De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Als je ziet hoe snel haar shows in België uitverkocht waren zijn er duidelijk veel mensen in Vlaanderen fan.
Ja, vandaar dat ik zeg dat ik precies de enige ben :)

Ik vond ze precies gewoon altijd luider en luider gaan tot de mensen dan toch maar lachen :unsure: maar goed, humor is zoals smaak persoonlijk.
Ik vind Jeroen Leenders dan met momenten toch grappiger.

Ik vind Soundos geweldig, maar denk wel dat haar shows vrij mager zijn. Volgens mij is ze grappiger zonder dat het allemaal gerepeteerd is. Ik ben dan ook wel niet echt fan van comedy shows in't algemeen

Heb mij ook weer laten vangen in een bui van pure verveling en bij de madam in de zetel te nestellen. Het is toch echt vaak met momenten ogen rollend irritant. James mag van mij echt gewoon op zijn boot blijven. Die is nog erger als die Jennifer Heylen. Beide zoveel nood aan aandacht. "Hey iedereen, kijk naar mij.". Volgens mij beide te weinig aandacht en liefde gekregen en nu overcompenseren.
Guga ook best irritant. Heb zeker respect voor het talent ervan, maar ik ben blij als zijn "bit" gedaan is en we gewoon terug kwissen. Anyway, heb het gevoel dat het niveau van de vragen ook serieus achteruit is gegaan t.o.v. de eerste seizoenen. Alleen Geubels, Jeroom en Helsen zijn voor mij met momenten echt grappig, maar die hebben dan ook van nature de comic timing en kleverheid.

Guga ook best irritant. Heb zeker respect voor het talent ervan, maar ik ben blij als zijn "bit" gedaan is en we gewoon terug kwissen. Anyway, heb het gevoel dat het niveau van de vragen ook serieus achteruit is gegaan t.o.v. de eerste seizoenen. Alleen Geubels, Jeroom en Helsen zijn voor mij met momenten echt grappig, maar die hebben dan ook van nature de comic timing en kleverheid.
Jeroom is wel grappig maar die moet het echt hebben van z'n voorbereiding.
Je ziet vaak dat hij echt zit te wachten tot Erik de voorzet geeft of dat hij zijn voorbereide mop mag vertellen. En dan den helft van de tijd kan je op voorhand al raden wat die mop is waardoor het een pak minder grappig wordt.

Helsen is echt gold imo. Steek die in elke aflevering die mens. Dat stukje over "neem mijn parkeerplaats, neem je dan ook mijn handicap?". Heerlijk gewoon.

Je ziet vaak dat hij echt zit te wachten tot Erik de voorzet geeft of dat hij zijn voorbereide mop mag vertellen. En dan den helft van de tijd kan je op voorhand al raden wat die mop is waardoor het een pak minder grappig wordt.

Helsen is echt gold imo. Steek die in elke aflevering die mens. Dat stukje over "neem mijn parkeerplaats, neem je dan ook mijn handicap?". Heerlijk gewoon.
Wim Helsen idd op eenzame hoogte in België.

"Van zijn voorbereiding" - als ik mij niet vergis, is gezegd in de Podcast 'Achter de Schermen', krijgen de juryleden een lijstje met voorbereide moppen in het begin van elke aflevering. Ik vraag me dus af hoeveel Jeroom nog zelf doet. Op den duur zijn het echt marionetten.

Vandaar dat ik vooral fan ben van Marc-Marie, James Cooke, Jennifer Heylen. 't Is misschien soms wat hevig, maar ze doen tenminste hun eigen ding.

Ik begrijp dan ook niet wat bvb een Barbara Sarafian daar nog zit te doen.

James Cooke zijn eigen ding <<<<<<<<<< voorbereide kost van Jeroom.

James Cooke is zowat de grootste aandachtshoer van gans Vlaanderen. Snap niet dat de mensen die niet beu gezien zijn.

James Cooke zijn eigen ding <<<<<<<<<< voorbereide kost van Jeroom.

James Cooke is zowat de grootste aandachtshoer van gans Vlaanderen. Snap niet dat de mensen die niet beu gezien zijn.

Idemen met die Jennifer, is ook zo'n een aandachtshoer. Altijd luider lachen dan de rest.

Idemen met die Jennifer, is ook zo'n een aandachtshoer. Altijd luider lachen dan de rest.
De prijs voor slechtste jurylid dit seizoen is veruit Jennifer Heylen. Gisteren ook weer, als het ander jurylid iets te vertellen heeft: Luidop lachen en dan nog proberen tussenkomen. Het ergste van al is dat daar ook nooit iets zinnigs uitkomt.

Bij DSM hebben ze precies wel ingezien dat Stefaan Degand 90% van de bevolking irriteert dus zit minder vaak in de jury. Nu die Jennifer nog, en dan kan ik rustig van mijn avondje genieten :')

Ik denk dat Jennifer net een van de populairdere is bij het brede publiek ? (persoonlijk ook geen fan)

sommige mensen hebben wel geluk , dat het iedere aflevering wel een ander jurylid is.
Vroeger was het altijd Rik Torfs of Marc Reynebeau

Bwa, cava wel. Maar hij mag wel eens wat minderen met zijn _constante_ homosexuele innuendo's. Holy shaaait

De prijs voor slechtste jurylid dit seizoen is veruit Jennifer Heylen
Ook cava wel, zorgt tenminste altijd voor de nodige schwung. Boeva, Bockie en Sarafian mogen van mij dan weer wel wegblijven.

Terug
Bovenaan