Ja, ik dacht ook dat de programmamakers hem er langer zouden in laten.Dacht dat Rob het veel beter ging doen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik dacht ook dat de programmamakers hem er langer zouden in laten.Dacht dat Rob het veel beter ging doen
Redelijk average?Dacht dat Rob het veel beter ging doen
Silhouetten van dieren in een pispot.
Dezelfde opdracht vind je in een kinderboek van 3 jaar.
Het probleem met dat soort vragen is dat er gewoon geen limiet op uw antwoord staat. Ik heb dat hier in het verleden nog al aangekaart en na twee foutieve antwoorden zou je eigenlijk niet meer mogen gokken. Anders is het gewoon kinderspel en kun je landen (of eender wat) blijven opsommen tot je alles gevonden hebt...vragen zoals 'welke automerken...' of 'naar welke landen reizen Belgen' passeren zo dikwijls. Heeft niks met kennis te maken. In de tijd van Bart De Wever etc zaten er soms ook onnozele vragen tussen maar toen lag het niveau toch echt veel hoger.
Gisteren ook 'welke Zuid-Amerikaanse landen liggen onder de evenaar', er zijn maar 10 Zuid-Amerikaanse landen, begint ze maar op te sommen he
In gewoon een trend dat er programma's gemaakt worden die leuk zijn voor de kandidaten zelf, maar dat je als kijker afvraagt naar welke kindertuin je eigenlijk aan het kijken bent.Die eerste ronde is toch zo overbodig e.
Ik skip dat vaker en vaker, het is vaak niet eens grappigs meer.
Het was de Jeniffer show gisteren avond. Vriendin en ik werden er gek van.Man man die Jennifer Heylen.
Gelukkig heeft ze een leuk “kleedje” aan. Dat verzacht de pijn (die mijn oren lijden)![]()
Het niveau van de vragen is soms toch wel echt onder de lat.
Silhouetten van dieren in een pispot.
Dezelfde opdracht vind je in een kinderboek van 3 jaar.

Of die ronde dat Maureen gewoon moest meezingen met super bekende nummers. En dan wint ze natuurlijk heel toevalig de aflevering.![]()
Dat kan je toch helemaal geen gemakkelijke ronde noemen ? Ja, ik ken ook die liedjes allemaal, maar om daar direct op te komen bij het zien van 1 zin, en dan direct ook nog de melodie te kunnen zingen ? Ik vond dat toch best indrukwekkend van haar. Bovendien is dat ook een kutronde omdat je sowieso veel tijd verliest omdat je alles moet zingen.
Alsof andere kandidaten ook niet vaak poepsimpele vragen krijgen.
We gaan ons hier hopelijk toch niet tot HLN niveau verlagen met zoals elk jaar weer te suggereren dat de vragen doorgestoken kaart zijn om X of Y te laten winnen..
Die foutjes heb ik dan precies gemist. Is mij nog geen enkele keer opgevallen.Het is me dit seizoen nu al meerdere keren opgevallen dat de fotoronde eindigt met nog snel wat antwoorden door de laatste kandidaat en Eric de ronde eindigt terwijl er nog antwoorden niet gezegd waren en die laatste kandidaat ook niet paste. Worden ze slordig of zijn ze slecht aan het monteren? Als kijker vind ik het verwarrend omdat ik telkens denk, tiens heb ik dit of dat antwoord gemist?