De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Op radio hoor ik die echt niet graag dus had wat schrik maar wat ne toffe kerel op TV idd.

Die Robin is ook geweldig.

Die Jade Mintjens was toch een schone verschijning damn.
Maar zo bekend is die niet want ik had echt niks van haar gehoord voor haar passage nu.
Wel jammer dat ze eruit is.

Mijn hart is gebroken want Jade ligt er al uit... :( En zoals eerder hier al gezegd: tis een heel schoon madam en nog eens geweldig droge humor. Ik ben sws fan.

Die Jade Mintjens was toch een schone verschijning damn.
Maar zo bekend is die niet want ik had echt niks van haar gehoord voor haar passage nu.
Wel jammer dat ze eruit is.

Beginnend komiek en nog heel jong, dus niet zo vreemd.

Anderzijds komt ze toch al vaak op TV. Niet alleen de Ideale Wereld, maar dan ook dat programma met Geubels op zondagavond.

Ze zal bij het publiek toch al gekender zijn dan bv. Vincent Voeten (die dit seizoen nog komt. Of heb ik dat gedroomd?)

Weer een illusie armer. Al jaren wordt het programma ervan verdacht om sommige vragen op maat van de kandidaten te maken. De verdedigers (incl. ik) stelden altijd dat dat niet klopt omdat altijd de kandidaat met de minste punten eerst aan bod komt.
Krijgt Manu daar een puzzelvraag met “je lievelingsnummer”. WTF

Weer een illusie armer. Al jaren wordt het programma ervan verdacht om sommige vragen op maat van de kandidaten te maken. De verdedigers (incl. ik) stelden altijd dat dat niet klopt omdat altijd de kandidaat met de minste punten eerst aan bod komt.
Het is toch overduidelijk dat elke nieuwe kandidaat tijdens zijn 1e aflevering een aantal vragen op zijn maat krijgt?

In all fairness: de puzzel was gewoon 'zing je favoriete nummer uit volle borst', dus dat kon eender welk nummer zijn he ;-)

Is dat een begrafenisondernemer? Slechte casting. Misschien was er wel iets echt erg gebeurd maar dan moeten ze die vervangen door bv Margriet Hermans of weet ik veel wie. Desnoods Natalia!

Is dat een begrafenisondernemer? Slechte casting. Misschien was er wel iets echt erg gebeurd maar dan moeten ze die vervangen door bv Margriet Hermans of weet ik veel wie. Desnoods Natalia!
Dat was echt geen meerwaarde. Niet qua spel en nog minder qua amusementswaarde.

Ik begrijp dat je tegen je verlies moet kunnen, maar in Manu zijn geval zou ik echt wel het gevoel hebben dat zijn vierde deelname is afgepakt door de fotoronde.

OK, de zijne was nu ook niet súper moeilijk, maar die andere twee waren echt tenenkrullend gemakkelijk.

Terug
Bovenaan