Babaluna
Well-known member
Feitelijk hadden we denkelijk het ni door toen ze speeldenAlderweireld - Kompany - Vermaelen - Vertonghen
Nou nou, dat was echt wel een heel goede verdediging he.

We focusten ons meer op Eden , Rom ,KDB
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feitelijk hadden we denkelijk het ni door toen ze speeldenAlderweireld - Kompany - Vermaelen - Vertonghen
Nou nou, dat was echt wel een heel goede verdediging he.

Nogmaals, zo'n dingen zullen we nooit weten.Ik wil daarbij ook nog even mijn stokpaardje van indertijd bovenhalen, en dat is dat ons nochtans bejubelde middenveld in de praktijk vaak te weinig ondersteuning bood aan de defensie. We stonden vaak heel hoog, en in balverlies was er vaak een boulevard op het middenveld voor de tegenstanders. Witsel als 6 was een controleur, geen balveroveraar. Fellaini was dat wel, maar die werd vaak hoger op het veld uitgespeeld. Nainggolan had daar ook prima voor geweest, maar die is door te paffen persona non grata bij Martinez geworden.
Zet in 2018 Kante in onze ploeg en we speelden los WK.
Jij bent ook de leukste op feestjes zeker?Nogmaals, zo'n dingen zullen we nooit weten.
Doek het forum dan op hé, als over zo'n zaken niet mag gediscussieerd worden ...Dat is zeker zo. Blessures hebben daar te veel roet in het eten gegooid. Op het WK 2018 hadden we daar nog het minste last mee en zijn we mede daardoor ook ver geraakt.
Op het EK 2016 in de bewuste match tegen Wales hadden we geen Vertonghen, geen Vermaelen, geen Kompany (en geen Lombaerts, die toen eigenlijk echt wel goed was in de kwalificatie-campagne).
Jij bent degene die een "wat als?"-stelling met 100% zekerheid poneert. Gediscussieerd mag er zeker worden, en je bent zeker niet de enige die met "Als X dan waren we zeker wereldkampioen geworden!!" afkomt maar voor mij persoonlijk heeft dat weinig waarde want je kan zoiets nooit bekrachtigen of ontkrachten.Jij bent ook de leukste op feestjes zeker?Doek het forum dan op hé, als over zo'n zaken niet mag gediscussieerd worden ...
En in de bewuste match tegen Frankrijk op het WK 2018 kon Meunier niet mee doen (blessure of schorsing weet ik niet meer), waardoor we daar Chadli moesten zetten.
Achteraf gezien heeft Chadli dat eigenlijk allemaal behoorlijk goed gedaan gezien dat ook niet zijn positie was. Alvast beter dan een De Winter of Debast op RB.
Ach, wat een gezwans. Heel dit topic mag opgedoekt worden dan. Elke kritiek op een opstelling of wissel, elke suggestie van een selectie, elke in vraagstelling van een scheidsrechterlijke beslissing, ... hou het allemaal maar voor jezelf want de gevolgen kan je nooit bekrachtigen of ontkrachten. Het is hier geen P&A. Natuurlijk is de stelling dat we met Kanté WK zouden geworden zijn een boutade, het is een Fransman.Jij bent degene die een "wat als?"-stelling met 100% zekerheid poneert. Gediscussieerd mag er zeker worden, en je bent zeker niet de enige die met "Als X dan waren we zeker wereldkampioen geworden!!" afkomt maar voor mij persoonlijk heeft dat weinig waarde want je kan zoiets nooit bekrachtigen of ontkrachten.
Ik denk dat niet, maar we gaan het nooit weten. Meer dan 1 of 2 posities was het eerder het geheel dat net wat minder was dan het geheel van Frankrijk. Uiteraard kan in 1 match alles en konden we ook die match op deze manier winnen (als bv. Hazard of Alderweireld die kans scoort, wie weet), maar globaal had Frankrijk een bank van gelijkwaardig niveau en waren ze bijgevolg iets frisser.Ik wil daarbij ook nog even mijn stokpaardje van indertijd bovenhalen, en dat is dat ons nochtans bejubelde middenveld in de praktijk vaak te weinig ondersteuning bood aan de defensie. We stonden vaak heel hoog, en in balverlies was er vaak een boulevard op het middenveld voor de tegenstanders. Witsel als 6 was een controleur, geen balveroveraar. Fellaini was dat wel, maar die werd vaak hoger op het veld uitgespeeld. Nainggolan had daar ook prima voor geweest, maar die is door te paffen persona non grata bij Martinez geworden.
Zet in 2018 Kante in onze ploeg en we speelden los WK.
Had het moeilijk tegen Promise, maar als hij nog wat spieren bijkweekt zou ook dat moeten beteren. Ik heb hem ook niet echt weten flateren in PO1. Is 21j, dus heeft nog 2-3j om topklasse aan te kunnen.Ik blijf die "flaterende Smets tijdens de PO's" toch maar een vreemd gegeven vinden. Er zijn een aantal factoren waarom we gefaald hebben, maar ons centraal verdedigingsduo was er daar geen van. Zo uitmuntend als tijdens de reguliere competitie was hij zeker niet, maar flaters? Of Smets er nu al altijd bij moet, is een andere zaak. Maar puur verdedigend gaat die het niet slechter doen dan Faes, De Winter of Debast en itt de eerste heeft hij nog veel groeimarge.