Play4 De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Ik heb ooit in de finale opname gezeten

Ik wist zo even van tevoren dat Gilles Van Bouwel ging winnen bv (dat is immers niet live wel dicht ertegen).

Maar echt op voorhand, no way daar steek ik mijn twee handen en mijn geslacht voor in het vuur.
 
Steven van Gucht. Ik gun het hem wel, toffe gast. En hopelijk heeft em snel een lief. Erika Vliege?

Verwonderd het iemand dat we een falend politiek beleid hebben? Als je het niveau in die programma's ziet van onze politiekers ( Joachim Coens) dan verbaast het mij niet dat het achteruitgaat met dit land. Kennis 0,0.
 
Laatst bewerkt:
Steven van Gucht. Verwonderd het iemand dat we een falend politiek beleid hebben? Als je het niveau in die programma's ziet van onze politiekers dan verbaast het mij niet dat het achteruitgaat met dit land. Kennis 0,0.
Die mens heeft gewoon raad en advies, wat heeft politiek daar mee te zien. Ze hadden beter sneller geluisterd naar hem
 
Waarom is Erik verbaasd dat Lubach niets van voetbal weet? Dat was toch al duidelijk tijdens z'n gewone deelname? Die wist toen godbetert de voornaam van Maradona niet 🤣
 
Terug
Bovenaan