De SHITcoin thread!

Gelukkig is de treasury wel veilig. Multisign alvorens er iets mee kan gebeuren. Denk wel dat dit einde verhaal is voor Wonderland... Ook al blijft Daniele erin geloven en heeft hij nog zoveel plannen.
Allesjanse, ik heb wel een vermoeden dat 0xSifu toch wel een royaal loon gekregen heeft als je zijn wallet ziet. Veel ambitieuze plannen maar alles serieus wat afgeblocked nu in één gigantische PR nachtmerrie.

Want bij Wonderland was het:
- oprichter: check, doxxed, goede ervaring (popsicle finance), goeie track record
- theorie: check, experimenteel te noemen to say the least maar wel nog beste slaagkansen van elke ohm fork
- eco systeem: dubbel check, oprichter heeft al 2 goede projecten op de markt en heeft zich volledig ingewerkt in een derde, dit is zijn vierde project

Maar het toont aan dat één rotte appel een project volledig de grond in kan doen kelderen. Het risico over de hele markt, elke coin, project of netwerk kan volledig de grond in geboord worden op die manier. Zeer spijtig te noemen, ik had zo'n project graag zijn normale krachten op zien werken en waar we gingen terecht komen. Ik blijf serieus op mijn honger zitten.

Bij Popsicle Finance heeft Daniele de betrokken mensen na een hack vergoed (zo'n 25 miljoen). Over zijn goede intenties twijfel ik niet, maar dit is toch wel een blunder van mega formaat. Ik vrees ervoor dat ze hier quasi niet gaan kunnen uitkomen. De enigste hoop is natuurlijk dat de treasury relatief weinig geïmpacteerd is.

EDIT: Vandaag is er een propsal tot verwijdering van 0xSifu en aanstellen van TheSkyHopper en professionals aan boord te nemen zoals de volledig doxxed Bastion Trading group. De smart contracts zijn ook aangepast om de volledige treasury te openen en iedereen hun collateral terug te betalen op basis van hun share in TIME/MEMO indien de community dit wilt.


EDIT2: 0xSifu is eruit gestemd, prijs TIME/Wonderland stijgt met 27%.


Defi Kingdoms is toch ook terug op de aarde weer.

Dit is nog met locked liquidity tot de zomer en zonder noemenswaardige issues. :tongue: In de zomer zitten die niet op de aarde maar in de kelder.

>100 APYs in een bear market, het zijn bloedbaden.
 
Laatst bewerkt:
Ennnn.... ouch

Wonderland stuurt Terra Luna een serieuze rip: https://www.fxempire.com/news/article/terra-luna-tumbles-amidst-wonderland-controversy-881637

En TerraUSD is stevig gedepegged geraakt gisteren. (Wat problematisch is voor overleveraged degenbox strategies die een stevige liquidation cascade opleveren)

Voor zij die interesse hebben in dit fenomeen:

Bulls make money, bears make money, greedy pigs get slaughtered, >~140% APY gets shoveled to the bin.



EDIT: Post mortem ('t is nog niet dood) maar serieuze read in de diepten van DeFi:
Overal waar geld is, is manipulatie. 20 miljoen uit de wallet van ne founder lichten doet ge niet met 50 euro.

To put this into real world context, imagine a group controlling Bank of America, Goldman Sachs and the NASDAQ. I know this is a gross exaggeration and in the real world anti-trust laws would prohibit it but consider that defi is unregulated and with a much smaller market cap and you get how powerful this consortium can be. Synergies and economies of scale are key to any business and Wonderland has a much larger competitive advantage to any defi protocol when considering these synergies.

This is important to mention, not only for “track record” but also for economies of scale (i.e. integration between platforms, first mover advantages on new farms and opportunities etc). However, it also brings conflicts of interest on the table: a clear example is allowing leverage on wMEMO within Abracadabra, whereby liquidations benefit the Spell holders (more on my suggestions for this below).
Concreet: de andere producten van de oprichter van Wonderland maken massaal geld als Wonderland in de shit geduwd wordt.
 
