De Slimste Mens Ter Wereld 2021

ik kijk toch ook nog enkel als ik er toevallig voorbijzap, het is écht bagger door vreselijke kandidaten en een format dat al jaren niet aangepast is. zo verouderd als de pest

Inderdaad goede aflevering, in eerste instantie ook schrik door de combinatie van Margriet en Barbara, maar toch zeer goed gelachen.

Nog iemand problemen om afleveringen online te bekijken op de GoPlay website? Sinds gisteren wil geen enkele video meer afspelen op de website.

Nog iemand problemen om afleveringen online te bekijken op de GoPlay website? Sinds gisteren wil geen enkele video meer afspelen op de website.
Doet bij mij idd ook moeilijk, maar het lukt nog wel.
Lijkt erop dat de obligatoire reclames door mijn adblocker komen. Voordien had ik daar geen last van en kon ik gewoon reclame loos kijken

Sinds lang nog eens aan het kijken en vind het amusant. Goeie spontane sfeer bij de kandidaten
Inderdaad. Steven Van Gucht is echt wel een ideale kandidaat. Ad rem en spontaan en ofwel wil die ni mee in geforceerde mopjes ofwel heeft die het niet door. Zoals Erik zijn flauwe "wie bewonder je het meest? Marc Van Ranst of Einstein?". En dan begint die spontaan over Einstein te vertellen. Heerlijk imo :)

En ook de jury had weinig echt ingestudeerde mopjes. Dat samen met degelijke kandidaten maakt het veel leuker om volgen.

Ik vind het allemaal nog zo erg niet. Ja, die uitbeeldopdrachten doen me iets te veel aan de chiro denken en die eerste ronde is al helemaal overbodig, maar het is een comedyprogramma geworden he. Als ik zie dat bv Humo er artikels aan wijdt omwille van een vermeende intelligentiekloof... Neem 't zo serieus allemaal niet :crazy:

Terug
Bovenaan