sluysen
Well-known member
Bij oplevering van onze nieuwbouw (2 weken geleden) regenput niet open gedaan (10k liter).
Laatste keer ik keek toen er nog geen vast deksel op lag was die goed vol. Nu ligt er zo'n klinker deksel op die je met 2 man moet opheffen
. Wou eens checken hoeveel er nog in zat, na veel sproeien voor de grasmatten.
Ligt een blikje en te drijven en stuk karton, ook veel zand. Maar heb niet direct zin om die te gaan legen en laten kuisen. Want bv wc's zitten daarop en kunnen niet op stadswater.
Bijvullen kan wel door de stadswater kraan open te draaien.
Nu vroeg ik me af of iemand systemen kent die melden dat de put bijna leeg (of vol) is zonder telkens te moeten dat deksel los te vijzen en op te heffen...
Laatste keer ik keek toen er nog geen vast deksel op lag was die goed vol. Nu ligt er zo'n klinker deksel op die je met 2 man moet opheffen
. Wou eens checken hoeveel er nog in zat, na veel sproeien voor de grasmatten.Ligt een blikje en te drijven en stuk karton, ook veel zand. Maar heb niet direct zin om die te gaan legen en laten kuisen. Want bv wc's zitten daarop en kunnen niet op stadswater.
Bijvullen kan wel door de stadswater kraan open te draaien.
Nu vroeg ik me af of iemand systemen kent die melden dat de put bijna leeg (of vol) is zonder telkens te moeten dat deksel los te vijzen en op te heffen...

.