gumball4000
Well-known member
Intussen da architect eens ons gedacht gezegd, inclusief een mail van januari waarin hij zei dat het 3 weken zou duren tot de opstart vn de offerte aanvragen. Wel hier 2-3 dagen later een mail terug dat onze kritiek volledig terecht is. Hij gaf ook openlijk toe dat hij wel heel optimistisch was op dat moment. Maar ook dat veel werven met problemen zaten: achterstand materialen etc.Geduld in de bouwsector is een schone deugd. Althans, dat lijkt toch zo.
In december 2020 huis gekocht voor volledige renovatie naar praktijk voor vrouw. Aannemer ook toen aangesproken, architect er bij...Komt er op neer dat alles al klaar stond sinds vorig jaar in de zomer om er aan te beginnen. Aannemer moest nog lachen toen mijn vrouw vroeg: ''Dat gaat toch zeker klaar zijn tegen eind 2022?''. Volgens hem ging ze er al inzitten deze zomer...
Wel nu: ze zijn zelfs nog niet begonnen...
Maar plots...sinds dit weekend kregen we een mailtje dat hij binnen enkele dagen epb-voorcalculatie, ventilatie verslaggeving en de veiligheidcoordinatie wou opstarten en of we zelf iemand zochten (via werkgever) of met zn vaste partners willen werken. Dus er zit (hopelijk) wat schot in de zaak
.Zie, jij ook een volledig jaar moeten wachten. En dna nog de stijgende prijzen is echt een hel.
Of als je nog een deel van de lening hebt openstaan om te gebruiken en het binnen de x maand gebruikt moet worden..
.
...Was wel 150€ dat ik terugkreeg. Ik was precies de rare vogel alsk daarachter vroeg..komaan. Ik zou niet eens verzekerd zijn geweest als ik kwam te sterven, want het dossiernummer was reeds afgesloten (KBC nam het over bij hen).
.
.

. Onder die definitie komen wij op een kleine 170m2, terwijl we 2 verdiepingen op een bouwvlakte van 9m op 15m neerzetten.