Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben me 2 weken na de oplevering gegeven als maximumtermijn voor de keukenblad (in hout). Ik zal dit als maximumtermijn opgeven in het proces verbaalEn neem een maximum termijn op voor de keukenbladen als je toch doorgaat. Met evt boete per dag te laat.
Wat voor keukenblad is het?
Weet nog dat ze dag 1 de keuken hebben geplaatst en dan s’avonds komen meten en 2 dagen later was de keuken af.
Ja, die waren al niet echt happig...betalen enkel gevolgschade, niet de reparatie of wat er toe nodig is om te repareren.Bellen naar uw brandverzekeringsmaatschappij, zij kunnen een lekdetectie organiseren op hun kosten.
Laat mij het zo stellen: quasi alles wat de loodgieter doet, gaat verkeerd. In deze 2 issues:Normaal wordt alles toch getest voor de vloer erop komt, net om te voorkomen dat de tegels er terug uit moeten
Nog niet onder gekeken.Hoe breed is die voeg? Kan je dat niet opspuiten met polymeren? Dat heeft een goede rekbaarheid.
Nog niet onder gekeken.
Dit is trouwens het antwoord van de leverancier zelf: "Ik vrees dat ik u ga moeten teleurstellen. De Deluxe+ met de kurklaag kan enkel zwevend geplaatst worden. Hierdoor is het onmogelijk om de overgang te voorzien met een elastische voeg. Door de zwevende plaatsing zou deze namelijk vrij snel afscheuren. De profielen zijn bijgevolg helaas enkel de enige oplossing om de overgangen uit te werken."
Ik zal de polymeren eens voorstellen aan de plaatser.
Raar toch dat er zoveel verschil zit tussen leveranciers en plaatsers., of zou dit echt afhangen van het materiaal aan de onderkant van uw parket welk soms verschillend is.Toen ik ging horen voor parket icm vloerverwarming. Kreeg ik steeds te horen dat ze quasie altijd lijmen en niet zwevend plaatsen.
Ik ben niet meer 100% zeker, maar ik dacht dat ze er zelfs niet aan beginnen moest dit zwevend worden geplaatst.
Ik weet niet hoe goed het kan hechten en hoeveel beweging daar op zal zitten natuurlijk. Je kunt opzich altijd proberen en nadien nog altijd een profiel zetten als het snel scheurt. Blijft het 5 jaar zitten, dan kun je elke 5 jaar eens opnieuw de voeg opspuiten.Nog niet onder gekeken.
Dit is trouwens het antwoord van de leverancier zelf: "Ik vrees dat ik u ga moeten teleurstellen. De Deluxe+ met de kurklaag kan enkel zwevend geplaatst worden. Hierdoor is het onmogelijk om de overgang te voorzien met een elastische voeg. Door de zwevende plaatsing zou deze namelijk vrij snel afscheuren. De profielen zijn bijgevolg helaas enkel de enige oplossing om de overgangen uit te werken."
Ik zal de polymeren eens voorstellen aan de plaatser.
Uw voegen zijn dan gewoon opgespoten?Toen ik ging horen voor parket icm vloerverwarming. Kreeg ik steeds te horen dat ze quasie altijd lijmen en niet zwevend plaatsen.
Ik ben niet meer 100% zeker, maar ik dacht dat ze er zelfs niet aan beginnen moest dit zwevend worden geplaatst.
Bij ons komen ze volgende week de houten trap aanwerken (overgang hout naar keramische tegel). Hier gaan ze dat opspuiten. Maar dat is uiteraard allemaal gelijmd (betonnen trap)
Dat komen ze binnenkort doen.Uw voegen zijn dan gewoon opgespoten?
Euhm dat hoop ik ookIk heb boven een zwevende gelegde laminaat en de voeg tussen laminaat en tegel van badkamer is ook opgespoten met siliconen (al 7 jaar). Heb wel vloerverwarming onder de tegels, niet onder de laminaat. Dat kan wel wat schelen.
Als ik zie dat ik na de zomer mijn laminaat terug goed moet duwen in de gang hoop ik dat dat met je parket niet zal gebeuren... Dat schuift over tijd altijd megaveel op.
, is er bij u dan niet (te)veel speling onder uw plinten gelaten?Misschien een random vraagske, maar iemand een idee wat dit kan zijn? Soortement vochtplek, iets dat ik mij zorgen over moet maken? Een opvallende en een subtielere plek, vlakbij elkaar. Enige plaats in heel het huis waar het voorkomt. Erboven ligt plat dak.
![]()
Euhm dat hoop ik ook, is er bij u dan niet (te)veel speling onder uw plinten gelaten?
Misschien een random vraagske, maar iemand een idee wat dit kan zijn? Soortement vochtplek, iets dat ik mij zorgen over moet maken? Een opvallende en een subtielere plek, vlakbij elkaar. Enige plaats in heel het huis waar het voorkomt. Erboven ligt plat dak.
![]()
Hier is dat 6 maanden geleden zo gedaan. Gewoon siliconenUw voegen zijn dan gewoon opgespoten?
Ook zwevend?Hier is dat 6 maanden geleden zo gedaan. Gewoon siliconen