De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Ben ik de enige die zich zich steeds, aan iedere kandidaat die er langere tijd in zit, begin te ergeren? Normaal kan ik Alex goed verdragen en zijn humor zeker smaken. Maar vooral de manier waarop hij zijn uiterste best doet om intellectueel over te komen (vingertje in de mond) i.c.m. zijn ego, ergerde ik mij mateloos aan.
In fokcast vertelde Alex hoe hij heel bewust grappig wou zijn en zich zo wou profileren. Indien je het antwoord niet weet: iets grappigs antwoorden, bij een fout antwoord verontwaardigd reageren etc.

Helaas is dit inderdaad hoe dit programma blijkbaar werkt.

Maar goed.. als dit entertainment is voor mensen 👍

Ik moet nog altijd beginnen met het nieuwe seizoen hiervan, maar nu zie ik dat Alex er blijkbaar nog steeds in zit? Ik ben op z'n zachts gezegd niet bepaald fan van hem, dus misschien dat ik de gemiste aflevering beter laat voor wat ze zijn.

Ik moet nog altijd beginnen met het nieuwe seizoen hiervan, maar nu zie ik dat Alex er blijkbaar nog steeds in zit? Ik ben op z'n zachts gezegd niet bepaald fan van hem, dus misschien dat ik de gemiste aflevering beter laat voor wat ze zijn.
Hij is er net uit. Ik vond zen afleveringen goed en hij was nu niet het typetje van opt podium. Laatste 2 afleveringen vormde hij een soort duo met Soundos Al Ghanadi (een Nederlandse comedienne) en dat was het beste in jaren

Echt genoten van Alex, zeker de combo met Soundos was geniaal. Echt bizar hoelang hij het overleefd heeft. Blij dat ik nog eens kijk.

Tot nu toe wel nog niet veel echt sterke kandidaten, al lijkt die Maureen wel een goeie quizzer

Ik weet dat het niveau elk jaar naar beneden gaat, maar ligt het nu aan mij of was dit vragen-gewijs de makkelijkste aflevering in jaren (en mss wel ooit).

Toby is precies een NPC die daar zit en die tanden. 3 zulke kandidaten en er kijkt geen mens meer. Gaat een saaie aflevering zijn vandaag.

Minst leuke aflevering van dit seizoen mss wel geluk dat Soundos er nog was :love: .
Kweeni maar op een gegeven moment wordt luid ook gewoon irritant. Ik ben blij dat die eruit is toch.

Toby vond ik wel cava eigenlijk. Je kan nie van een sporter verwachten dat die een tv show gaat dragen. Daarvoor dienen de media figuren toch.

Goeie sjotter maar toch content dat die eruit is tbh.

Maureen wel beste kandidaat op quizvlak dit seizoen voorlopig overduidelijk.

Terug
Bovenaan