Laatst bewerkt:
MuskITO werd net gelaunched op Avalanche (stealth fair launch)
- full memecoin
- liquidity wordt morgen gelocked
- 50k-60k mc
- er komt waarschijnlijk een mini game
- 6% tax waarvan 2% gaat terug naar holders
- enkel MITO/USDT paar. Gaan ze veranderen in MITO/AVAX morgen.
TG: MuskItoOfficial
Twitter: MuskItoOfficial

Aped in 😊

Misschien een kijkje waard. Zeker geen rug.
 
MuskITO werd net gelaunched op Avalanche (stealth fair launch)
- full memecoin
- liquidity wordt morgen gelocked
- 50k-60k mc
- er komt waarschijnlijk een mini game
- 6% tax waarvan 2% gaat terug naar holders
- enkel MITO/USDT paar. Gaan ze veranderen in MITO/AVAX morgen.
TG: MuskItoOfficial
Twitter: MuskItoOfficial

Aped in 😊

Misschien een kijkje waard. Zeker geen rug.
Ik zit al x6. Moet nog listen op cmc.
 
Ben weer ingestapt door fomo. Je vorige call (Sharpei) heeft me 80% verlies opgebracht. Hopelijk ben nu wat sneller. 🤓
 
Vergeet sowieso je inleg niet terug te pakken na cmc listing. En neem op tijd uw winst!

Over Sharpei... ik heb een 100% moonbag staan. Over 3 weken komt er staking, en een game dus ik geloof wel dat het nog goedkomt. Zeker omdat ze ook gaan listen op een tier 1 exchange.

Maar mannen, nogmaals, neem uw inleg terug na cmc listing of misschien iets meer.
 
Kameradski gaf als tip pancakeswap, ben me nu wat aan het inlezen. Gevoelsmatig zeg ik nu dat deze zweeft tussen shitcoin & regular coin, klopt dit?
 
Kameradski gaf als tip pancakeswap, ben me nu wat aan het inlezen. Gevoelsmatig zeg ik nu dat deze zweeft tussen shitcoin & regular coin, klopt dit?
Als je niet actief gaat zijn in de farms of de syrup pools zou ik er af blijven. Gewoon HODL'en zou zot zijn.
 
Als je niet actief gaat zijn in de farms of de syrup pools zou ik er af blijven. Gewoon HODL'en zou zot zijn.
Hoe bedoel je juist?
Is het absurd om nu voor een bedraggie in te kopen en te verkopen als we x2 zijn gegaan?
Voor mij is dat al thrill enough
 
Hoe bedoel je juist?
Is het absurd om nu voor een bedraggie in te kopen en te verkopen als we x2 zijn gegaan?
Voor mij is dat al thrill enough
Pancake swap en zijn tokens bieden een pak meer DeFi mogelijkheden. Zoals bijvoorbeeld syrup pool zoals auto cake, deze geeft zo een 61 procent APY.

Weet dat deze pools een potentiële neerwaartse druk kunnen zetten op de prijs.

Gewoon een waarschuwing, ik zit in enkele syrup pools.
 
Komaan shiba inu coin, pump pump pump! Lifen needs his retirement money. :unsure:
Shib eruit gesmeten vorige maand en lunc in de plek ervan gekocht. Nog geen spijt van 😁

De hype van shib vond ik wat gaan liggen en de grote winst gaat niet echt meer komen vrees ik... Heb het gevoel van lunc de nieuwe shib is geworden.
 
Shib eruit gesmeten vorige maand en lunc in de plek ervan gekocht. Nog geen spijt van 😁

De hype van shib vond ik wat gaan liggen en de grote winst gaat niet echt meer komen vrees ik... Heb het gevoel van lunc de nieuwe shib is geworden.
bah zo ga ik nooit rijk worden
 
Ik denk het wel, het burnen wordt pas binnenkort geïmplementeerd en dan gaat het pas stijgen...
Sommigen spreken van 1$ maar zelf denk ik dat 0,05$ een uiterst eindpunt zal zijn. Misschien binnen x aantal jaar dat die dollar er komt maar zeker niet deze cyclus.
 
Terug
Bovenaan