De SHITcoin thread!

Loggen jullie jullie aankopen? Als ik varia aan coins aankoop heb ik na verloop van tijd geen overzicht meer.

Ik gebruik de Delta Investement Trackers voor al mijn investeringen.
Daar zit zowel mijn crypto in als mijn stocks.

Is soms wel wat werk om handmatig toe te voegen, zeker als je vaak trade. Maar je kan ook exchanges koppelen eraan.

Ik vind het best handig. Vooral om in 1x te zien op hoeveel ik sta.
 
Dat heb ik toen wel nog gedaan maar ze zitten nu nog op BSC? Heb toen ook gelezen dat de prijs van het nieuwe token $1-$1,5 zou zijn. Ik zie wel. Volg hun nieuws niet meer.
wmt is simpelweg een placeholder token op bsc, dus die mag je niet verkopen aangezien er geen liquiditeit is. Thorus token worden geairdropped op avax op launchday
 
Ik heb die ook omgezet naar wmt (via wault.finance) maar kan die nergens terugvinden? Avax gaat volgens mij enkel via metamask, dus zal dat dan ook nog moeten aanmaken?
 
My bad, Thorus bedoel ik.

Edit: WGT toegevoegd op trustwallet en Avax ingeslaan dus ik ben klaar voor de airdrop van Thorus.
 
Laatst bewerkt:
Iemand in één van de andere ISO 20022 crypto's (buiten de gekendste XRP)?
  • XDC
  • Stellar Lumens
  • Iota
  • Algorand

Recent mijn positie na de drop van de bitcoin markt ingekocht in XDC. Algorand ben ik te laat voor imo. Stellar gebruik ik relatief veel maar dat zie je niet fantastisch veel bewegen. Prachtig netwerk om snel en goedkoop fondsen naar de uithoeken van de wereld te krijgen, dat wel. En Iota... jah... die had ik, buiten gesmeten in mei.
 
Iemand in één van de andere ISO 20022 crypto's (buiten de gekendste XRP)?
  • XDC
  • Stellar Lumens
  • Iota
  • Algorand

Recent mijn positie na de drop van de bitcoin markt ingekocht in XDC. Algorand ben ik te laat voor imo. Stellar gebruik ik relatief veel maar dat zie je niet fantastisch veel bewegen. Prachtig netwerk om snel en goedkoop fondsen naar de uithoeken van de wereld te krijgen, dat wel. En Iota... jah... die had ik, buiten gesmeten in mei.
Algorand :love:
Hoort wel echt niet thuis in de shitcoin thread :unsure:
 
Oei, ik heb die wmt maar zie niets in mijn wallet?
Moet ik thorus nog toevoegen ofzo?

Edit: zelf de token toegevoegd, nu zie ik ze
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan