De SHITcoin thread!

kleine update van wex.

wex is nu dood, zal gerelaunched worden als thorus op avalanche network, dus om te traden heb je wat avax nodig
 
Ze hebben een nieuwe website gelauncht en er is community beta testing bezig voor het staken. Ik probeerde zelf te staken, maar lukt precies nog niet. Lukt het jou wel of moest je je ingeschreven hebben voor de beta en is het wachten op de "official launch"?
Je moet wachten tot morgen.
Alleen teststaking is momenteel mogelijk.
Dat hun etf's maar snel komen, dan kan het terug eens ontploffen.
 
Cummies toch. Al sjaans dat ik mn life savings er niet heb ingestoken 🤕
Dus definitief de streep door potentieel winnend lottobiljet in onze handen 😢
 
Cummies toch. Al sjaans dat ik mn life savings er niet heb ingestoken 🤕
Dus definitief de streep door potentieel winnend lottobiljet in onze handen 😢
Prijsgewijs doen ze niet veel, maar het project ziet er toch nog levend uit, veel activiteit op de website en hun twitter. Gewoon geduldig HODL tot er een pump is.
 
LOF tokens omgezet naar busd.

ze hadden een nieuw contract gemaakt waarbij ge uw huidige kon exchangen. zorgde voor een piek. Twas de bedoeling voor hun contract dat er 15% sell tax ging zijn en een nog hogere tax als ge er meer dan 33% ging omzetten per dag.

Der is niks die werkt en ben er volledig uitgegaan aan 0% tax. Schoon vermeld in de chat en der waren er meteen nog die eruitgingen :laugh:
 
Op Wonderland schudden ze de cowboys der op deze moment toch serieus uit. Onder het motto: "begint maar te dokken met uwe grote mond of we liquideren u."

 
Laatst bewerkt:
Wonderland update: Oprichter tweet dit:

FHHiaEsXIAMHYPr


Oh god, *klikt gordel vast*
 
Paar dagen geleden SPELL token aangekocht aan 450 euro en is nu 600 geworden :unsure:

is blijkbaar zo'n token om magic internet money te creëren ofzo?
soit ik snap het niet :unsure:
 
In kort:

SPELL en MIM maken deel uit van Abracadabra Money. Abracadabra Money is een platform dat interest bearing tokens zoals xSUSHI (guess who got a new title at SUSHI?), yvYFI, yvWETH, yvUSDC, yvUSDT, gebruikt als collateral voor MIM (magic internet money) te lenen. MIM is een USD pegged stablecoin.

Dus Abracadabra Money kent twee tokens:
- SPELL: de governance token
- MIM: de stablecoin

Nu SPELL heeft twee belangrijke functies:
- Governance: Hoeveel SPELL je hebt, hoeveel gewicht je opinie waard is in het Abracadabra Money verhaal (liquidatie fees, collateral, locked value)
- Staking: Wanneer je SPELL staked krijg je een stuk van de trading fees van het platform. Deze fees zijn gebaseerd op wat men binnen haalt door het uitlenen van MIM. 75% van de fee gaat naar de token holders, 20% voor de treasury en 5% voor de multisig treasury.

Dus praktisch voorbeeld van Abracadabra:
1. USDT naar intrest bearing: USDT in yEarn naar yvUSDT
2. Collateral in: yvUSDT naar MIM. Abracadabra creert een schuld met intrest
3. MIM deposit de tokens aan een ratio van de gekozen leverage
4. Ontvanger van de MIM kan beschikken door bijvoorbeeld terug naar USDT om te zetten

...

5. Betaal je schulden, krijg je collateral terug


Voordeel: Ik geef Abracadabra nu bijvoorbeeld 100.000, dit is locked en genereert intrest, maar ik krijg 100.000 MIM om mee te doen wat ik wil. Basically, aankloppen bij een bank met 100.000 euro aan aandelen whatever collateral, zeggen "ik wil hier 100.000 voor lenen". Bank zegt: oké, en neemt de collateral voor als ge uw schulden niet betaalt. Betaalt ge proper uw schulden en intresten dan krijgt ge uw aandelen whatever collateral terug in de staat dat ge ze binnen gebracht hebt, zelfs met dividenden moesten die er zijn.

