Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was toch goed?Margriet en Barbara... pls kill me now![]()
Vond ik ook.was toch goed?
Margriet is altijd lachen. Ik vond het eindelijk nog eens een goede aflevering.was toch goed?
bwa, er zit soms eens een moeilijker vraag in, maar 90% is van hetzelfde niveau.Ligt het niveau van de vragen wat hoger in de finaleweek?
Doet bij mij idd ook moeilijk, maar het lukt nog wel.Nog iemand problemen om afleveringen online te bekijken op de GoPlay website? Sinds gisteren wil geen enkele video meer afspelen op de website.
Inderdaad. Steven Van Gucht is echt wel een ideale kandidaat. Ad rem en spontaan en ofwel wil die ni mee in geforceerde mopjes ofwel heeft die het niet door. Zoals Erik zijn flauwe "wie bewonder je het meest? Marc Van Ranst of Einstein?". En dan begint die spontaan over Einstein te vertellen. Heerlijk imoSinds lang nog eens aan het kijken en vind het amusant. Goeie spontane sfeer bij de kandidaten

Zoals sink zegt: ligt aan adblocker.Nog iemand problemen om afleveringen online te bekijken op de GoPlay website? Sinds gisteren wil geen enkele video meer afspelen op de website.

En vooral heel luid te lachen.Cannaert vind ik rete irritant, die zit werkelijk bij elk antwoord te lachen.