Play4 De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Waarom is Erik verbaasd dat Lubach niets van voetbal weet? Dat was toch al duidelijk tijdens z'n gewone deelname? Die wist toen godbetert de voornaam van Maradona niet 🤣

Erik speelt 'verbaasd' gemiddeld 10 keer per aflevering. Vaak ook als een kandidaat een correct antwoord heeft, en ik het gevoel heb 'dat weet toch iedereen?'.
 
Tbegint wat Erik Crabbé te worden.
'Oeie' op zo een toon van 'allez, dat jij dat nu niet weet' komt er tegenwoordig iets te veel uit.

En dan bij die vergezochte foto rondes zo verontwaardigd doen dat er lage scores zijn. Tis net iets gemakkelijker als je de antwoorden op je kaartje ziet he, Erik :sarcastic:
 
Mee eens, imo net één van de saaiste juryleden. Gerepeteerde en voorspelbare moppen, dat nors typetje dat nooit/amper lacht.
Nee, hij kan me ni bekoren. Zijn werk als cartoonist vind ik wel leuk maar zijn tv optredens zijn maar meh.
 
Erik speelt 'verbaasd' gemiddeld 10 keer per aflevering. Vaak ook als een kandidaat een correct antwoord heeft, en ik het gevoel heb 'dat weet toch iedereen?'.
En heeft "nee" als stopwoordje in de overgang naar een volgende vraag. Je moet een filmpje op HLN maar eens bekijken met de "grappige" momenten.
 
Jeroom is verschrikkelijk slecht als jurylid. Nah, ik heb het gezegd.
Alleen als ie echt onverwacht moet reageren en hij bijna zelf moet lachen, dan is ie op z'n best.
Maar anders :sleep2:
 
Bockie was wel geniaal deze week...

Zijn Annelien CooreVIS was toch wel een ingeving van het moment zelf.
Alsook zijn reactie op de paddenstoelen van De Gucht: "die drugs wil ik ook" :-D
 
Bockie was wel geniaal deze week...

Zijn Annelien CooreVIS was toch wel een ingeving van het moment zelf.
Alsook zijn reactie op de paddenstoelen van De Gucht: "die drugs wil ik ook" :-D
Denk niet dat ik Bockie ooit een eerlijke kans heb gegeven. Maar als ik dat vettig lachske hoor en die pseudobaard zie dan moet ik al lichtjes :puke:Ik kan daar echt niet aan doen :unsure:
 
Bockie is toch echt hit or miss als jurylid imo. Maar helaas meer miss.

Over het algemeen was de jury dit jaar toch vrij teleurstellend.
 
Over het algemeen was de jury dit jaar toch vrij teleurstellend.

Nou....
Jennifer_Heylen-artikel.jpg
 
Daarnet nog eens een poging gedaan om naar dit programma te kijken.
Bon, als je steeds de sexuele toer moet opgaan om enigszins grappig uit de hoek te komen, is het triestig gesteld.
Vraag me of zo geforceerd lachen niet afstompend werkt.

Zwak programma.

Nu weet ik weer waarom ik al jaren niet meer kijk.
 
Terug
Bovenaan