Als je yvUSDT werkt is het natuurlijk wat plattekes, maar yvWETH (yv: intrest bearing, W: wrapped, ETH) als collateral krijg je EN de yEarn profit, EN de waarde vermeerdering op je ETH EN ben je aan het lenen zonder ETH te moeten verkopen.


Nu da's allemaal DeFi land en niet HODLer economics.
 
Laatst bewerkt:
In kort:

SPELL en MIM maken deel uit van Abracadabra Money. Abracadabra Money is een platform dat interest bearing tokens zoals xSUSHI (guess who got a new title at SUSHI?), yvYFI, yvWETH, yvUSDC, yvUSDT, gebruikt als collateral voor MIM (magic internet money) te lenen. MIM is een USD pegged stablecoin.

Dus Abracadabra Money kent twee tokens:
- SPELL: de governance token
- MIM: de stablecoin

Nu SPELL heeft twee belangrijke functies:
- Governance: Hoeveel SPELL je hebt, hoeveel gewicht je opinie waard is in het Abracadabra Money verhaal (liquidatie fees, collateral, locked value)
- Staking: Wanneer je SPELL staked krijg je een stuk van de trading fees van het platform. Deze fees zijn gebaseerd op wat men binnen haalt door het uitlenen van MIM. 75% van de fee gaat naar de token holders, 20% voor de treasury en 5% voor de multisig treasury.

Dus praktisch voorbeeld van Abracadabra:
1. USDT naar intrest bearing: USDT in yEarn naar yvUSDT
2. Collateral in: yvUSDT naar MIM. Abracadabra creert een schuld met intrest
3. MIM deposit de tokens aan een ratio van de gekozen leverage
4. Ontvanger van de MIM kan beschikken door bijvoorbeeld terug naar USDT om te zetten

...

5. Betaal je schulden, krijg je collateral terug


Voordeel: Ik geef Abracadabra nu bijvoorbeeld 100.000, dit is locked en genereert intrest, maar ik krijg 100.000 MIM om mee te doen wat ik wil. Basically, aankloppen bij een bank met 100.000 euro aan aandelen whatever collateral, zeggen "ik wil hier 100.000 voor lenen". Bank zegt: oké, en neemt de collateral voor als ge uw schulden niet betaalt. Betaalt ge proper uw schulden en intresten dan krijgt ge uw aandelen whatever collateral terug in de staat dat ge ze binnen gebracht hebt, zelfs met dividenden moesten die er zijn.

Als je yvUSDT werkt is het natuurlijk wat plattekes, maar yvWETH (yv: intrest bearing, W: wrapped, ETH) als collateral krijg je EN de yEarn profit, EN de waarde vermeerdering op je ETH EN ben je aan het lenen zonder ETH te moeten verkopen.


Nu da's allemaal DeFi land en niet HODLer economics.
Abracadabra die magic internet money uitleent? Wat is de volgende stap in dit verhaal, hocus pocus poef tis weg?
 
AKITA INU ASA 🚀🚀🚀 (niet te verwarren met Akira Asa :unsure:)
zal ook op yieldly terechtkomen in een staking pool blijkbaar


algorand is echt wel beste blockhain. Snelle transacties, super gebruiksvriendelijk en minieme kosten :love:
 
Mezelf ge DCA'ed in een shitcoin over de periode van een maand en al naar 100 euro profit. Van 500 naar 600. Zelfs in een bearish pattern / pullback.

Deed relatief pijn: mijn eerste aankoop was 1.7 euro per coin, om die dan te zien crashen naar 0.6 euro. Blijven volhouden en toch al in het positieve nu. Dat gaat een leuke gain zijn eenmaal als de BTC terug gaat stijgen, want al die bucht is zo afhankelijk van de BTC prijs.

work.jpg
 
Laatst bewerkt:
30 dollar in ARCC gestoken en nu aan het staken aan 19000% py :laugh: (staking pool stopt wel binnen 26 dagen)
 
Terug
Bovenaan