De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Ja om eerlijk te zijn heeft Jeroen er niks te zoeken. De gaten in zijn kennis zijn echt enorm, voornamelijk popular culture. Maar hij weet dat van zijn eigen en neemt zichzelf totaal niet serieus. Maar ja, ala hij finalespelletjes blijft winnen dan blijft hij er lekker in. Hemelsbreed verschil met een Guga of Robin Pront die beide een nier zouden geven om de boel te winnen. Doe mij dan maar Jeroen, Jacotte, Charlotte of Alex.

Goh, eigenlijk had dat in deze situatie niet zoveel geholpen. Maureen mocht nog aan de beurt komen hé.

Als Fien zich had laten zakken tot 1" ipv het 5e antwoord te geven, had Maureen nog altijd > 20 seconden gehad, en dan:

- kwam Maureen nog eerst aan de beurt en had ze meteen het goede 5e antwoord gegeven -> Fien eruit
of
- zei Maureen meteen stop en moest Fien de volgende vraag op 1" tijd 2 goede antwoorden geven (wat eigenlijk niet kan, behalve in de beruchte finale tussen De Wever en Braeckman :unsure: )
of
- Maureen liet zich ook zakken tot 1" en kwam vervolgens bij de volgende vraag als eerste aan de beurt.

Je moet dan als Fien al hopen dat een Maureen ook 'choked' en ineens stopt op 14" ofzo.
Gaat het over wanneer het toen 1-1 stond? Want toen zei Freek maar één antwoord hoor. Studio Brussel (dacht ik?)

Gaat het over wanneer het toen 1-1 stond? Want toen zei Freek maar één antwoord hoor. Studio Brussel (dacht ik?)
Klopt. Ik dacht dat de commotie destijds was dat hij 2 antwoorden had gegeven op 1 seconde, maar blijkbaar was de commotie dat de seconde gewoon heel lang duurde (of leek te duren).

Het is al lang geleden ;)

Ik loop gigantisch hard op de afleveringen maar amai die Robin Pront kan ik niet hebben. Zo uw local middelbaar cool guy die nooit is opgegroeid.

Tijd dat Jeroen naar huis ging om eerlijk te zijn, maar komaan hoe belachelijk was het.
Robin krijgt een vraag over fucking milk inc waar elke holbewoner instant 150 seconden mee wint en Jacotte krijgt een vraag die simpel lijkt maar niemand die die 2 laatste namen kan weten.

Nog een aflevering met die kwal Pront :wallbash::puke:

Tijd dat Jeroen naar huis ging om eerlijk te zijn, maar komaan hoe belachelijk was het.
Robin krijgt een vraag over fucking milk inc waar elke holbewoner instant 150 seconden mee wint en Jacotte krijgt een vraag die simpel lijkt maar niemand die die 2 laatste namen kan weten.

Nog een aflevering met die kwal Pront :wallbash::puke:
De Pront is wel ne grave pee volgens mij zalle

Het is altijd maar wat je weet qua vragen he, Run had ik nooit opgekomen van Milk Inc, het fragment van Jacotte had ik wel alles gehad... .

Jacotte en Guga gaan gewoon in de finale uitmaken wie wint, imo. Ik zie Pront, Adigéry en Agnew daar weinig tegen doen tegen die twee.

Die Jeroen, wat is me dat zeg? Hilarische kerel :lol:

Heb enkel maar wat fragmenten gezien in compilaties op sociale media.. misschien toch es de afleveringen bekijken waar die in meedoet :lol:

Jacotte en Guga gaan gewoon in de finale uitmaken wie wint, imo. Ik zie Pront, Adigéry en Agnew daar weinig tegen doen tegen die twee.
Dat zei ik ook gisteren tegen mijn vriendin. Al weet je het nooit zeker natuurlijk, je moet altijd wat pech/geluk hebben met de vragen.

Terug
Bovenaan