De SHITcoin thread!

Kan deze thread aub gesloten worden? Hier worden alleen oplichterijen gepromoot. Niemand vermeld hier dat ze binnen een paar uren kopen en verkopen. Niets wat hier vermeld wordt is nog iets waard of bestaat überhaupt.
 
Dit is de SHITcoin thread, met disclaimer in de openingspost.
"Deze coins hebben ook een hoog scamgehalte, of hebben een groot risicofactor voor flashloan attacks, exploits, rugs en allerhande ander shit."

Hier heb je de gewone thread waar je je beter thuis zal voelen:
 
't Verrast me dat hier niet meer gepost wordt. Het shitcoin/meme season is toch alweer 2 weken of langer bezig sinds $Pepe en co.
 
Heb toch een mooie 700% gedaan met 100 dollar op Babypepe.

Mooi! Dan is het hier op BG gewoon wat stil.

Ik zit nog in $Dons (teams van Pancakesquad en Zuud Warrior Tigers) en vandaag gesprongen in Dawae.

Ik pak wel redelijk snel mijn inleg eruit, dan verlies ik niks. Maar 700% is mooi. Dat is me nog niet gelukt.
 
Ik houd me niet zo bezig met shitcoins eigenlijk. Enkel goed als je er vroeg kan instappen. Je moet de juiste shitcoins dan nog vinden voor de pump.
 
Is er iemand die mee doet aan het PI verhaal?
Welke kant denken jullie dat dat kan uitgaan?

Heeft er ook al iemand weet van een listing op een exchange?
 
Is er iemand die mee doet aan het PI verhaal?
Welke kant denken jullie dat dat kan uitgaan?

Heeft er ook al iemand weet van een listing op een exchange?

"The First Digital Currency You Can Mine On Your Phone"​

Het feit dat die dat zo verkondigen op hun site is voor mij al een huge red flag.
Here I am mining Verus coin op verschillende brakke gsm's sinds 2019.

Maar goed, 't is hier het shitcoin topic.

Brag: $pepe gekocht op 8M marketcap
Beat: verkocht op 30M
Had een mooie Tesla geweest anders.
 
Welke crypto zit er in jullie portefeuille voor de komende bullrun? Gewoon een vraagje om te zien of ik misschien nog een interresante coin kan toevoegen 👍

BTC : 40%
PYR : 15%
IAI : 15%
MATIC : 10%
Shitcoins: 20%
 
Welke crypto zit er in jullie portefeuille voor de komende bullrun? Gewoon een vraagje om te zien of ik misschien nog een interresante coin kan toevoegen 👍

BTC : 40%
PYR : 15%
IAI : 15%
MATIC : 10%
Shitcoins: 20%
60-70% in Beam/Merit Circle.
De rest verdeeld waarbij de grootste positie GET protocol is (nog niet gepumpt).
 
Zoveel vertrouwen in beam/merit circle?
Waar heb je btw merit circle gekocht?

Ze zijn een investerings DAO. Ze hebben hard geïnvesteerd in gaming platforms tijdens seed rounds. Dus tegen heel lage prijzen. Die gaming tokens waarin ze geïnvesteerd hebben zijn nu zwaar aan het boomen. Met de winst worden o.a. Beam tokens gekocht en verbrand. Vorige week bvb alleen al meer dan 1 miljoen $. Er worden met de winst ook buy walls ingesteld en er wordt terug nog meer geïnvesteerd.

Buiten die investeringen hebben ze een treasury die ondertussen meer dan 100 miljoen $ waard is. En binnenkort komt hun eigen chain. Al de games die erop zullen draaien zullen de Beam tokens nodig hebben. Dan worden er nog meer gekocht en verbrand.
Het is mijn bullmarket gem.

Wordt trouwens getrade op Binance als "Beamx".

 
Terug
Bovenaan