hanne en William Bouva - die echt wel wat sfeer en humor brachten.

En dat voor twee kandidaten, Daphne en Roosje, die totaal, maar dan ook totaal niet grappig zijn. Ook niet de sterkste quizzers.
En die laatste blijkt dan nog stand-up comedian te zijn! Triest.

Terug
Bovenaan