DEN_DWOAZN
Active member
Jeroen nu al kandidaat van het seizoen, die gast is kapot gieren 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die is toch enorm grappig ?
Goh, das een heet pateeke maar dat is niet iemand dat u programma gaat maken. Of er als een wervelwind door gaat vliegen. BG is nog iets anders dan voor een live publiek.Die Kelly zat daar precies toch ook niet helemaal op haar plek, werd ook nauwelijks iets aan gevraagd.
Jeroen grappig, Kelly een heet pateeke.Goh, das een heet pateeke maar dat is niet iemand dat u programma gaat maken. Of er als een wervelwind door gaat vliegen. BG is nog iets anders dan voor een live publiek.
Kameraad van mij had er ne match mee op bumble en geloof me.. das een heet pateeke in bedJeroen grappig, Kelly een heet pateeke.
Ik weet niet wat je pakt, maar ik wil er een beetje van.

Alle kleuren van de regenboog gezien?Kameraad van mij had er ne match mee op bumble en geloof me.. das een heet pateeke in bed![]()

wss enkel blauw gelijk haar interieurAlle kleuren van de regenboog gezien?![]()
Goh tis niet dat ze onknap is. Kvind die wel iets hebben maar ik heb dan ook een zwak voor oudere vrouwen.Jeroen grappig, Kelly een heet pateeke.
Ik weet niet wat je pakt, maar ik wil er een beetje van.
Geboortejaar: 1982Goh tis niet dat ze onknap is. Kvind die wel iets hebben maar ik heb dan ook een zwak voor oudere vrouwen.

What’s your point? 40+Geboortejaar: 1982![]()
Mooie verschijning!Charlotte![]()
En topmuzikante en geweldig sympathiek (ken ze uiteraard niet persoonlijk)Mooie verschijning!
en Sarafian
samen in de jury? Liefste. Erik. Dit. Nooit. Meer.