De SHITcoin thread!

Shar Pei is ondertussen weer in de vergetelheid an het zakken.
Dat hadden we kunnen weten hé @coldvinc. De momenten die wij weten te kiezen om in te stappen zijn dé slechtste momenten :D:D
Ik heb gelukkig de helft van diee shar pei verkocht omdat het toen mogelijks scam was.
Heerlijk om te zien hoe ik mijn cummies toch maar hou terwijl omdat ik ze niet met verlies wil verkopen ;)
 
Nen dikken head and shoulders op de grafiek van cummies. Maar ik denk dat we de bodom wel al bereikt hebben. Als de rest van crypto een beetje recovert zullen de cummies dat ook doen, denk ik. Not financial advice.
 
Ik sta nog royaal in de +++ met Sharpei maar of het ooit echt wat gaat doen lol Ben er nu vrij zeker van dat er Belgen achter zitten en dan weet je dat het naar de kloten is. Tenzij iemand hier een echt goed Belgisch project kan opnoemen 😂
 
kheb nog 2 bnb in wex gegooid. (waar ik van 10k naar 200$ den dieperik inging) Hopelijk word de relaunch zo goed als de originele launch die rond een 300m piekte :unsure: Dus nu omgeruild naar de placeholder token hebbek 1229 wmt. supply start met 10m tokens. Launch word ergens eind december verwacht.

Nieuwe token zal Thorus heten. Dus kheb nu den dip gekocht (hopelijk) :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog iets van een 1000 Waultx, dus dat is dan 3 WMT ofzo :)
Mijn wex heb ik gelukkig met break even nog kunnen buitensmijten voor de grote dump

ODIN heb ik ook nog, die zijn precies recovered nu
 
Ik sta nog royaal in de +++ met Sharpei maar of het ooit echt wat gaat doen lol Ben er nu vrij zeker van dat er Belgen achter zitten en dan weet je dat het naar de kloten is. Tenzij iemand hier een echt goed Belgisch project kan opnoemen 😂
Metal
 
kverwacht een goeie stijging van cumstar, ze geven 100k uit aan marketing over de volgende 4 dagen
Nooit gedacht dat die nog ging bestaan. Heb die paar maanden geleden voor 9x verkocht. Had die beter nog wat bijgehouden precies. Ik werd zot van die hunne telegram :D
 
Ik sta nog royaal in de +++ met Sharpei maar of het ooit echt wat gaat doen lol Ben er nu vrij zeker van dat er Belgen achter zitten en dan weet je dat het naar de kloten is. Tenzij iemand hier een echt goed Belgisch project kan opnoemen 😂
En ik sta royal in het groen met CRO. Is puur omdat ik er in zit sinds het begin aka dikke chance.
 
Metaverse Pro, dat gaat toch ne coitus interruptus worden op 2x.


roulette-wheel.jpg
 
Terug
Bovenaan